Fandom

One Piece Català Wiki

Bara Bara no Mi

3.530pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Bara Bara no Mi
BaraBara.png
Informació
Nom japonès: バラバラの実
Nom anglès: Chop-Chop Fruit
Nom català: Fruita del desmembrament
Primera aparició:
Significat: Desmembrament
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Buggy
La Bara Bara no Mi és una fruita del diable de tipus paramècia que permet a l'usuari dividir el seu cos a voluntat tants cops com vulgui, controlar els trossos dividits i "volar". A més, l'usuari pot fer servir les parts dividides per atacar i es torna immune als talls. Tot i això, l'usuari té una àrea per moure's ja que en el moment que surt d'aquesta totes les parts del cos separades no obeeixen a l'usuari i queden separades fins que tornin a entrar a l'àrea. L'usuari d'aquesta fruita és en Buggy.

AparençaEdita

Bara Bara no Mi.png

La Bara Bara no Mi.

La Bara Bara no Mi és una fruita amb forma ovalada, de color lila i formada per uns grans molt grossos i rodons on es dibuixa l'espiral que caracteritza totes les fruites del diable. A dalt de la fruita, hi ha una gran quantitat de fulles curtes de color verd clar semblants a les fulles de les pinyes.

La fruita és prou grossa com per ocupar tota una mà. Tot i això, també és prou petita com per empassar-se-la sencera, com fa en Buggy quan en Shanks l'espanta. En general, té una forma semblant a la d'una pinya petita o una móra molt grossa.

Fortaleses i debilitatsEdita

La fruita del desmembrament, així es deia exactament la fruita que vaig menjar, i ara sóc un home invencible que no podràs tallar mai!

— En Buggy explicant la seva fruita a en Zoro

Buggy petit.png

En Buggy petit.

La major fortalesa de la fruita és que l'usuari es fa immune als talls i les perforacions podent-se tornar a ajuntar com vulgui independentment d'on eren originalment i de ha sigut tallat en vertical, horitzontal o qualsevol altre forma, fent que l'usuari simplement quedi separat a trossos. Per exemple, quan surt amb en Gaimon ell no estava complet però va ajuntar el poc cos que tenia i es va quedar més petit. A més, aquesta fruita, en aquest sentit, és semblant a les lògia ja que no té límit de talls com demostra quan en Mihawk el talla a tires molt primes i tot i això pot regenerar-se. L'usuari també pot dividir el seu cos a la seva voluntat i de forma indefinida i controlar-lo a voluntat. A més, les peces separades eludeixen la gravetat i el que toquen, podent així aixecar objectes i éssers més grans i pesats que ell i transportar-los de forma indefinida, com ha demostrat en Buggy aixecant en Jinbe.

Tot i ser immune als talls i les perforacions, sí li afecten totes les altres formes d'atac i, quan es divideix, l'enemic pot atacar a una altra part del cos al seu abast, com la Nami quan lliga el cos d'en Buggy quan aquest està lluitant contra en Ruffy. Tot i això, l'usuari ha d'estar distret si no podria esquivar l'atac perfectament.

Funcionament Bara Bara.png

Funcionament de la Bara Bara.

L'usuari, tot i que pot estar dividit indefinidament, totes les peces separades, per ser controlades, tenen una àrea de control de 200 Bara Bara de diàmetre des dels peus de l'usuari que, a més, han d'estar a terra o sobre una zona sòlida (si algú porta els seus peus serveix com a suport) si aquest es vol dividir. Això no vol dir que si els peus no toquen a terra l'usuari no pugui estar dividit i pugui "volar", a més només cal que un peu seu estigui a terra l'altre pot levitar i ser controlat per en Buggy com la resta del seu cos. Degut a aquesta levitació, la capacitat de l'usuari per levitar no serveix per travessar oceans ni grans espais per què no és aquest el seu poder verdader. Si algú porta els seus peus i està a prop seu aquesta debilitat es redueix bastant. Algun cop s'ha vist en Buggy sense els peus a terra i separat però això podria ser un error. A més, a Impel Down, el cap d'en Buggy es va sentir atret pels seus peus quan aquests van deixar la superfície sòlida i tot el seu cos va caure fins el segon pis, com si unís totes les parts del cos una força invisible. Això entra en conflicte amb algun mecanisme del seu poder, com quan el cap d'en Buggy estava separat del cos i en Ruffy va atacar el seu cos enviant-lo lluny, el cap no va tornar. Això pot ser degut a que els peus estaven amb el cap, no amb el cos, en aquell moment.

Apart d'això, l'usuari es veu afectat per les debilitats comunes de les fruites del diable.

UsosEdita

Al principi, en Buggy vol utilitzar la fruita per finançar una búsqueda del tresor sota el mar, però quan en Shanks l'espanta i se l'empassa canvia els seus plans. Ara utilitza les habilitats de la seva fruita per trobar tants tresors com pugui i per lluitar. Després de la derrota contra en Ruffy, en Buggy es veu obligat a navegar per l'East Blue encongit per la falta de parts del seu cos fins que troba aquestes que havia lligat la Nami per a que no tornessin amb el seu propietari.

TècniquesEdita

BaraBara.gif

Desmembrament

Les tècniques que utilitza en Buggy són molt simples, totes son derivades d'una en concret, aquesta és la tècnica del desmembrament i totes les seves derivades tenen aquesta paraula en el nom.

Aquestes tècniques són:

  • Desmembrament: és el nom que rep la tècnica bàsica. Consisteix en separar alguna part del seu cos pel motiu que sigui, però normalment per atacar o per evitar un atac. Aquest desmembrament pot ser amb armes o sense i normalment per controlar millor aquella part del cos separada, com fa amb les mans, s'agafa la zona on hauria d'estar la part separada. El primer cop que es veu és quan explica el seu poder després de ser tallat per en Zoro, tot i que llavors no li dóna nom.
    • La mà, desmembrament: és una tècnica que consisteix en separar una mà del seu cos i fer que ataqui a l'enemic o que l'aguanti, tot des de lluny i sense veure's aparentment implicat. El primer cop que es veu és a la lluita d'en Cabaji contra en Zoro per aguantar-li els peus.
    • Desmembrament d'emergència: és una tècnica que consisteix en separar el cos per la part que serà atacada evitant l'atac. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
    • Festival de desmembrament: és una tècnica que consisteix en separar tot el seu cos en moltes parts i atacar amb totes juntes. El problema d'aquesta tècnica és que els peus han de seguir al terra i han d'acompanyar el cos que està flotant pel terra i, per tant són, un punt feble. El primer cop que es veu és quan en Buggy vol recuperar el tresor que li està robant la Nami.
      • Hi ha dos versions més que són la "festa del desmembrament" i el "carnaval del desmembrament", aquestes es suposa que són iguals que el "festival del desmembrament" però només les nombra no es veu la tècnica. Aquestes dos tècniques les utilitza contra la tribu Kumate.
    • Cop de peu.png

      Cop de peu

      Cop de peu: és una tècnica que consisteix en separar el cos en dos per la cintura i donar un cop de peu al enemic. El primer cop que es veu és contra la tribu Kumate.
    • Cop de puny: és una tècnica que consisteix en separar la mà del cos disparant-la contra l'enemic i donant-li un cop de puny. El primer cop que es veu és contra la tribu Kumate.
    • El cotxe: és una tècnica que consisteix en separar el seu cos i tornar-lo a muntar junt amb unes rodes per fer un cotxe amb un motor bomba i, així, anar més ràpid. El primer cop que es veu és a Loguetown perseguint a en Ruffy.
    • Gran circ aeri giratori: és una tècnica que consisteix en agafar la víctima amb les mans per sobre el cap, separar el tronc de les cames i les mans del tronc per pujar ben amunt i fer girar la víctima. Després es fa xocar aquesta contra el terra. El primer cop que es veu és contra un Blugori.
  • Membres, membres, membres: és una tècnica que consisteix en unir les parts separades i controlar-les quan estan juntes sense acabar de juntar-se amb la resta del cos. El primer cop que es veu aquesta tècnica és contra la tribu Kumate.

TriviaEdita

  • Una fan va preguntar a l'Oda si en Buggy pot dividir les seves parts íntimes, i l'Oda va respondre que sí pot.
  • Segons l'Oda, en resposta a un SBS, si en Buggy es dessagnés mentre està dividit, faria por mirar de tanta sang que sortiria per totes parts.
  • L'Oda va afirmar des del principi del manga que si hagués de menjar alguna fruita seria la Bara Bara no Mi, però una fan, quan li va suggerir a l'Oda que la fruita que a ell li agradaria menjar era la Suke Suke no Mi, ell va dir que sí.
  • Es podria dir que la Bara Bara no Mi és la fruita oposada a la Gomu Gomu no Mi, ja que mentre una és immune a les bales l'altre és immune als talls.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori