FANDOM

Atsu Atsu no Mi
Atsu Atsu no mi.png
Informació
Nom japonès: アツアツの実
Nom anglès: N/A
Nom català: Fruita de la calor
Primera aparició:
Significat: Calor
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Don Achino
L'Atsu Atsu no Mi es una fruita del diable de tipus paramècia que permet a l'usuari controlar la calor corporal, podent emetre grans quantitats de calor (fins a 10000 graus) i desfent qualsevol cosa, també pot produir vapor d'aigua per esquivar atacs. La temperatura de l'usuari varia amb l'estat d'ànim, com més enfadat més temperatura. L'usuari d'aquesta fruita és en Don Achino.

Fortaleses i debilitatsEdita

Puc fondre tot el que toco. Encara creus que em guanyaràs?

— En Don Achino mostrant els seu poder als Barret de Palla

En Don Achino aturant un cop d'en Ruffy.png

En Don Achino aturant un cop físic

La major fortalesa d'aquesta fruita, com demostra Don Achino, és la capacitat del usuari per produir i controlar grans quantitats de calor, més que una persona normal, i pot produir vapor amb aquest. Aquesta calor es pot utilitzar de moltes formes diferents, com desfer tot el que toqui l'usuari, i a la lluita pot utilitzar la fruita per defensar-se dels atacs físics (com la pistola de goma-goma d'en Ruffy) o utilitzar la calor per atacar.

Com que l'usuari pot regular la seva temperatura pot suportar temperatures extremes, tan pot estar sobre gel com en lava fosa, un fet que ni la Mera Mera pot aconseguir.

La temperatura assolida es veu afectada per l'estat d'ànim del usuari. El màxim de temperatura que emet l'usuari en calma és moderadament fort i quan s'enfada aquest màxim augmenta fins el punt de desfer tot el que toca i el que esta al seu voltant. A més si ell està prop d'un volcà inactiu podria activar-lo ja que és capaç de canviar el clima amb la seva calor. Apart d'això l'usuari es veu afectat per les debilitats comunes de les fruites del diable.

UsosEdita

A 10000 graus.png

en Don Achino al seu màxim de temperatura

En Don Achino utilitza els poders de la fruita, bàsicament, per escalfar l'ambient on es troba per que no es necessitin grans abrics tot i que la seva illa sigui de gel. També utilitza els poders per poder anar mitg despullat sempre encara que es tombi sobre gel.

En Don Achino també utilitza els seus poders per lluitar tot i que casi no ho fa. La forma més bàsica d'utilitzar els poders de la fruita, en la lluita, és escalfar el seu voltant per que es desfaci i evitar els cops físics amb la calor, això ho pot fer amb  les mans o amb tot el cos sencer. També pot utilitzar l'energia calorífica per atacar, creant esferes d'aquesta per llençar-les al enemic, per exemple. Les tècniques que utilitza en Don Achino són:

  • Gran cop calent: És una tècnica que consisteix en girar sobre seu per formar un remolí de vapor molt calent i llençar-lo contra l'enemic perquè es quedi dins el vapor cremant-se. És el primer atac que utilitza contra en Ruffy. És una tècnica que dona pas a una altre:
    • Tofu ben fregit: És una tècnica que consisteix en, quan la víctima està dins el remolí, elevar-la quan està ben amunt deixar-la caure. El primer cop que es veu és contra en Ruffy.
  • Planxa de vapor: És una tècnica que consisteix en escalfar la seva panxa fins a altes temperatures i després saltar per caure de panxa contra l'enemic i així planxar-lo. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
    • Premsa de 10000 graus: És una tècnica exactament igual que l'anterior però aquesta a 10000 graus. El primer cop que es veu és contra en Ruffy.
  • Increment de temperatura:3000 graus: És una tècnica que consisteix en augmentar la teperatura del cos del usuari fins a 3000 graus, en aquell moment l'usuari treu molt de vapor i es posa tot vermell. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
  • Increment de temperatura: 5500 graus: És una tècnica que consisteix en augmentar la temperatura del cos del usuari fins a 5500 graus. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy. És una tècnica que dona pas a les següents:
    • Esferes de calor.png

      Truita a la francesa

      Truita a la francesa: És una tècnica que consisteix en produir unes esferes de calor a les seves mans i llençar-les contra l'enemic, aquestes quan el toquen produeixen flames de lo calentes que estan i llògicament desfan el gel. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
      • Rafega de calor-calor: És una tècnica copiada d'en Ruffy i modificada per adaptar-se a ell. És exactament igual a la rafega de goma-goma però en comptes d'estirar-se, calenta l'aire del seu voltant i el que toca produint esferes de calor que van molt més lentes. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
      • Ou roent: És una tècnica igual que la "truita a la francesa" però a 10000 graus i només una esfera de calor més grossa que les altres. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
  • Jet del nas: És una tècnica que consisteix en treure grans quantitats de vapor pel nas i propulsar-se amb aquest per l'aire. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
  • Poder de la calor: calor a tota marxa: És una tècnica que consisteix en escalfar el seu cos, dins una columna de calor, fins a la màxima temperatura, a 10000 graus, fins que l'usuari es torna d'un taronja roent i ell mateix es considera que està bullint. El primer cop que es veu és contra en Ruffy. És una tècnica que dona pas a les següents:
    • Pneumatic de fusio.png

      Pneumàtic de fusió.

      Pneumàtic de fusió: És una tècnica que consisteix en estirar els braços oberts i fer rodar el cos sobre si mateix com si fos un pneumàtic, i atacar al enemic encara que hi hagi obstacles pel mitg ja que és capaç de fondrel's. El primer cop que es veu és contra en Ruffy.
    • Cap calor-calor: És una tècnica que consisteix en fer un potent cop de cap a altes temperatures contra l'enemic per fer-li mal i cremar-lo, pot produir flames. El primer cop que es veu és contra en Ruffy.
    • Xarxa de surf calor-calor: És una tècnica que consisteix en produir una onada gegant de lava i deixar-la caure sobre l'enemic. El primer cop que es veu és contra en Ruffy.

TriviaEdita

  • Quan en Don Achino utilitza aquest poder, el seu aspecte s'assembla al d'en Ruffy quan utilitza el Gear Second, els dos es tornen vermells i emeten vapor.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori