Fandom

One Piece Català Wiki

Baskerville

3.547pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Baskerville
Manga - Anime

En Baskerville

Informació
Nom japonès: バスカビル
Nom anglès: Baskerville
Nom català: Baskerville
Afiliació: Govern Mundial
Ocupació: Jutge d'Enies Lobby
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Barkerville és el jutge d'Enies Lobby. Tot i que pugui semblar una home de tres caps, realment són tres persones diferents. El de la dreta és en Bas (バス, Basu), el de l'esquerre, en Kerville (カビル, Kabiru), i el del centre, es fa dir Princesa (お姫さま, Ohime-sama), tot i que no se sap si és aquest el seu vertader nom.

AparençaEdita

Tres Baskerville.png

Els Tres Baskerville

A primera vista, en Baskerville sembla un home llarg de tres caps, cadascun dels quals és diferent. Tot i això, realment són tres homes diferents. El del centre, que es fa dir Princesa, té les cames molt llargues i els braços molt curts; mentre que els dels extrems, en Bas i en Kerville, tenen braços molt llargs però cames molt curtes. Per semblar un home de tres caps, en Bas i en Kerville s'asseuen a les cames d'en Princesa.

PersonalitatEdita

Cadascun dels tres homes que formen en Baskerville té la seva pròpia i marcada personalitat, així com diferents formes de fer "justícia".

  • En Bas, que es fa dir Baskerville Dret, té tendència a considerar tothom culpable.
  • En Kerville, que es fa dir Baskerville Esquerre, té tendència a considerar tothom innocent.
  • En Princesa, que s'hauria de fer dir Baskerville del Centre, diu que prova de buscar un terme intermig entre les posicions dels seus companys, tot i que realment té una posició molt més extrema que qualsevol dels altres dos, volent enviar tots els processats a l'execució.

RelacionsEdita

Baskerville Cop.png

Els Baskerville Dret i Esquerre colpejant en Princesa després de dir una bestiesa.

Tot i que en Bas i en Kerville mantenen posicions legals oposades, s'entenen bé entre ells. Però per culpa de la naturalesa extremista d'en Princesa, els Baskervilles dels extrems sempre colpegen amb el cap en Princesa quan aquest diu alguna bestiesa. Tot i les seves diferències però, els tres Baskerville són molt amics, motiu pel qual intenten dir que són una sola persona.

Habilitats i PodersEdita

Com a judge d'Enies Lobby, la feina dels Baskerville és jutjar els criminals portats a l'Illa Judicial. Cadascun dels Baskerville dóna la seva sentència, i la majoritària és la que es duu a terme. Degut a la gran diferència d'opinions, normalment no ariben a una conclusió immediatament. Independentment de les seves opinions, la sentència final no l'executen ells sinó els Onze Jurats, que estan sota les ordres dels Baskerville. A més, els Baskerville també controlen els Gossos Guardians de la Llei, un grup de gossos guardians d'elit. Quan els Pirates del Barret de Palla i els seus aliats envaeixen Enies Lobby i a l'Spandam no se'l localitzava, va ser en Baskerville qui va liderar la defensa, comandant els milers de soldats i agents d'Enies Lobby.

En la lluita, cadascun dels tres Baskervill és capaç de lluitar perfectament de manera conjunta i sincronitzada. En Kerville lluita amb un sabre, mentre que en Bas l'ajuda amb una mena de columpi amb les dues mans.

HistòriaEdita

Just quan acabava de despertar de la seva migdiada, en Baskerville s'assabenta que Enies Lobby ha estat envaïda per uns pirates. En veure que l'Spandam no contestava al cargol telèfon (l'havia deixat despenjat), en Baskerville lidera la defensa d'Enies Lobby davant els pirates. Quan s'assabenta que els invasors han aconseguir passar els dos guàrdies de la porta i es trobaven a l'illa principal, en Baskerville ordena als Gossos guardians de la Llei enfrontar-se amb l'enemic.

Mentre la batalla continua, en Baskerville se n'adona que no és només que els seus homes són incapaços de fer front als invasors, sinó que, a més, el líder dels invasors, en Ruffy, no se sabia on era. Veient que la batalla havia anat massa lluny, en Baskerville decideix que els Onze Jurats defensin Enies Lobby a qualsevol preu.

Mentre la situació empitjora, Baskerville aconsegueix posar-se en contacte amb l'Spandam. Veient els invasors entrant al Jurat, en Baskerville decideix jutjar-los com a culpables. Els pirates, tot i això, ignoren en Baskerville. Enfadat, en Baskerville prova d'enfrontar-s'hi, però són aturats per la Família Franky.

Paulie Zambai Baskerville.png

En Paulie i en Zambai tallen en tres trossos en Baskerville

Tot i els esforços del jutge, els invasors aconsegueixen abaixar el pont que condueix cap a la Torre de la Justícia. Mentre passa això, en Baskerville és tallat en tres trossos per en Paulie i en Zambai. Tot i que semblava que havia rebut dos talls mortals de necessitat, en Baskerville va revelar que estava format per tres homes. Quan semblava que els invasors havien aconseguit abaixar el pont, en Baskerville ordena els seus homes disparar contra el pont per evitar que baixi del tot. Tot i que els soldats ho aconsegueixen, el jutge no s'imagina que el Rocket Man arribaria i volaria fins a la Torre de la Justícia, amb els invasors a dins.

Després d'això, no se sap què li va passar  quan el Rocket Man va destrossar el seu tribunal. A més, tampoc se sap si va poder escapar d'Enies Lobby abans que el Buster Call destruís l'Illa.

Grans BatallesEdita

TriviaEdita

InfluènciesEdita

Sembla que l'Eiichiro Oda ha utilitzat un gran nombre de fonts britàniques com a inspiració per en Baskerville. El nom del personatge prové de la famosa novel·la de Sir Arthur Conan Doyle, El gos dels Baskerville. L'Oda també va rebre homenatge a la novel·la quan fa que el jutge tingui a les seves ordres una unitat canina. A més, el mateix Baskerville sembla basar-se en el Gegant dels Tres Caps de la pel·lícula "Monty Python i el Sant Grial", que a més comparteix una semblança general amb el vestit. Combinat amb les peculiaritats de parla dels personatges i els seus rostres britànics estereotipats, sembla clar que en Baskerville està basat en fonts britàniques. El nom també podria ser una referència al fraile Guiller de Baskerville, de la novel·la El Nom de la Rosa, d'Umberto Eco.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori