Fandom

One Piece Català Wiki

Bentham

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Esbós.jpg
Article incomplet.png

Bentham
Manga - Anime

En Mr. 2 Bon Kurei (Bentham)

Informació
Nom japonès: Mr. 2 (ミスター・ツー) ボン・クレー
Nom anglès: Mr. 2 Bon Clay
Nom català: Mr. 2 Bon Kurei
Afiliació: Banda Baroque (abans)
Ocupació: Reina del Nivell 5.5 d'Impel Down[1]; Agent oficial de la Banda Baroque (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 32,000,000Belly[2]
Nom real: Bentham
Aniversari: 15 d'agost[3]
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Mane Mane no Mi
Nom català: Fruita de la imitació
Significat: Imitació, clonatge
Tipus: Paramècia
En Bentham[4], amb el sobrenom de Mr. 2 Bon Kurei, és un antic agent oficial de la Banda Baroque i un okama (terme japonès de "transvestit"). Després de ser enemic d'en Ruffy quan formava part de la Banda Baroque, els dos es van fer amics, ja que en Mr. 2 es va sacrificar per ajudar-lo a escapar-se d'Alabasta i d'Impel Down. Actualment és la nova reina de Newkamaland, al Nivell 5.5 d'Impel Down.[1]

AparençaEdita

En Bentham és un home molt alt amb el cabell negre i curt. Acostuma a vestir un mallot de ballet extravagant d'una combinació de blau clar i fosc i unes sabates també de ballet. A sobre, porta una jaqueta rosa molt llarga amb unes flors blanques al final de cada màniga, tres boles peludes a l'acabament i dues sobre el cap. A derrere, hi duu un parell de cignes mirant cap a costats oposats i dues ales blanques. Sempre porta maquillatge.

GaleriaEdita

Bentham Cobra Disguise.png
En Bentham disfrassat de Nefertari Cobra

PersonalitatEdita

En Bentham és un personatge amb una personalitat molt extrovertida, que inclou cantar i ballar. Tot i ser un assassí, posa l'amistat per damunt de tot, salvant als Pirates del Barret de Palla a Alabasta de la Capità Hina, salvant a la Miss Valentine, i sacrificant la seva vida per a obrir la Porta de la Justícia perquè els presoners d'Impel Down poguessin arribar a la Batalla de Marineford. A més, era l'únic membre de la Banda Baroque que actuava sense parella, ja que al ser un okama ja ocupa els 2 llocs, el masculí i el femeni. Això de no tenir parella també li anava molt bé per les seves missions d'espionatge, ja que ell, al tenir el poder de la Fruita del Diable Mane Mane no Mi podia efectuar les missions sense problemes.

RelacionsEdita

Monkey D. RuffyEdita

Amb en Ruffy té una relació molt propera, de fet en Ruffy el tracta gairebé com si fos de la seva tripulació, ja que en Bentham va salvar als Pirates del Barret de Palla de la Marina i posteriorment ajudant a en Ruffy a escapar-se de la presó Impel Down.

Emporio IvankovEdita

En Bentham té una gran admiració i respecte envers l'Emporio Ivankov i desitjava rescatar-lo per poder fugir tots dos a l'Illa Momoiro, terra dels okama.

HistòriaEdita

Dos anys desprésEdita

Va sobreviure a l'atac d'en Magellan i ara s'ha convertit en la nova reina del nivell 5.5 d'Impel Down, Newkamaland.[1]

Referències Edita

  1. 1,0 1,1 1,2 One Piece Manga - Capítol 666, es revel·la que en Bentham és la nova reina del nivell 5.5 d'Impel Down.
  2. One Piece Manga - Vol. 39 Capítol 372, es veu el seu cartell de recompensa.
  3. One Piece Blue Deep Databook— pàgina 158, es revela el seu aniversari.
  4. One Piece Manga i Anime - Vol. 54 Capítol 532 i Episodi 433, el nom real d'en Mr. 2 és revelat.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori