Fandom

One Piece Català Wiki

Bellamy

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Esbós.jpg
Article incomplet.png
Aquest article és un esbós, està mal redactat o està incomplet,
necessita una correcció ortogràfica post-timeskip.

Bellamy

Manga - Anime

En Bellamy

Manga - Anime

En Bellamy

Informació
Nom japonès: ベラミー
Nom anglès: Bellamy
Nom català: Bellamy
Afiliació: Pirates d'en Donquixot(abans)
Pirates d'en Bellamy(abans)
Ocupació: Pirata; Capità (abans)
Sobrenom: "La Hiena" (ハイエナのベラミー Haiena no Beramī)
"El Gran Principiant" (大型ルーキー Ōgata Rūkī)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Recompensa: 195.000.000Belly
Aniversari: 7 d'agost[1]
Doblatge català: Daniel Albiac
Fruita del Diable
Nom japonès: Bane Bane no Mi
Nom català: Fruita de la Molla-Molla
Significat: Molla
Tipus: Paramècia
En Bellamy la Hiena és l'antic capità dels Pirates d'en Bellamy i un antic membre dels Pirates d'en Doflamingo.

Quan va aparèixer per primera vegada a Mock Town, tenia una recompensa de 55.000.000Belly i era considerat "El Gran Principiant". Va ser l'antagonista principal de l'arc de Jaya. Després del timeskip, la seva recompensa ha augmentat fins els 195.000.000Belly i és un dels participants del Coliseu Corrida.

Aparença Edita

En Bellamy és un home alt amb els cabells rossos despentinats, vestit amb una pantalons blancs, una faixa verda de pirata i una samarreta de tirants rosa amb un abric blau marí de capità pirata sobre ell. Té una cicatriu sobre l'ull dret i té tatuatges d'ulls als seus braços. Després del Time-skip ha aconseguit una nova cicatriu al costat esquerre del cap.

Dos anys despres es mes alt i corpulent que abans, al pit te el simbol de Doflamingo, porta una chaqueta blava, cinturo i pantalons llargs obscurs, porta unes ulleres de sol a la cara on hi te una cicatriu nova.

Personalitat Edita

Encara que inicialment en Bellamy éra cruel, violent i inútil, la pallisa a mans d´en Ruffy i la seua posterior obsesio per l´illa del Cel la cual va visitar va fer que vegera el mon de una forma diferent

Ara es mes atent que abans reconeixent a en Ruffy a pesar de la seua disfreça parlant de forma diferent a fa dos anys disculpant-se per el seu antic comportament, dudar inclus de les ordres de en Doflamingo de matarlo i ajudarlo a eixir del Coliseu.

Encara que es igual de brutal que abans tras la seua arribada al Nou Mon y aceptació de en Doflamingo per a treballar de nou per a ell viu nomes amb la unica ambició de ser un membre del Pirates Donquixote de totes formes va ser traicionat tras ser derrotat al Coliseo Corrida diguent en Doflamingo que hi habia un problema, que els dos no perseguien en mateix objectiu diguent que la seua derrota no era problema sino que tenien objectius diferents.

Fa dos anys És molt arrogant i va pensar que en Ruffy era feble i que el guanyaria d'un sol cop (sense saber que havia guanyat a un Shichibukai, en Crocodile, abans de passar per Jaya). Li encanta tenir una audiència per presenciar les seves gestes. En Bellamy és implacable, ja que ell va matar a en Roshi sobre un assumpte sense importància. A més, se'n riu de les desgràcies dels altres. Igual que en Donquixot Doflamingo, en gran mesura creu amb la "Nova Era" i creu que vindrà aviat, després del que ell anomena la "Era dels Somnis", en què les persones somien amb trobar el One Piece i convertir-se en el Rei dels Pirates. Ell pensa de si mateix que és una benedicció per a tots els pirates. Sempre se'n burla de tots aquells que tenen somnis grans, com ara en Ruffy. L'arrogància d'en Bellamy tendeix a treure el millor dels seus punts de vista del que el món ha presentat davant seu, evident quan va desestimar la possibilitat que hi hagués algú més fort que ell durant la seva estada a Jaya.

En Bellamy es va guanyar el seu sobrenom per el seu característic somriure, i la seva reputació per robar riqueses d'altres pirates, igual que una hiena amb el seu menjar. Ell i en Sarquiss solen caçar els pirates que són més febles que ells i els colpegen brutalment d'una manera despietada i després els roben els seus tresors i alhora se'n burlen d'ells. Igual que la resta de la tripulació, en Bellamy malinterpreta una recompensa que representa el nivell de la lluita d'una persona, el que li fa creure que és temible (tot i que és només una mica superior a la mitjana, per començar), d'acord amb les normes de la Grand Line.

Malgrat la seva arrogància, en Bellamy es mostra covard quan s'enfronta a algú que ell sap que és superior a ell, com quan ell pregava a en Doflamingo misericòrdia, anant tan lluny com posant-se de genolls davant d'un grup d'espectadors. El fet que en Bellamy està disposat a convertir-se en un subordinat d'un "gos del Govern" demostra que no té massa orgull.

En Bellamy sembla ser un lluitador mitjà sense l'ajuda dels seus poders, fent servir un ganivet i una pistola. Té la força suficient per llançar un home adult d'una finestra, però no té durabilitat i va ser noquejat per un cop simple d'en Ruffy.

Dos anys despres es descobreix que hi ha estat durant bastant temps al Nou Mon on hi ha superat els 100 milions de recompensa atacant paisos enemigs de Dressrosa i en Doflamingo, al Coliseu va ser reconegut entre molts participants i era un dels pocs que el public veia posible per a guanyar el torneig, ell sol va guanyar a en Abdullah i en Jeet tot sol, participants destacats del bloc B del Coliseu i va ser el unic que hi va atravesar la barrera de en Bartolomeo.

Ara compta amb una habilidad desconeguda amb el cual medix el haki, ya que va reconeixer el de Ruffy

Fruita del Diable Edita

Banebanenomi.png

En Bellamy fent servir la Bane Bane no Mi

En Bellamy ha menjat la Bane Bane no Mi, una fruita del diable de tipus paramècia que li atorga la capacitat de convertir les seves cames en molles, el que li permet saltar a gran velocitat, alçada i força, fins al punt de desaparèixer. Si la resta del cos es pot convertir en molles és desconegut. En Bellamy depèn en gran mesura del seu poder de la fruita del diable a la batalla, fins al punt de pensar que ningú el pot derrotar, i el seu estil principal de combat utilitza aquest impuls d'alta velocitat per augmentar els seus cops, així com la desorientació als seus oponents.

Dos anys despres ha millorat el us de la seua fruita i la seua velocitat.

Història Edita

La saga de Jaya Edita

En Bellamy i la seva tripulació estaven a l'illa de Jaya, a la recerca d'altres pirates de gran abast per reclutar per a la "Nova Era". A l'illa, un altre pirata, en Roshi, va tenir un conflicte amb en Bellamy en un bar. Després de que en Roshi l'hagués guanyat bastantes vegades a en Bellamy en un joc de poker, en Bellamy falsament el va acusar de fer trampes i va llençar a en Roshi per la finestra del bar del pis superior. Amb aquest atac, en Roshi va ser derrotat, però abans que la seva tripulació se'l pogués endur, en Bellamy va saltar per la finestra i el va matar. Poc després d'aquest incident, en Ruffy, en Zoro i la Nami van entrar al bar a la recerca de respostes sobre una misteriosa illa flotant del cel. La tripulació d'en Bellamy immediatament se'n va burlar, sobretot en Bellamy. Després, ell li va dir a els tres Barret de Palla que les llegendes i els somnis, com l'illa del cel són ximpleries, i que els pirates no s'han de preocupar per aquestes tonteries. Aquest comentari va fer enfadar a en Ruffy, però decideix que una lluita pels somnis no tindria sentit, i de mala gana, ell i en Zoro es van negar a participar a la batalla. A continuació, en Bellamy i la seva tripulació els van colpejar i humiliar a tots dos.

Més tard, en Ruffy i la tripulació van trobar a en Montblanc Cricket que, igual que en Ruffy, creu molt en la llegenda de l'illa del cel. Durant la nit, com que els Barret de Palla havien d'anar a una selva a buscar un ocell que els ajudaria a arribar a l'illa del cel, en Bellamy i la seva tripulació va atacar a en Cricket i el van deixar malferit. Quan en Ruffy es va assabentar del que havia succeït als seus nous amics, va tornar de nou al bar on va conèixer a en Bellamy.

De tornada al bar, en Bellamy i la seva tripulació reien i se'n burlaven del recent assalt a en Montblanc Cricket. En aquest moment, al bar apareixen dos cartells de crida i cerca. Els dos homes de les fotos dels cartells eren en Roronoa Zoro i en Monkey D. Ruffy, els dos que van atacar al bar, cadascun amb una recompensa de 60 milions de Belly per en Zoro i 100 milions de Belly per en Ruffy. Tots es van sorprendre, menys en Bellamy que arrogantment va afirmar que els cartells eren falsificacions creades pels dos homes. Després, la resta de la tripulació es va calmar, fins que van sentir la veu d'en Ruffy a fora del bar demanant per en Bellamy. En escoltar-lo, en Bellamy va sortir del bar i va desafiar a en Ruffy a un duel.

Ruffy vs Bellamy.jpg

L'humiliant derrota d'en Bellamy

En Bellamy va mostrar les seves habilitats amb una tècnica. Malgrat tots els assalts, en Ruffy va seguir sense aixecar un dit cap a en Bellamy. Després d'uns quants atacs més cap a en Ruffy, en Bellamy es va preparar una oportunitat més per atacar-lo amb una altra tècnica. En Bellamy va començar a rebotar a si mateix al voltant de la ciutat fent la seva velocitat de rebot molt ràpida, creant un so gairebé ensordidor dels molls de rebot.

Mentre s'estava encenent el seu atac, en Bellamy sense parar d'insultar a en Ruffy que els seus somnis persistents i ridículs de la creença de l'illa del cel va fer enfadar a en Ruffy. Durant l'atac final, en Bellamy va fer una mena de coet que anava cap a en Ruffy, però, amb un sol cop en Ruffy va deixar a en Bellamy a terra, deixant una empremta dels seus artells a la part dreta del seu rostre, i deixant-lo completament inconscient.

Després de la saga d'Skypiea Edita

Més tard, en Bellamy es va veure amb una bena al voltant del seu cap al final de la Saga d'Skypiea.

Sarquis vs Bellamy.jpg

En Bellamy veient-se obligat a lluitar contra en Sarquiss

En Donquixot Doflamingo, un Shichibukai que en Bellamy va jurar-li lleialtat, va tornar a Jaya i va obligar a en Bellamy i el seu primer tripulant, Sarquiss, a lluitar un contra un, com una lliçó per deshonrar la bandera quan en Bellamy va ser derrotat per en Monkey D. Ruffy. En Bellamy va respondre que no podia sortir del seu ésser, ja que amb el temps arribaria a la posició d'en Doflamingo i li va pregar en va el perdó per rebre una altra oportunitat del Shichibukai.

No obstant això, en Doflamingo no va tenir pietat en declarar que en Bellamy ja no era necessari i va manipular a en Sarquiss perquè li donés un últim atac a en Bellamy, que cridava demanant misericòrdia a l'últim moment. En Doflamingo després se'n va anar i va deixar les restes de la tripulació cridant de terror.

Saga de en Dressrosa Edita

Tras pujar al illa de Cell i baixar en Bellamy va conseguir el pilar de or que era per als del Barret de Palla i va visitar a en Doflamingo regalant aquest pilar i conseguint una segona oportunitat a la seua tripulació. durant aquest temps hi va anar millorant atacant paisos enemics de Doflamingo i arribant a tenir 195 millons.

Hi surt per primer cop reconegut per en Dagama que deia que treballaba per en Doflamingo i que tenia mes de 100 millones de recompensa, la seua seguent aparicio va ser reconeixent Ruffy diguent qui era i la seua visita a l´illa del cel i que habia cambiat aixi com que no li guardaba rencor i que guanyaria el torneig per a treballar per a en Doflamingo a la seua tripulacio

Al Bloc B ell va veure la formacio de Elizabello II i va lluitar contra el Tank derrotat per Abdullah i en Jeet que a la seva hora van ser derrotats per en Bellamy, posteriorment va atacar a en Bartolomeo varis cops golpejat per les seves barreres fins que va poder atravesarles pero el Cop del Rey el va derribar i va caure fora del ring.

Posteriorment va rebre una nova oportunidad matar a en Ruffy i seria com si guanyes el torneig i la posicio que volia, mostrant decepcio va estar molt de temps pensant en aquesta misio interrumpuda per en Dellinger que li va dir que en Doflamingo no confiaba en que guanyara a en Ruffy i va ser apallisat per este i salvat per en Bartolomeo, posteriorment va ajudar a Ruffy a fugir de el coliseu.

Al caos de Dressrosa va pujar a la cima on hi era Doflamingo interrugant-lo per el atac de en Dellinger, aquest li va dir que tenien objectius diferents.

Grans Batalles Edita

Trivia Edita

  • En Bellamy està inspirat amb en Samuel Bellamy, un pirata real del 1700.
  • El conflicte que va tenir en Bellamy i la seva tripulació contra en Ruffy i en Zoro recorda al que en Shanks va tenir contra l'Higuma en el bar de la Makino.

Referències Edita

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (pàg. 156), es revela el seu aniversari

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori