FANDOM

Arc de Zou
Arc de Zou
Informació
Volums: 80-82, 3 volums
Capítols: 802-822, 21 capítols
Episodis: 751-776, 26 episodis
Any de publicació: 2015-2016 (manga);
2016-2017 (anime)
Cronologia d'Arcs
Arc de Dressrosa Arc de Totland
L'Arc de Zou és el vint-i-vuitè arc del manga i anime One Piece i el primer de la saga dels Yonko.

Havent acabat de lluitar amb en Donquixot Doflamingo els barrets de palla que es trobaven a Dressrosa, en Law, en Kin'emon i en Kanjuro marxen cap a Zou , la tercera illa del Nou Món, amb la fi de trobar en Sanji.

ResumEdita

La perillosa travessia cap a Zou Edita

El Going Ruffy navega a través del mars traïdors del Nou Món i els Barret de Palla no triguen a adonar-se que els integrants del Barto Club tenen molt poc coneixement sobre que fer i com navegar davant d'una pedregada.

Edward Weevil Manga Infobox.png

El setè shichibukai, l'Edward Weevil

Al quarter general de la Marina, en Kizaru rep un informe indicant que el setè shichibukai Edward Weevil ha massacrat els Pirates de l'A.O, la setzena tripulació subordinada d'en Barbablanca que ha estat aniquilada. En Weeble rep les felicitacions de la seva mare Bakkin per haver aniquilat totes les tripulacions subordinades d'en Barbablanca, així assegurant-se que el gran tresor de l'Edward Newgate només correspongui al seu fill biològic, i no als que es fan anomenar fills d'en Barbablanca. Després de saber sobre la derrota d'en Doflamingo, decideixen anar darrere d'en Ruffy amb la fi que aquest els doni informació del possible parador d'en Marco el fènix, qui serà la pròxima víctima d'en Weevil.

Una setmana després, el Going Ruffy arriba a Zou i tots els de la tripulació, tant els Barret de Palla com els del Barto Club es queden petrificats pel fet que l'illa es troba a l'espatlla d'un elefant de 1000 anys. Quan arriben, s'aturen al costat d'una pota de l'elefant, lloc on troben el Thousand Sunny ancorat i els del Barto Club ploren d'emoció al veure'l. El Barto Club s'acomiada dels Barret de Palla i en Bartolomeo explica que el seu gran somni era tenir una aventura amb la tripulació d'en Ruffy. En Kanjuro dibuixa un drac anomenat Ryunosuke perquè els pugi a dalt de l'espatlla de l'elefant.

Burgess troba la base de exercit revolucionari.png

En Burgess troba la base de l'exèrcit revolucionari

A Baltigo, a la base de l'Exèrcit Revolucionari, en Dragon rep els informes de les victòries dels revolucionaris després del caos que va causar la caiguda d'en Doflamingo. La Koala explica a en Dragon que les armes que van agafar de Dressrosa estan fetes d'un acer especial, i en Dragon li diu que reuneixi tots els caps de l'exèrcit revolucionari. Mentrestant, en Laffitte rep una trucada d'en Jesus Burgess, que li diu que es troba a la base dels revolucionaris.

A l'illa Karai Bari, els Pirates d'en Buggy celebren la caiguda d'en Doflamingo. Tanmateix, en Mohji informa a en Buggy que en Hajrudin i els altres quatre gegants han deixat la companyia.

Els Pirates del Barret de Palla continuen escalant la cama de l'elefant amb l'ajuda del drac i en Ruffy pregunta a en Kin'emon i a en Kanjuro per què volien anar a Zou. Ells li expliquen que estan buscant el seu company perdut, en Raizo el ninja. De cop i volta la tripulació s'adona que alguna cosa ve volant cap a en Ruffy.

Mico cau Barrets de Palla.png

Un mico cau en direcció als Barret de Palla

La cosa que volava cap a en Ruffy resulta ser un mico i tothom, exceptuant en Kin'emon i en Kanjuro que estan distrets, s'ajupen perquè el mico no xoqui amb ells. Els samurais i el mico surten disparats del drac cap a l'oceà. Els Barret de Palla s'espanten, però en Kin'emon els diu que continuïn pujant. Aquests contemplen anar a salvar-los, però decideixen continuar pujant sense ells degut a que el drac Ryuunosuke té moltes dificultats per pujar-los.

La misteriosa Tribu MinkEdita

Mokomo Dukedom Infobox.png

En Ruffy descobreix una meravellosa civilització a Zou

A la fi, els barret de palla i companyia aconsegueixen arribar al cim de la pota de l'elefant , és a dir, a l'espatlla, i el drac dibuixat per en Kanjuro torna ser un dibuix. Tot seguit comencen a explorar l'illa i en Ruffy es separa del grup pujant a les torres de guàrdia en busca dels seus companys. Mentre exploren Zou, els Barret de Palla i en Law entren en una espècie de plaça anomenada Ducat de Mokomo, la qual està en runes. Tanmateix, el grup es sorprèn molt de l'estat de la ciutat, i de la mateixa manera, una mink anomenada Carrot que els està espiant es queda estupefacta pel fet que es trobin dins de la ciutat. Els barret de palla escolten el soroll que fa la Carrot i es percaten d'ella, ella es dirigeix cap a ells trobant-se amb en Zoro. D'aquesta manera, una altra mink arriba i diu a la Carrot que s'aturi, tenen que anar a buscar a uns intrusos a l'arbre balena. Llavors, l'Usopp s'adona que la mink que acaba d'arribar porta la roba de la Nami.

La Carrot salta enlaire per trobar l'intrús, i ella i la mink canina es preparen per dirigir-se cap al bosc de la balena. La mink Canina explica als barret de palla on tindrien que anar per trobar els cadàvers dels seus companys, fent que aquests entrin en estat de pànic. Quan elles ja cavalquen, la mink Canina revela a la Carrot que creu que el barret de palla Ruffy és l'intrús, i que no li haurien de mostrar misericòrdia encara que fos el capità dels Barret de Palla. Mentrestant, els barret de palla i en Law es tranquilitzen i decideixen anar a la ciutat i trobar a la tripulació d'en Law. En Law revela que els seu navegant Bepo és un mink, encara que va deixar Zou fa molt de temps i no se'n recorda de res.

Ruffy contra Roddy.png

En Ruffy s'enfronta als guardians del bosc balena

Mentrestant, en Ruffy es troba enmig d'una confrontació amb dos minks Guardians, en Roddy i en Blackback. Els Pirates del Cor hi estan presents i intenten convèncer als guardians que en Ruffy és un amic i no un enemic. D'aquesta manera, la Wanda i la Carrot arriben i tranquilitzen als guardians tot explicant als que envolten a en Ruffy que el deixin. La mink Canina es presenta com a Wanda i explica a en Ruffy que en realitat ells no volien lluitar contra ell. Com que els barret de palla exploren la ciutat en runes, veuen signes d'un atac recent i la Wanda revela a en Ruffy que quan ells van arribar ja feia un parell de setmanes que en Jack havia arrasat la ciutat. Llavors, la Wanda s'ofereix per portar a en Ruffy a veure els seus amics, el qual s'emociona.

L'erupció amb pluja comença quan l'elefant, anomenat Zunisha, aixeca la seva trompa i ruixa amb aigua l'illa de la seva espatlla. Això comporta que els carrers de la ciutat Kurau s'inundin, forçant als Barret de Palla a desplaçar-se en amunt cap a un lloc més alt. Mentre en Wany nedava a través de la inundació, la Wanda explica a en Ruffy com la Zunisha es neteja dos vegades al dia amb la ruixada d'aigua i com ells se'n beneficien.

NavegacióEdita

Arc de Zou
Capítols del manga
802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812
813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823
824
Episodis de l'Anime
751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761
762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772
773 774 775 776 777 778 779
[v · e]
Família Vinsmoke
Membres: Vinsmoke Jajji  •  Vinsmoke Reiju  •  Vinsmoke Ichiji  •  Vinsmoke Niji  •  Sanji  •  Vinsmoke Yonji
Grups: Germa 66  •  Pirates de la Big Mom
Articles relacionats
Arcs: Arc del Baratie  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Altres: Regne Germa  •  North Blue  •  Cop de les quatre nacions  •  Família Charlotte  •  Submón  •  Assassí  •  Reverie  •  Sora, el Guerrer del Mar
[v · e]
Família Charlotte
Pares: Charlotte Linlin  •  Pound
Fills: Charlotte Perospero  •  Charlotte Katakuri  •  Charlotte Daifuku  •  Charlotte Oven  •  Charlotte Opera  •  Charlotte Counter  •  Charlotte Cadenza  •  Charlotte Cabaletta  •  Charlotte Gala  •  Charlotte Cracker  •  Charlotte Moscatell  •  Charlotte Mont-d'Or  •  Charlotte Dolce  •  Charlotte Dragée  •  Charlotte Anglais
Filles: Charlotte Compote  •  Charlotte Brûlée  •  Charlotte Smoothie  •  Charlotte Galette  •  Charlotte Chiffon  •  Lola  •  Charlotte Praline  •  Charlotte Pudding  •  Charlotte Anana
Néts: Capone Pez
Familiars polítics: Aladine  •  Capone Bege
Grups: Pirates de la Big Mom  •  Pirates Rodants  •  Pirates del Sol  •  Pirates del Tanc de Foc  •  Família Vinsmoke  •  Germa 66
Habilitats
Fruites del Diable: Soru Soru no Mi  •  Mira Mira no Mi  •  Pero Pero no Mi  •  Bisu Bisu no Mi
Estils de lluita: Haki
Armes: Pretzel
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Altres: Totland (Illa Pastís  •  Illa Cacau  •  Illa Melmelada)  •  Submón
[v · e]
Pirates d'en Barbanegra
Membres: Marshall D. Teach  •  Jesus Burgess  •  Shiliew  •  Laffitte  •  Van Augur  •  Doc Q  •  Stronger  •  Sanjuan Wolf  •  Vasco Shot  •  Catarina Devon  •  Avalo Pizarro
Afiliacions: Kuzan
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Hie Hie no Mi
Armes: Nodachi  •  Senriku
Estils de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Localitzacions: Jaya  •  Illa Banaro  •  Impel Down  •  Nou Món  •  Coliseu Corrida
Altres: Duel a l'Illa Banaro  •  Testament d'en D.  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Shichibukai  •  Yonko  •  Pitjor Generació  •  Guerra de la Venjança

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori