FANDOM

Basil Hawkins

Manga - Anime

En Basil Hawkins

Manga - Anime

En Basil Hawkins

Informació
Nom japonès: バジル・ホーキンス
Nom anglès: Basil Hawkins
Nom català: Basil Hawkins
Afiliació: Pirates d'en Hawkins
Ocupació: Capità
Sobrenom: El Màgic
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 320.000.000Belly[1]
249.000.000Belly (abans)
Aniversari: 9 de setembre
Doblatge català:
En Basil Hawkins (バジル・ホーキンス, Bajiru Hōkinsu) és un infame pirata conegut com "el Màgic" i el capità dels Pirates d'en Hawkins. És originari del North Blue i té una recompensa de 249.000.000Belly. Com que la seva recompensa és superior als 100 milions, en Hawkins és un dels pirates anomenats Els onze Supernoves.

Després del Time-Skip, la seva recompensa augmenta fins als 320.000.000Belly.[1]

Aparença Edita

En Basil Hawkins és un home alt, amb un símbol triangle negre a les celles, els ulls vermells i els cabell de color daurat que li arriba fins als malucs. També té una creu de color negra tatuada a la gola a la part davantera del seu coll. El seu vestit inclou una capa de color blanc, pantalons morats ficats dins de botes de color negre amb cordons blancs sobre ells i un adorn de pell fosca que envolta la part inferior del seu tors, amb un to més clar en el centre d'aquest. També té una banda de color rosa lligada a la cintura, amb una peça de joieria que penja d'ell. No porta samarreta. En Hawkins també fa servir guants foscos similars als que va fer servir en Blueno del CP9 i un braçalet de blindatge al voltant del seu bíceps esquerre que també s'estén per cobrir la seva espatlla esquerra. En el maluc dret porta una espasa amb una empunyadura elaborada que sembla un ninot de vodú.

GaleriaEdita

Hawkins de nen.jpg
En Hawkins de nen
Hawkins timeskip.jpg
Dos anys després

Personalitat Edita

En Basil Hawkins es retrata d'una manera noble i enigmàtic. En particular, té una noció sobre predir el destí de tot el que veu. Assenyala el potencial de la mort i el destí de les coses i persones. Quan en Kizaru es va acostar a ell a l'Arxipèlag Sabaody, amb calma va utilitzar les seves targetes per al càlcul de totes les probabilitats de la batalla, i en predir que no anava a morir, es va mantenir en calma, fins i tot quan posteriorment va ser atacat.

Ell sempre està completament en calma, independentment de la situació, sense mostrar resposta emocional després de que en Roronoa Zoro gairebé el va atacar amb un Tenryuubito o després d'assabentar-se de la notícia de l'execució d'en Portgas D. Ace, cosa que molts altres membres de la seva tripulació i molts altres van entrar en pànic.

Ell sembla estar en contra de la idea de la violència innecessària, com es veu quan va aturar al seu company de tripulació d'atacar a un cambrer després que aquest va vessar accidentalment un plat d'espaguetis a la seva roba, fins i tot llavors disculpar-se amb el propi cambrer.

Sembla està sempre seriós, i abans d'una batalla amb fredor va comentar que ell odia les bromes.

Relacions Edita

Tripulació Edita

La tripulació d'en Hawkins sembla ser molt lleial a ell i, sense falta, segueixen cadascuna de les paraules que diu ell. A l'anime, estaven disposats a tractar de mantenir a en Kizaru a ratlla perquè el seu capità tingués temps per escapar-se, quan l'Almirall va aparèixer de sobte, davant d'en Hawkins.

Rivals Edita

Els seus companys Supernoves són els seus rivals, i quan va arribar a l'Arxipèlag Sabaody, va veure que el seu lligam amb ells no era ni de confrontació ni associativa.

Urouge Edita

Va informar a l'Urouge que no veia l'ombra de la mort sobre ell, tenint un Pacifista i un Almirall com a opositors.

Monkey D. Ruffy Edita

En Hawkins va ser vist tractant de predir la supervivència d'en Ruffy després de la Guerra de Marineford. Va assenyalar a si mateix que no importava quantes vegades barregés les cartes, ja que la probabilitat de que en Ruffy sobrevisqués a la batalla mai era zero.

En Basil Hawkins és un pirata temible que, juntament amb la seva tripulació, va aconseguir sobreviure a la primera meitat de la Grand Line, per entrar al Nou Món. La seva reputació li va atorgar una recompensa increïble de 249.000.000 de Belly, la quarta més alta entre Els onze Supernoves.

L'endevinació i la cartomància Edita

En Hawkins parla sovint com un endeví i s'ha observat que esmenta la lectura dels "senyals".

Cartes Hawkins.jpg

En Hawkins fent una predicció

Pot utilitzar les targetes que (pel que sembla) l'ajudarà a determinar el resultat de qualsevol esdeveniment, així com la probabilitat del seu propi èxit. Això es demostra molt útil en moltes situacions, ja que li permet determinar prèviament els resultats d'una batalla i actuar en conseqüència.

Les seves cartes li permeten treballar a un percentatge de les possibilitats de que passi alguna cosa. Les seves prediccions semblen ser precises amb bastant freqüència, ja que va ser capaç de predir que ell i la seva tripulació, així com altres Supernoves, no morissin a mans de l'Almirall Kizaru. També va predir que en Ruffy sobreviuria a les ferides sofertes de la Guerra. Encara no s'ha explicat com és capaç de fer això.

En utilitzar les seves targetes, s'ha vist posar-les a un suport format per moltes "branques", cada una capaç d'aguantar una targeta. No se sap quines cartes fa servir (cartes del tarot o algun altre tipus), ja que només la part de darrere s'ha vist fins ara.

Armes Edita

Basil Hawkins desvainant la seva espasa.png

En Basil Hawkins desembeinant la seva espasa

En Hawkins porta una espasa al maluc dret, amb el pom amb la forma d'un ninot de vodú. La va desembeinar mentre es preparava per a lluitar, i va combinar l'atac amb els seus poders de transformació de la Fruita del Diable. El seu maneig de l'espasa encara no s'ha demostrat.

Fruita del Diable Edita

Vudú Hawkins.png

La capacitat dels ninots de vudú d'en Hawkins

En Basil Hawkins posseeix l'habilitat d'una Fruita del Diable que li permet redirigir tots els seus casos de danys físics a una altra persona utilitzant ninots de palla vudú. Ell va ser capaç de suportar consecutivament una puntada i trets làsers d'en Kizaru. La Fruita del Diable també li permet transformar-se en un gegant espantaocells i s'assembla a un gegantesc ninot de vodú, amb claus de metall que funcionen com urpes o ungles.

La debilitat d'aquest poder és que el nombre de ninots de vudú que en Basil té són 10. Això es nota quan li va dir a en Kizaru que no era convenient per a ell lluitar amb tan sols deu "homes" (ninots de vudú).

La seva forma d'espantaocells també presenta una debilitat important. Encara que la forma li atorga una major resistència i capacitat d'atac, els fonaments de la seva Fruita del Diable se segueixen aplicant. Això significa que utilitzant la forma d'espantaocells li és molt més fàcil d'esgotar els ninots de vudú. També sembla tornar a la seva forma humana quan es queda sense els ninots durant una batalla.

Història Edita

Saga de la Guerra d'en Barbablanca Edita

A l'Arxipèlag Sabaody Edita

En Hawkins va ser vist per primera vegada en un restaurant juntament amb els seus companys Supernoves Capone Bege i Jewelry Bonney amb les seves tripulacions. Un cambrer va vessar accidentalment un plat d'espaguetis en un dels membres de la seva tripulació. El seu company de tripulació anava a matar el cambrer però ell li va parar els peus dient-li que no era el seu dia de sort.

En Kizaru es va trobar amb ell assegut, envoltat per la seva tripulació, i ell simplement va dir que no anava a morir avui. Després de seure i elaborar de les seves possibilitats contra l'Almirall, en Kizaru va intentar derrotar a en Hawkins, només per descobrir que els seus atacs no tenien efecte. Va llançar dos ninots vudú del seu braç dret i va indicar que deu "homes" no serien suficients contra en Kizaru. Es va unir amb l'X. Drake i l'Urouge en una batalla contra un Pacifista i en Kizaru a l'Arxipèlag.

Hawkins i Kizaru.png

En Hawkins transformat en espantaocells a l'Arxipèlag Sabaody

Després de que en Kizaru derrotes a l'Urouge, en Hawkins es va transformar en un monstre gegant de palla semblant a un gran ninot vodú descobrint l'aparença d'en Hawkins per tal de derrotar a l'Almirall i el Pacifista. Després es va descobrir que la seva Fruita del Diable es de tipus Lògia. En Kizaru l'haurien matat si no hagués estat per la intervenció de l'Scratchmen Apoo. No obstant això, en Kizaru es va reformar, va derrotar a l'Scratchmen Apoo fàcilment, i després es va dirigir als dos restants Supernoves. Després de derrotar a l'X. Drake, en Hawkins va ser derrotat per en Kizaru quan li va disparar un raig de llum a l'abdomen. En Hawkins estava a punt de ser rematat per en Kizaru quan va ser interromput sobtadament pel seu Cargol Telèfon, que va estalviar la seva mort.

La saga de Marineford Edita

Se'l va veure mirar l'execució de l'Ace televisat a Sabaody, el que significa que se les va arreglar per escapar-se de la captura pels de la Marina. En Hawkins també va predir les possibilitats de supervivència dels Pirates d'en Barbablanca, però els seus resultats mai van ser vistos. En Hawkins va ser vist més tard predint la supervivència d'en Ruffy, i li va semblar estrany que mai arribes a zero.

Després de la Guerra Edita

Hawkins Postguerra.jpg

En Hawkins al Nou Món

Després de la Guerra de Marineford, ell i la seva tripulació van entrar al Nou Món i van arribar a una illa en control d'en Barbamarró. En Hawkins casualment va enfuriar a en Barbamarró i li va demanar el seu nom, dues vegades, i després simplement va comentar que el seu nom és ridícul. En Barbamarró li va preguntar si estava fent broma. En Hawkins després li va dir dues coses: primer, que odia els acudits i, segon, que veia l'ombra de la mort a en Barbamarró. A continuació, va desembeinar la seva espasa i es va transformar.

Saga de Nou Món Edita

Saga de Punk Hazard Edita

Reunió Apoo, Kid i Hawkins.jpg

En Kid, l'Apoo i en Hawkins reunits

Tal com es descobreix a la Saga de Punk Hazard, ell va derrotar a en Barbamarró, ferint-li greument les cames.

Més tard, és vist reunit amb en Kid i l'Apoo. Quan aquests dos comencen a discutir-se, ell diu que vol marxar, però en Killer l'atura i proposa crear una aliança entre les tres tripulacions.

Saga de Dressrosa Edita

Després de la derrota d'en Doflamingo, se'l veu dinant juntament amb en Hawkins, l'Apoo i el seu capità. Allà s'assabenten de les noticies i dedueixen que en Ruffy i en Law van darrere el cap d'en Kaido, ja que aquest està relacionat amb en Doflamingo. S'alegren de saber que no van darrere el mateix Emperador, i en Kid recalca que van darrere d'en Shanks.

Grans Batalles Edita

Trivia Edita

  • El nom d'en Basil Hawkins prové de dos pirates de la vida real: el seu nom ve d'en John Hawkins, mentre que el seu cognom ve d'en Basil Ringrose.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga - Capítol 677, Es descobreix la nova recompensa d'en Basil Hawkins .

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori