FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 48è Article Destacat.
"Aladine" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Aladine
Manga - Anime

Aladine anime

Informació
Nom japonès: アラディン
Nom anglès: Aladdin
Nom català: Aladine
Afiliació: Pirates del Sol; Regne Ryugu (abans)
Ocupació: Pirata; Metge; Primer oficial; Soldat (abans); Esclau (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari: 31 de gener[1]
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
L'Aladine és un tritó bròtula multibarbata, primer oficial i metge dels Pirates del Sol. Abans de ser un pirata va ser soldat del Regne Ryugu i, més tard, un esclau. És el marit de la Charlotte Praline, sent el llaç entre els Pirates del Sol i la família Charlotte.

Aparença Edita

L'Aladine és un tritó alt i musculós d'ulls ametllats i cabell fosc, que els porta lligats en una llarga cua de cavall repleta de corbes. Porta barba, perilla i bigoti. La seva llarga cua de tritó és de color marró clar en la part superior i morat fosc en la part inferior.

Fa dotze anys, vestia una armilla llarga i oberta de color gris fosc amb la Jolly Roger dels Pirates del Sol en la part posterior. Al voltant de la seva esquena tenia un trident de color beis sostingut amb una corretja, en diagonal a la seva espatlla esquerra. En el seu cos té diversos tatuatges, el primer dels Pirates del Sol en el costat esquerre del seu estómac (que cobreix la seva marca d'esclau) i el segon amb la marca "1TC" en el seu bíceps esquerre.

Actualment, ha sofert un visible envelliment, lluint petites arrugues al voltant dels seus ulls i la seva boca. També té una cicatriu en el seu front i la seva barba ha crescut notablement, fins a arribar al pit. A les seves orelles llueix dues arracades amb forma de cercle i vesteix una armilla d'un disseny més elaborat, sota una llarga capa clara sobre les espatlles.

Galeria Edita

Aladdin
L'Aladine fa dotze anys a l'anime.
Aladdin en el manga
L'Aladine fa dotze anys al manga.
Aladine rostre
La cara de l'Aladine
Aladdin en el funeral de Otohime
Vestimenta de l'Aladine en el funeral de l'Otohime.

Personalitat Edita

L'Aladine és un tritó tranquil. Com que va ser un esclau, és capaç d'entendre el tipus de trauma que aquests presenten, sentint empatia amb personatges com la Koala. Malgrat aquest trauma personal, va aconseguir superar-ho, arribant a proporcionar atenció mèdica al Noble Mundial Mjosgard, a petició de la reina Otohime.

Ell és amable i comprensiu, insistint per convèncer en Jinbe per a que s'uneixi a la tripulació dels Barret de Palla si així ho desitja. Sembla ser també optimista, declarant que seria capaç de convèncer la Big Mom de separar-se de la Praline.

Relacions Edita

Tripulació Edita

L'Aladine sembla portar-se bé amb la resta de la seva tripulació. Com a metge, va fer tot el possible per salvar la vida d'en Fisher Tiger, la qual cosa demostra un gran afecte i devoció cap a ell. Fins i tot l'Arlong, el membre més problemàtic de la banda, es va referir a ell com a «germà», en senyal de respecte. Actualment, sembla tenir una estreta amistat amb en Jinbe, el seu capità.

Koala Edita

Com que va ser un esclau en el passat, l'Aladine sentia simpatia per la Koala i semblava portar-se bé amb ella. Es desconeix si l'Aladine va arribar a odiar els éssers humans tal com ho feia l'Arlong, però el seu comportament protector amb la Koala implica que és conscient que no tots ells són «iguals».

Charlotte Praline Edita

L'Aladine està casat amb la Charlotte Praline, la vint-i-novena filla de la Big Mom, a causa de l'aliança entre els Pirates del Sol i els Pirates de la Big Mom. Malgrat l'amor que la Praline professa per l'Aladine, sembla ser-li indiferent, doncs estava disposat a separar-se d'ella si era necessari.

Com que és el metge dels Pirates del Sol, l'Aladine té la formació mèdica necessària per tractar als seus companys ferits, com es demostra en elaborar un diagnòstic d'en Fisher Tiger.

Com a tritó i antic soldat de l'exèrcit real del Regne Ryugu, l'Aladine és un ràpid nedador amb la capacitat de respirar sota l'aigua. També ha demostrat un considerable grau de força física, havent estat capaç d'aixecar un barril tan gran com ell mateix amb una sola mà.

Armes Edita

L'Aladine porta un trident des que era soldat en l'exèrcit del rei Neptú.

Història Edita

Passat Edita

L'Aladine era un soldat del Regne Ryugu fins que va ser capturat i convertit en esclau. Posteriorment, va ser alliberat per en Fisher Tiger i es va unir als Pirates del Sol.

Sota el comandament d'en Fisher Tiger Edita

L'Aladine va ser vist per primera vegada fa quinze anys en el despatx d'en Fisher Tiger al costat de la resta de membres destacats dels Pirates del Sol. L'Octy va interrompre la reunió avisant de l'arribada d'un vaixell enemic.

Tres anys més tard, se'l torna a veure en el vaixell dels Pirates del Sol explicant a en Jinbe que l'actitud de la Koala és comprensible a causa del seu passat d'esclavitud, fent-li pensar que ha de treballar constantment. Quan l'Octy li va dir que parés de netejar, l'Aladine li va demanar que la deixés fer el que volgués, doncs el trauma d'haver estat una esclava no es podia esborrar de cop. Més tard, va ajudar a transportar provisions d'una ciutat al vaixell i se'l va veure al costat de la resta dels seus companys i la Koala sopant i festejant. Quan van arribar a la illa de la nena, l'Aladine i els altres membres de la tripulació es van acomiadar de la humana mentre en Fisher Tiger la va acompanyar fins al seu llogaret. Poc després que la Koala tornés a la seva llar amb la seva família, els Pirates del Sol van ser emboscats per una tropa de marines dirigits pel llavors contraalmirall Strawberry. En Fisher Tiger va ser greument ferit en el combat, però els pirates van aconseguir robar una nau de la Marina i escapar en ella.

Fisher Tiger Mor

L'Aladine assistint a la mort d'en Fisher Tiger.

A continuació, l'Aladine va tractar de convèncer en Fisher Tiger perquè acceptés una transfusió de sang humana. Quan l'home-peix va confessar haver estat esclavitzat a Mariejoa, l'Aladine es va sorprendre tant com la resta. Després d'escoltar les últimes confessions del seu capità, l'Aladine va afirmar que sempre seria recordat com un heroi a l'Illa dels Tritons; paraules que van fer feliç en Fisher Tiger abans de morir.

Després de la mort d'en Fisher Tiger Edita

Després que l'Arlong fos capturat pel llavors vicealmirall Borsalino en el seu intent de venjar el seu capità, l'Aladine, al costat d'en Jinbe, va llegir la notícia sobre la mort d'en Fisher Tiger en el diari. La font d'informació era l'Arlong, que havia mentit per preservar l'honor del seu capità. Un dia, en Jinbe va rebre una invitació del Govern Mundial per unir-se als Shichibukai; després d'acceptar la petició, l'Arlong va ser posat en llibertat i els Pirates del Sol es van dividir en tres grups. L'Aladine va decidir quedar-se al costat d'en Jinbe i van tornar al Regne Ryugu, amb altres companys.

Aladine decideix curar a Mjosgard

L'Aladine decideix curar en Mjosgard a petició de l'Otohime.

Un temps després, l'arribada d'un Noble Mundial va sobresaltar l'Illa dels Tritons. L'Aladine, en Jinbe i altres companys van ser testimonis de com en Mjosgard amenaçava la reina Otohime i del plor de la Shirahoshi que va cridar uns quants Reis del Mar. Llavors, l'Otohime li va demanar que curés el noble i ell, després d'un petit debat intern, ho va fer.

Un cop es va curar, l'Otohime va decidir acompanyar-l'ho a la superfície. Després d'una setmana, ella va tornar sana i estàlvia amb un document firmat que marcaria un gran progrés en les relacions entre humans i tritons. Gràcies a això, va aconseguir recollir una gran quantitat de signatures dels ciutadans a favor de pujar l'illa a la superfície. Un dia, la caixa que contenia les signatures es va incendiar i l'Otohime va rebre un tret. L'Aladine va mirar al seu al voltant preguntant-se d'on venia la bala.

Aladine i Jinbe en el funeral d'Otohime

L'Aladine i en Jinbe en el funeral de l'Otohime.

Més tard va assistir al costat d'en Jinbe al funeral de la reina Otohime, i se'l va veure amb llàgrimes als ulls.

Després que en Jinbe abdiqués com a shichibukai, l'Aladine va deixar l'Illa dels Tritons amb la resta de Pirates del Sol i es va convertir en subordinat de la yonko Charlotte Linlin, fent que l'illa quedés sota la seva protecció. Després dels esdeveniments succeïts amb l'arribada dels Pirates del Barret de Palla, en Jinbe va pensar en abandonar la tripulació de la Big Mom per unir-se a en Ruffy.

Arc de l'Illa Pastís Edita

Aladine accepta Jinbe amb en Ruffy

L'Aladine i la resta dels seus companys recolzen la decisió d'en Jinbe d'unir-se a en Ruffy.

Abans de partir cap a l'Illa Pastís, en Jinbe va discutir amb els seus companys de tripulació sobre el seu pla d'unir-se als Pirates de Barret de Palla i trencar els llaços amb la Big Mom. Tant l'Aladine com la resta dels Pirates del Sol van acceptar la decisió i li van dir que, com que el seu desig era honest i sincer, havia d'unir-se a en Ruffy. La Charlotte Praline va escoltar la conversa i va renyar l'Aladine per pensar a divorciar-se però, tot seguit, el va abraçar declarant que el prefereix a ell abans que la seva mare.

Trivia Edita

  • El seu nom prové del conte àrab Aladí i la llàntia meravellosa. A més, el seu aspecte recorda clarament al geni que apareix en aquesta història.
  • De moment, és l'únic tritó vist dels Pirates del Sol.
  • El tatuatge 1TC que porta al braç representa ITACHI, que és el diminutiu de itachiuo, la paraula japonesa per a bròtula multibarbata.

Referències Edita

Navegació Edita

[v · e]
Illa dels Tritons
Residents
Homes-Peix: Arlong  •  Hatchan  •  Chew  •  Kuroobi  •  Pisaro  •  Kaneshiro  •  Take  •  Shioyaki  •  Octopako  •  Jinbe  •  Hammond  •  Kasagoba  •  Hody Jones  •  Fisher Tiger  •  Ammo Knights  •  Dosun  •  Zeo  •  Daruma  •  Ikaros Much  •  Harisenbon  •  Junan  •  Papaneel  •  Togare  •  Gotan  •  Meverly  •  Nuru  •  Tom  •  Hack
Tritons: Keimi  •  Hyouzou  •  Sirenes Medaka Quintuplets  •  Ishilly  •  Kairen  •  Hiramera  •  Seira  •  Mero  •  Lulis  •  Adele  •  Fillonce  •  Sora  •  Fukaboshi  •  Ryuboshi  •  Manboshi  •  Shyarly  •  Neptune  •  Ministre de la Dreta  •  Ministre de l'Esquerra  •  Shirahoshi  •  Den  •  Aladine  •  Otohime  •  Maria Napole  •  Luca  •  Garcia
Animals: Pappug  •  Hoe  •  Megalo  •  Surume  •  Daidalos
Habilitats
Tècniques de lluita: Karate Home-Peix (Jujutsu Home-Peix)  •  Merman Combat  •  Merman Gujutsu  •  Rokutoryu  •  Hattoryu
Armes: Kiribachi  •  Kirisame
Altres: Haki  •  Esteroide d'Energia  •  Coral Bubbly
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Totland
Localitzacions: Regne Ryugu  •  Palau Ryugu  •  Cova Sirena  •  Coral Hill (Cafè Sirena)  •  Gyoverly Hills  •  Bosc Marí  •  Criminal Brand Company  •  Districte Home-Peix  •  Dojo Karate Home-Peix  •  Fàbrica de dolços  •  Plaça Gyoncorde  •  John's Candies Shop
Vaixells: Noè  •  Ryugu
Organitzacions: Shichibukai  •  Pirates del Sol  •  Pirates de l'Arlong  •  Pirates d'en Macro  •  Nous Pirates Home-Peix  •  Pirates Voladors  •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates d'en Barbablanca
Altres: Esclavitud  •  Edward Newgate  •  Charlotte Linlin  •  Tamatebako  •  Princesa Sirena (Posidó)
[v · e]
Família Charlotte
Pares: Charlotte Linlin  •  Pound
Fills: Charlotte Perospero  •  Charlotte Katakuri  •  Charlotte Daifuku  •  Charlotte Oven  •  Charlotte Opera  •  Charlotte Counter  •  Charlotte Cadenza  •  Charlotte Cabaletta  •  Charlotte Gala  •  Charlotte Cracker  •  Charlotte Nusstorte  •  Charlotte Basskarte  •  Charlotte Noisette  •  Charlotte Moscatell  •  Charlotte Mont-d'Or  •  Charlotte Saint-Marc  •  Charlotte Dacquoise  •  Charlotte Kato  •  Charlotte Snack  •  Charlotte Bavarois  •  Charlotte Brownie  •  Charlotte Raisin  •  Charlotte Mascarpone  •  Charlotte Yuen  •  Charlotte Anglais  •  Charlotte Dolce  •  Charlotte Dragée  •  Charlotte Dosmarche
Filles: Charlotte Compote  •  Charlotte Mondée  •  Charlotte Amande  •  Charlotte Hachée  •  Charlotte Effilée  •  Charlotte Custard  •  Charlotte Angel  •  Charlotte Brûlée  •  Charlotte Broyé  •  Charlotte Mash  •  Charlotte Cornstarch  •  Charlotte Mozart  •  Charlotte Marnier  •  Charlotte Smoothie  •  Charlotte Citron  •  Charlotte Cinnamon  •  Charlotte Melise  •  Charlotte Galette  •  Charlotte Poire  •  Charlotte Prim  •  Charlotte Praline  •  Charlotte Chiffon  •  Lola  •  Charlotte Marble  •  Charlotte Myukuru  •  Charlotte Maple  •  Charlotte Joconde  •  Charlotte Panna  •  Charlotte Joscarpone  •  Charlotte Nutmeg  •  Charlotte Akimeg  •  Charlotte Allmeg  •  Charlotte Harumeg  •  Charlotte Fuyumeg  •  Charlotte Pudding  •  Charlotte Flampe  •  Charlotte Wafers  •  Charlotte Normande  •  Charlotte Anana
Néts: Capone Pez
Familiars polítics: Aladine  •  Capone Bege
Grups: Pirates de la Big Mom  •  Pirates Rodants  •  Pirates del Sol  •  Pirates del Tanc de Foc  •  Família Vinsmoke  •  Germa 66
Habilitats
Fruites del Diable: Soru Soru no Mi  •  Pero Pero no Mi  •  Mochi Mochi no Mi  •  Hoya Hoya no Mi  •  Netsu Netsu no Mi  •  Kuri Kuri no Mi  •  Bisu Bisu no Mi  •  Buku Buku no Mi  •  Mira Mira no Mi  •  Shibo Shibo no Mi  •  Memo Memo no Mi
Estils de lluita: Haki
Armes: Pretzel
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Altres: Totland (Illa Pastís  •  Illa Cacau  •  Illa Melmelada)  •  Submón