FANDOM

Ami Ami no Mi
Amiami
Informació
Nom japonès: アミアミの実
Nom anglès: Net-Net Fruit
Nom català: Fruita Xarxa-Xarxa
Primera aparició:
Significat: Xarxa
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Largo
L'Ami Ami no Mi és una fruita del diable de tipus paramècia que permet a l'usuari crear diferents tipus de xarxes, tenint una estàndard i altres que varien segons el que l'usuari hagi menjat abans. L'usuari d'aquesta fruita és en Largo, és una fruita no canònica que només apareix en uns episodis especials de l'anime previs a la pel·lícula 10.

Fortaleses i debilitats Edita

Amb el poder de la fruita xarxa xarxa puc transformar tot el que menjo en una xarxa i capturar l'enemic amb el 120% de fiabilitat.

— En Largo explicant el seu poder.

3 tipus de xarxes diferents

La xarxa de agulles, la enganxifosa i la de ferro d'en Largo.

La principal fortalesa d'aquesta fruita, com demostra en Largo, és la capacitat de poder crear xarxes amb qualsevol part del seu cos, la més bàsica és una xarxa enganxifosa, blanquinosa i molt resistent, però l'usuari pot crear xarxes a partir de qualsevol cosa que menja podent crear xarxes de foc, de punxes o de ferro, tot i així no pot fusionar els materials consumits, a més la fruita no li dona cap habilitat per poder consumir qualsevol aliment així que si veu aigua bullint ell podrà fer una xarxa d'aigua bullint però es cremarà al beure-se-la, a més l'usuari pot manipular de la forma que vulgui les xarxes que crea, fins el punt de fer xarxes quadrades i rígides o flexibles i sense cap forma definida.

Ruffy atrapat

En Largo capturant en Ruffy en el seu cos.

Una altre característica de la fruita és que permet al usuari convertir parts del seu cos amb xarxes, podent evitar cops de forma similar a les fruites lògia, quan l'usuari rep un cop i el rebota amb una de les seves xarxes la força del atac queda repartit per tot el cos. A més, aquesta habilitat permet capturar l'adversari dins el seu propi cos, però aquestes xarxes també poden ser trencades si es supera el seu límit d'elasticitat com es demostra quan en Ruffy trenca la xarxa del cos d'en Largo fent servir el gear third. A part d'això la fruita presenta les debilitats comunes de les fruites del diable.

UsosEdita

En Largo utilitza els poders que li ha atorgat la fruita principalment per capturar els enemics i pel combat. Gràcies a la fruita, ell és capaç de crear xarxes específiques per cada un dels seus rivals tenint, segons ell, un 120% de possiblitats de captura.

TècniquesEdita

Les tècniques que utilitza en Largo amb aquesta fruita són:

  • Xarxa de super agulles: és una tècnica que consisteix en menjar objectes de metall (com la punta d'un martell) i crear un xarxa d'acer amb agulles al voltant per atrapar el seu contrincant. El primer cop que es veu és a la primera captura d'en Ruffy.
  • Mucho xarxa xarxa: és una tècnica que consisteix en crear una xarxa enganxosa de tamany indefinit que no es pot tallar fàcilment. És la xarxa més bàsica d'en Largo i no ha de consumir res per fer-la.El primer cop que es va veure va ser per parar les espases d'en Zoro.
    Sistema de xarxa xarxa

    Sistema xarxa xarxa

    • Sistema xarxa xarxa: és una tècnica que consisteix en utilitzar la tècnica anterior i elevar la xarxa al cel fent una cúpula i atrapant així al seu contrincant. El primer cop que es veu és per capturar en Zoro.
  • Millió xarxa: és una tècnica que consisteix en veure aigua bullint i seguidament crear una xarxa amb aquesta aigua calenta, per ferir al seu rival. El primer cop que es veu és quan es disposava a atrapar en Sanji.
  • Vies de xarxa xarxa: és una tècnica que consisteix en crear una gàbia quadrada d'un ferro molt resistent i semi elàstic, creant cada paret per separat, i seguidament, un cop atrapat el seu oponent, la gàbia s'encongeix i l'oponent no es pot moure ni escapar. El primer cop que es veu és per capturar en Sanji.
  • Mucho xarxa de foc: és una tècnica que consisteix en menjar foc per així poder crear una xarxa de foc i ferir al seu contrincant. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
  • Xarxa contra xocs: és una tècnica que consisteix en convertir el cos propi en una xarxa perquè així els cops no li facin mal. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
  • Mucho xarxa de cos total: és una tècnica que consisteix en convertir el tronc del usuari en una xarxa i capturar el enemic dins del propi cos. El primer cop que es veu és la lluita contra en Ruffy.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori