FANDOM

Awa Awa no Mi
Awa Awa.jpg
Informació
Nom japonès: アワアワの実
Nom anglès: Bubble-Bubble Fruit
Nom català: Fruita de les Bombolles
Primera aparició:
Significat: Bombolla
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Califa

L'Awa Awa no Mi és una fruita del diable de tipus paramècia que permet a l'usuari controlar i crear sabó, podent netejar la brutícia i també el poder de les persones. La usuària d'aquesta fruita és la Califa.

Tot i que el poder és semblant al d'una lògia, aquesta fruita no permet convertir-se totalment en sabó i, per tant, no pot esquivar atacs físics gràcies a la fruita, com ho fan les lògia.

AparençaEdita

Aquesta fruita té forma de meló però més ovalat. Per fora és de color lila amb unes espirals cobrint tota la superfície de la pell, aquesta és prima i flexible. Té unes ratlles verticals que divideixen la fruita com en grans grills, si fos una mandarina pelada. A un extrem de la fruita hi ha un tronc petit i prim en forma de T, amb el tronc d'unió amb la fruita molt curt i els altres dos molt més llargs, un d'ells és recte i l'altre acaba amb una espiral al final. Per dins, la fruita és de color verd viu, amb espirals per tot arreu. Sembla una fruita carnosa.

Awa.png
L'Awa Awa no Mi
Interior awa awa.png
L'Awa Awa no Mi per dins

Fortaleses i debilitatsEdita

La netedat és el meu atractiu. He menjat la fruita de les bombolles, sóc una dona de sabó que pot fer escuma i bombolles on vulgui. Oi que és bonic?

— La Califa explicant el seu poder.

Escut sabó.png

La Califa protegida per una pastilla de sabó.

La principal fortalesa d'aquesta fruita, com demostra la Califa, és que permet al usuari crear i controlar sabó a voluntat, aquest sabó és capaç de netejar, no només la brutícia, si no que, aplicat a una persona, deixa la pell d'aquesta brillant i extremadament suau fent impossible caminar o agafar coses amb les mans, a més el sabó és capaç de netejar el poder de la gent. Aquest efecte marxarà amb l'aigua, recuperant la mobilitat i el poder. També es pot netejar el poder de les persones si aquestes entren amb contacte amb les bombolles del sabó, els efectes d'aquestes bombolles també marxen amb l'aigua i poden marxar amb un fort corrent d'aire.

Una altre capacitat de la fruita és la capacitat de poder cobrir tot el cos de l'usuari amb sabó dens, com si fos una pastilla de sabó, sent una gran defensa a tot tipus d'atac, però l'usuari no pot moure's amb aquesta forma. A més la fruita té les debilitats comunes de les fruites del diable.

Usos Edita

Nami neta.png

Hora daurada.

La Califa utilitza els poders de la fruita pel combat, així pot debilitar el seu rival netejant-li el poder i podent derrotar-lo més fàcilment independentment de la seva superioritat física, com es veu al derrotar en Sanji. A més, pot utilitzar el poder per protegir-se de les descàrregues elèctriques, com es veu en el combat contra la Nami. Tot i això, la Califa al ser una nova usuària és massa confiada i no domina tota la capacitat de la fruita.

Fora del combat, la Califa ha utilitzat el poder de la seva fruita per netejar ràpidament els carrers de St. Poplar i així guanyar diners pel tractament d'en Lucci.

Tècniques Edita

  • Hora daurada: és una tècnica que consisteix en cobrir l'enemic amb bombolles i netejar el seu cos, drenant-li la força i deixant-li una pell llustrosa i llefiscosa. Això també impedeix que la víctima pugui moure's lliurement ja que rellisca. El primer cop que es veuen les conseqüències de la tècnica és contra en Sanji però no es nombra i es veu com funciona fins a la lluita contra la Nami.
  • Be d'escuma.png

    Be d'escuma.

    Be d'esquma: és una tècnica que consisteix en rodejar l'usuari en una gran quantitat d'escuma deixant només sense cobrir la cara, els braços i les cames, donant al usuari una aparença de be. Aquesta tècnica també s'ha anomenat xai d'escuma. El primer cop que es veu és a la lluita contra la Nami.
    • Relaxació: bombolla del be: després de cobrir-se amb bombolles, l'usuari les llença contra el seu enemic per debilitar-lo i impedint que es mogui.Aquesta tècnica també s'ha anomenat relaxació de xai. El primer cop que es veu és a la lluita contra la Nami.
    • Marea d'onades: és una tècnica igual a la anterior, però en aquest cas l'usuari llença contra l'enemic tota l'escuma que formava el xai, formant una gran onada que és casi impossible d'evitar. El primer cop que es veu és a la lluita contra la Nami.

Trivia Edita

  • Aquesta fruita és semblant a la Woshu Woshu no Mi, ja que les dos permeten netejar a les persones.
  • Aquesta fruita no estava documentada quan la Califa se la va menjar, segons l'Spandam.
  • És la tercera fruita del diable que es mostra, junt amb la Ushi Ushi no Mi, abans s'havien vist la Gomu Gomu no Mi i la Bara Bara no Mi.
  • Aquesta fruita és semblant a la Ato Ato no Mi, ja que les dos permeten inutilitzar al rival pel combat, un a través del sabó i l'altre a través del art, tot i això la Ato Ato té un efecte més permanent que la Awa Awa.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori