FANDOM

Esbós
Article incomplet

Arròs Ròs
Arròs Ròs
Informació
Nom japonès: ライスライス
Nom anglès: Rice Rice
Nom català: Arròs Ròs
Primera aparició: Episodi 132
Afiliació: Botiga Cargols per Telèfon
Ocupació: Venedor
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Xavier Casan
L'Arròs Ròs és un personatge no-canònic (només de l'anime) de la Saga Després d'Alabasta. És un venedor de la botiga "Cargols per Telèfon", que va ser rescatat a alta mar quan anava amb el seu cargol pels Barret de Palla. Per donar les gràcies va tractar de vendre diferents productes que portava al seu cargol. Va intentar vendre un fulls de "paper mil·lenari" a la Nami. Després de saber que estava a la nau dels Barret de Palla i que davant seu hi havia en Ruffy, va fugir a corre-cuita amb el seu cargol i mai més s'ha tornat a veure. Amb les preses es va deixar alguns productes, incloent els fulls de "paper mil·lenari".

Productes Edita

Alguns dels productes que volia vendre són[1]:

  • Les Boles Giradores: és un producte nou i millorat de l'antic model, les Boles Giradores 1. Consta d'una estructura similar el d'unes peses però té la barra flexible, fent que, agafant-lo pel mig, es moguin els dos pesos. Aquest model ofereix la possibilitat de canviar de velocitat, ja que podia ser un perill pels nens. Segons diu és el producte estrella.
  • El Conillet Lliscador: és un aparell en forma de conill de color rosa amb dues nanses, una a cada costat. Aquest fa que, estirat, et costi tirar endavant i així fas exercici. Per tirar enrere és fàcil, així l'usuari descansa. És el producte número 1.
  • El Gimnàs més còmode i pràctic del món: conta d'un agafador per les mans i un altre pels peus i de dos pesos amb una goma a cada costat. Quan està en funcionament, cada bola dóna cops a l'usuari a l'alçada dels malucs. És recomanable si fa temps que no es fa exercici i és el producte més venut.
  • Mero Mero Juee (suc): és un paquet de 20 ampolles de suc de fruites del West Blue. Comparteix el nom amb la Mero Mero no Mi.
  • Una Enciclopèdia i un Telescopi: és una enciclopèdia (nom original: Encyclopedia) molt útil de 26 volums que inclou un telescopi per complementar-la.
  • Un Pack de cuina: aquest pack de cuina inclou uns ganivets de cuina fets a mà pels artesans de la "muntanya alta" ambla fulla molt flexible feta d'un material excel·lent que, segons diu, pot durar fins l'eternitat. El Pack inclou: 12 ganivets de taula, unes tisores de punta roma, un ganivet per tallar fruita i una picadora automàtica.

Referències Edita

  1. One Piece Anime - Episodi 132, l'Arròs Ròs explica als Barret de Palla els seus productes.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori