Fandom

One Piece Català Wiki

Boa Hancock

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Article Destacat.jpg Ep! Aquest és el 26è Article Destacat.
"Boa Hancock" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Boa Hancock
Manga - Anime

La Boa Hancock

Informació
Nom japonès: ボア・ハンコック
Nom anglès: Boa Hancock
Nom català: Boa Hancock
Afiliació: Kuja; Pirates Kuja; Shichibukai
Ocupació: Capità; Pirata; Emperatriu d'Amazon Lily; Shichibukai; Esclava
Sobrenom: Emperatriu Pirata; Princesa Serp
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: Abans 80,000,000Belly
Edat: 29 (debut)[1]
31 (timeskip)[2]
Aniversari: 2 de setembre[3]
Alçada: 191cm[1]
Doblatge català: Mar Nicolás
Fruita del Diable
Nom japonès: Mero Mero no Mi
Nom català: Fruita de l'Amor-Amor
Significat: Amor
Tipus: Paramècia
L'Emperatriu Pirata Boa Hancock (海賊女帝 ボア・ハンコック, Kaizoku Jotei Boa Hankokku) és l'única membre femenina dels Shichibukai i va ser mencionada per primera vegada després de la derrota de Gekko Moriah en Thriller Bark. Ella és anomenada la Princesa Serp (蛇姫, Hebihime) d'Amazon Lily i governa l'illa juntament amb les seves dues germanes, les Gòrgones Boa Marigold i Boa Sandersonia.

És considerada per molts com la dona més bonica del món. En l'actualitat segueix sent una Shichibukai. El seu amor per en Monkey D. Ruffy li ha causat posar-se en contra del Govern Mundial en varies ocasions.

Aparença Edita

Comparada amb l'aparença anormal de les seves germanes, Hancock és prima, alta i bella. El seu cabell és llarg i negre, els seus ulls són grans i blaus (marrons en el manga) amb unes llargues pestanyes. Segons un SBS, les seves mesures són 111, 61, 91[4] i té 29 anys (31 anys després del time-skip). Quan va ser presentada vestia una brusa i una faldilla llarga que deixava veure una de les seves cames i part dels seus enormes pits. Durant el seu viatge a Impel Down usava un vestit llarg de color clar amb un gran abric de pell i a la Guerra de Marineford portava també un vestit en aquest cas de color lila amb l'emblema dels Pirates Kuja per tot el vestit.

De qualsevol manera que vesteixi, porta sempre un parell d'arracades amb forma de serp i sabates de taló alt, i els seus vestits s'adornen normalment amb l'emblema de les Pirates Kuja. La seva bellesa és llegendària al voltant del món i es diu que les úniques que la superen són les sirenes, tot i que la Margaret assegura que la Boa Hancock és la dona més bella del món. De la mateixa manera que els altres Shichibukai (exceptuant l'ex-Shichibukai Barbanegra), ella té un tema animal (La Boa).

A la seva esquena té marcat a foc el que inicialment es creia que eren els ulls de la Gòrgona que petrificarien a qualsevol que els veiés, però era fals. El que realment es troba a l'esquena de Boa Hancock és la marca dels Nobles Mundials, els qui la tenien com a esclava. Per a la Hancock i les seves dos germanes això representa una vergonya tan gran que matarien a qualsevol persona que li vegi aquesta marca per preservar el secret.

La marca té com a nom: "la Petjada del Drac volador" que li van col.locar els Nobles Mundials després de comprar-la a ella i les seves germanes en una subhasta.

Galeria Edita

Hancocknena.PNG
La Hancock de nena.
Hancock12anys.jpg
La Hancock amb 7 anys.
Gorgonesesclaves.jpg
Les tres germanes com esclaves.
BoaHancockMarca.PNG
La Marca de la Petjada del Drac volador.
BoaHancockB.PNG
Boa Hancock a Marineford.
BoaHancockA.PNG
La Boa Hancock vestida amb la roba que du durant la saga d'Impel Down.

Personalitat Edita

BoaHancockEnfadada.PNG

La Hancock estant molt furiosa

La Hancock posseeix la menor recompensa dels Shichibukai, només una mica més baixa que la d'en Crocodile per un milió de bellys, però ha demostrat que el seu poder és molt més gran que el què reflecteix la recompensa.

Ella és també una dona extremadament complexa. A primera vista, sembla ser molt egoista i arrogant, i està acostumada a sortir-se amb la seva en qualsevol situació. També és cruel i despietada, justificant les seves accions poc admirables amb el pretext de la seva bellesa i pensa que per ser bella, tothom la perdonarà. La seva confiança en ella mateixa la porta a no considerar mai les conseqüències dels seus actes. Com tot Shichibukai, la Hancock no es pren en compte al Govern Mundial. La major raó del seu disgust cap al Govern Mundial ve del vincle que aquest té amb els Nobles Mundials, a qui odia per haver-la segrestat durant la seva infància. No s'ho va pensar dues vegades en intentar matar els seus autoproclamats aliats de la Marina. Tampoc sembla preocupar-se molt per la seva gent de la Tribu Kuja, com l'hi comenta la Vella Nyon.

BoaHancockC.PNG

La Boa Hancock demanant perdò mostrant tota la seva bellesa

En realitat però, la raó de les mentides de la Hancock i la seva actitud cap a la vida resideix en l'horrible passat que va tenir com a esclava dels Nobles Mundials. Ella no desitja mostrar debilitat cap a ningú, i té una gran por a relacionar-se amb qualsevol excepte les seves germanes. Tot i això, en el fons, és sensible i vulnerable, i aquesta part d'ella va ser mostrada després de molts anys a en Monkey D. Ruffy.

Des d'aquest moment, es va fer amiga d'en Ruffy i fins i tot es va enamorar d'ell. Va accedir a portar-lo cap a Impel Down i va acceptar la crida del Govern Mundial que feia als Shichibukai perqué anessin a Marineford a participar a la guerra entre en Barbablanca i els seus aliats contra el Govern Mundial i els seus aliats.

BoaHancockE.jpg

La Boa Hancock indignada per les accions d'uns soldats de l'Armada

A causa de la seva bellesa i poders, les persones (homes o dones) solen enamorar-se d'ella instantàniament. Com a resultat, les persones la perdonen quan es disculpa tendrament amb elles. No obstant això, com es comprova amb en Ruffy, ella no pot suportar l'existència d'algú que sigui immune als seus poders.

La seva conducta més estranya consisteix en mirar cap avall a les persones, fins i tot ella mateixa s'inclina cap enrere quan es molesta i comença a mirar cap avall a la gent. També semblen desagradar-li els animals petits, cosa que ha portat a clava-los coces quan es creuen al seu camí i després demanar qui els hi ha posat.

Igual que les seves germanes com a emperadriu de l'illa té poder sobre Amazon Lily i la resta de les pirates Kuja. Com a emperadriu i capitana de la tribu, ella és amb tota seguretat la guerrera Kuja més poderosa. La seva força és tan gran, que fins i tot l'almirall de Flota Sengoku ha reconegut l'abast del seu poder. Això es demostra quan tot i participar a la guerra de Marineford torna al seu regne sense una sola ferida. Quan van ser segrestades ella i les seves germanes anaven al vaixell de les pirates Kuja. Tenint en compte que allà només hi van les guerreres més fortes podria demostrar que ja de nenes tenien molt de potencial.

Tot i que posseeix l'ex-recompensa més baixa dels Shichibukai, segons la Nyon, això ho va acumular en un sol viatge, sent la més alta recompensa que s'hagi acumulat en un sol recorregut (l'anterior era la recompensa de Nico Robin, amb 79.000.000 Belly). La Hancock ha demostrat tenir una força física molt per sobre de la mitjana humana. La seva força és tal, que d'una puntada o cop, és capaç de destruir qualsevol cosa.

Hancockcontrapacifista.png

La Hancock derrotant un pacifista demostrant la seva força de puntades

Ella prefereix lluitar cos a cos utilitzant les seves cames amb les quals clava unes "hòsties" de molta potència a les que hi afegeix el seu haki i també les habilitats de la seva fruita per petrificar els enemics al mínim contacte. Va ser capaç de lluitar contra pirates del Nou Món i contra diversos Pacifistes, arribant a destruir part d'aquests últims, sense esforç ni mostrar esgotament tot i que va petrificar abans els pacifistes per així poder trencar-los millor.

També és força intel·ligent ja que va guanyar temps per en Ruffy durant la guerra i a Impel Down i fins i tot va robar les claus de les manilles de l'Ace sense que ningú se n'adonés perquè sabia que li farien servei.

Fruita del Diable Edita

Més informació: Mero Mero no Mi
Mero Mero no Mi.PNG

Boa Hancock utilitzant el seu poder.

A més de la seva gran bellesa, posseeix l'habilitat de convertir en pedra a les persones que tenen pensaments impurs d'ella gràcies a la fruita del diable Mero Mero no Mi, del tipus paramècia. Això passa quan forma amb les seves mans un cor, o be quan simplement colpeja els seus rivals. Qualsevol amb "pensaments impurs" serà convertit en pedra sempre que no siguin capaços de bloquejar l'amor que senten cap a ella, ja sigui amb por o dolor com va fer el vicealmirall Momonga quan va convocar la Hancock a la Guerra de Marineford.

Armes Edita

BoaHancockF.PNG

Boa Hancock i Salomé

La Hancock porta sempre la seva serp mascota Salomé amb ella, la qual té el cos de color blanc amb taques vermelles escampades per tot el seu cos, porta també una calavera a sobre el cap de la que li surten alguns cabells de color blau. A banda d'usar-la com a seient i per a elevar-se a si mateixa per sobre de l'altre gent, ella també l'utilitza en el camp de batalla per lluitar.

També té la capacitat de rastrejar i seguir les coses en el fons marí, cosa que es mostra quan va ser capaç de sentir el terratrèmol causat per Barbablanca abans que arribés i quan va ajudar a la Hancock a seguir el submarí d'en Trafalgar Law.

Haki Edita

La Hancock ha demostrat dos tipus de haki: busoshoku haki, un dels tipus més comuns de haki utilitzat en la sèrie, i haoshoku haki, una habilitat que només un de cada milió de persones poden utilitzar. És capaç de dominar perfectament aquests dos tipus de haki i els té ben entrenats.

Història Edita

Passat Edita

Gorgonesescapant.PNG

Les tres germanes fugint de Mariejoa

Quan ella tenia 12 anys, juntament amb les seves germanes, va anar a una exploració de les Pirates Kuja. Mentre jugaven a la coberta del vaixell, sense vigilància, van ser segrestades i venudes a una casa de subhastes com a esclaves i van ser comprades per nobles mundials. Durant el seu captiveri, els nobles els van fer menjar les fruites del diable per pur entreteniment. Durant el seu temps com a esclaves, van patir diverses tortures i horrors. Quatre anys més tard, en Fisher Tiger va aparèixer i va alliberar el màxim d'esclaus que va poder entre ells les tres germanes.

Les tres van córrer lluny de Mariejoa sense lloc on anar i, per sort, van ser rescatades per la Nyon, en Rayleigh i la Shakuyaku que les van portar de nou a l'illa. Les tres germanes van decidir amagar la marca del drac celestial amb l'excusa que en realitat tenen una maledicció fruit de matar a una gòrgona ja que, si algú arribés a veure la marca, haurien de fugir sense lloc on anar. Gràcies a això es van guanyar el seu sobrenom de "Germanes Gòrgones".

Tot i ser alliberades, el temps que van passar capturades les va influenciar molt i van arribar a desconfiar de tothom excepte entre elles tres. Una desconfiança sobretot cap als homes i cap al Govern Mundial per permetre la venda d'esclaus. Amb els anys, va anar reprimint totes les emocions fins que es va tornar una persona freda, egoista i totalment indiferent al què passava al seu voltant, fins i tot al seu poble.

Amb divuit anys es va convertir en l'emperadriu de l'illa i va agafar una gran reputació com a pirata obtenint la seva antiga recompensa en un sol viatge. Això va cridar l'atenció de la Marina i el govern que van decidir nomenar-la Shichibukai cosa que va acceptar només per poder protegir la seva illa fent un pacte pel qual la Marina no l'atacaria.

Trobada amb en Ruffy Edita

La Hancock apareix per primera vegada tres o quatre dies després de que en Kuma enviés a volar en Ruffy cap a la seva illa.

La seva tripulació navegava pel Calm Belt quan es van trobar un vaixell de la Marina comandat per en Momonga que li ordena presentar-se al quarter general per la imminent guerra contra en Barbablanca. La Hancock refusa la idea i li importa poc que li puguin treure el títol de Shichibukai. Amb els poders de la seva fruita petrifica a tots els marines tret d'en Momonga que aconsegueix apartar la seva ment gràcies al dolor clavant-se un punyal a la mà. Després d'això la Hancock saqueja el vaixell i marxa cap a Amazon Lily.

A l'arribada a l'illa ella es rebuda amb elogis. Quan veu que la majoria de guerreres no estan allà s'indigna i demana el motiu i li diuen que estan perseguint a un mico. Més tard parla amb la vella Nyon sobre les conseqüències que tindria per l'illa no obeir la crida del govern. La Hancock es mostra arrogant i diu que amb la seva bellesa n'hi ha prou per escapar-se de la situació i tira a la Nyon per una finestra.

Ruffy interromp bany hancock.jpg

En Ruffy interrompent el bany de la Hancock i veient la marca de la seva esquena.

Més tard quan es pren un bany en la intimitat en Ruffy cau i trenca el sostre entrant a la cambra buscant a la persona responsable per demanar un vaixell per marxar. En Ruffy es capaç de veure el símbol de l'esquena de la Hancock i comenta que li és familiar. La Hancock li llança un raig Mero Mero amb l'objectiu de petrificar-lo que en Ruffy confon amb un raig gandul. En Ruffy no es petrificat tot i haver vist a la Hancock despullada, per frustració d'aquesta última, i intenta fugir però és agafat i portat al camp de batalla.

Al camp de batalla no té pietat d'en Ruffy i tampoc de les persones que l'han ajudat. Quan la Margaret, la Sweet Pea i l'Aphelandra diuen que ha estat culpa seva que en Ruffy estigui allà la Hancock les petrifica sense cap mirament. Després envia en Bacura, la seva pantera, per tal de lluitar contra en Ruffy però és derrotada d'un sol cop. Llavors la Hancock veu que en Ruffy no sent cap atracció per ella cosa que està a punt de causar-li un col·lapse.

Llavors envia les seves germanes a la lluita i poden mantenir en Ruffy a ratlla gràcies als poders de les seves fruites i al seu Haki. Quan la Boa Sandersonia intenta trencar l'estatua de la Margaret en Ruffy desesperadament allibera el seu Haoshoku Haki deixant impressionades a totes les Kuja que estaven allà i causant que una bona part es desmaiessin. La Hancock comenta que té el mateix nivell de Haki que ella. Llavors per precaució ordena deixar les estàtues a banda i la lluita comença de nou.

La lluita agafa un nou aire quan en Ruffy activa el Gear Second sent capaç d'igualar a les dues germanes. Llavors quan per accident la samarreta de la Boa Sandersonia es crema i està a punt de mostrar la marca dels Dracs Celestials en Ruffy es llança sobre ella tapant-li l'esquena i dient-li que li taparà el símbol ja que elles prefereixen morir abans de mostrar el símbol. Llavors la Hancock ordena evacuar l'amfiteatre mentre plora per ella mateixa.

Quan l'amfiteatre ja ha estat evacuat li diu a en Ruffy que li concedirà un vaixell per marxar o que les noies siguin despetrificades. Quan en Ruffy sense dubtar contesta de genolls agraït si de debò despetrificarà les noies la Hancock es sorprèn al veure un home que prefereix el benestar dels altres abans que el seu. Llavors despetrifica les noies i les tres germanes gògrones, juntament amb la Nyon i en Ruffy marxen a les seves cambres. Allà la Hancock li torna a mostrar el seu símbol i li explica que és i part de la seva història. Llavors la Hancock li demana si ara que coneix el seu passat la menysprea i en Ruffy li diu que no, qua només té odi cap als Dracs Celestials. La Hancock somriu i li ofereix la seva nau per anar a qualsevol lloc i aquí és quan ella s'enamora d'en Ruffy.

Mal d'amor.jpg

La Hancock patint mal d'amor

Durant la celebració d'un banquet per en Ruffy aquest s'escapa per culpa de l'estrés que li provoquen les noies i arriba a casa de l'anciana Nyon. Allà ella li comenta que la Hancock està a punt de perdre el lloc de Shichibukai sinó respon a la crida del govern per lluitar contra en Barbablanca durant l'execució pública d'en Portgas D. Ace. En Ruffy queda xocat el sentir això i exclama que l'Ace és el seu germà. Quan la Nyon ho sent se sorprèn per la noticia i van a veure la Hancock per mirar de traçar un pla per infiltrar-se a Impel Down on hi ha tancat l'Ace i alliberar-lo. A l'arribar a l'habitació de la Hancock es troben que està malalta. La Nyon li diagnostica que té mal d'amors i que la malaltia és mortal.

Quan en Ruffy li demana si el pot ajudar a colar-se a Impel Down la Hancock es cura ja que farà alguna cosa per ajudar en Ruffy i saber que està bé i es podran mantenir en contacte. D'aquest manera la Hancock accepta la citació del govern però amb la condició de passar per la presó primer.

Amb en Ruffy amagat sota la capa puja al vaixell d'en Momonga cap a la presó.

Visita a Impel Down Edita

Al vaixell la Hancock es tanca a la seva habitació i prohibeix a tothom l'entrada per evitar que en Ruffy sigui descobert. Allà demana que li portin 5 racions de 100 kg de menjar cada una al dia per tal d'alimentar en Ruffy.

Al cap de 4 dies i mig arriben a la presó. Allà li diuen a la Hancock que tot i ser una Shichibukai serà tractada com a pirata i que per tant se li farà una revisió i haurà de portar manilles de kairoseki. De la revisió se n'encarrega la vicegerent Domino. La Hancock fa servir els seus encants per seduir a la Domino i la petrifica. Aprofitant això en Ruffy surt de sota la capa i s'amaga entre les bigues del sostre. Llavors la Hancock despetrifica la vicegerent i la visita segueix endavant. Abans d'agafar l'ascensor en Ruffy treu el cap i murmura cap a ella "Gràcies" però ho confon amb "T'estimo" i la Hancock per poc es desmaia.

Arriben al despatx d'en Magellan i allà, ell que ja ha estat informat d'una possible incursió, diu a la Hancock que s'haurà d'esperar una estona abans de veure el presoner però ella el sedueix i li demana que el vol veure ara i ell accedeix.

Hancock parla ace.jpg

La Hancock davant la cel·la de l'Ace

Al nivell 6 la porten davant de la cel·la on hi ha l'Ace i en Jinbe. Allà molts dels presoners es posen a cridar sobre la guerra i la mort d'en Barbablanca i en Magellan els enverina a tots per tal que callin. Aprofitant aquesta distracció la Hancock diu a l'Ace de forma críptica que en Ruffy és a la presó per rescatar-lo.

Finalment marxen d'allà.

Guerra a Marineford Edita

A Marineford se la veu en una sala envoltada dels altres Shichibukais tret d'en Jinbe i en Barbanegra. Quan la batalla està a punt de començar se la veu en formació amb la resta de les forces de la Marina. Quan en Sengoku revela la veritable identitat del pare de l'Ace ella es sorprèn al saber que no són germans de sang amb en Ruffy.

Quan l'Ozu Jr. entra en batalla uns quants dels pirates d'en Barbablanca intenten atacar-la aprofitant la seva distracció. Ella fent cas omís al que passa al seu voltant derrota als pirates deixant-los en part petrificats per culpa de les seves puntades i després ataca indiscriminadament a tothom que hi ha al seu voltant. La Marina li demana si ella és amiga o enemiga i respon que ella només s'havia presentat per lluitar contra en Barbablanca, no per aliar-se amb la Marina i que tothom que hi ha allà és enemic seu. Quan en Ruffy cau a la Guerra la Hancock mostra el seu allujament al saber que està bé. Quan en Sengoku revela que el pare d'en Ruffy és en Dragon la Hancock diu que no li importa i que l'estimaria encara que fos fill del mateix dimoni.

Hancock i Smoker.jpg

En Ruffy protegit de l'Smoker per la Boa Hancok

Quan l'Smoker ataca en Ruffy i l'aixafa contra terra amb el seu jutte de kairoseki la Hancock hi intervé atacant el comodor i dient que no havia estat mai tant enfadada en la seva vida i l'amenaça en matar-lo i donar-lo de menjar a les bèsties. Llavors la Hancock dóna la clau de les manilles a en Ruffy. En Ruffy agraït li dóna una abraçada cosa que fa col·lapsar la Hancock d'alegria pensant-se que era una proposta de matrimoni per part seva. En Ruffy marxa cap a l'Ace deixant a la Marina sorpresa pensant-se que en Ruffy havia guanyat la Hancock amb una clau de sumo. L'Smoker torna a perseguir en Ruffy però ella l'encalça de nou, li trenca el Jutte per la meitat i l'amenaça de nou.

L'Smoker i la Tashigi es retiren per deixar espai als pacifistes. La Hancock recorda a en Ruffy que s'ha d'afanyar. Quan en Barbablanca provoca un terratrèmol que inclina l'illa la Hancock es preocupa però veu com en Ruffy està bé. Després mira sorpresa com es enviat per sobre del mur de contenció i aterra davant dels tres almiralls. Quan veu com l'Aokiji ataca en Ruffy crida de ràbia però en Marco intervé abans a la lluita.

Hancock Pacifista.jpg

La Hancock protegint en Ruffy d'un Pacifista

Llavors la Hancock s'interposa entre en Ruffy i un pacifista per tal que aquest no ataqui amb làsers en Ruffy ja que no ataca aliats. Quan en Ruffy marxa ella comença a destruir pacifistes d'una puntada. En Sentoumaru li demana perquè ataca pacifistes. La Hancock simplement li respon que l'"amor arriba com un huracà" deixant-lo perplex.

Es vista de nou quan en Ruffy i l'Ace miren d'escapar de l'illa. Quan en Barbablanca la divideix per la meitat li diu a la seva serp com està de preocupada per en Ruffy.

Després en Trafalgar Law arriba i s'emporta en Ruffy al seu submarí per tractar-li les ferides. La Hancock agafa un vaixell de la Marina i ordena seguir a en Ruffy per matar-lo. Tot i que els soldats no saben quina direcció prendre ella els diu que simplement marxin.

Post Guerra i entrenament Edita

La Hancock segueix el submarí d'en Law. Abans converteix a tots els marines en pedra per tal que no s'interposin en el seu camí. Quan el submarí surt a la superfície ella hi puja i demana l'estat d'en Ruffy. En Bepo li demana com ha pogut seguir el submarí i ella el tracta de bestia, després diu que la Salomé els ha seguit sota l'aigua. En Law li diu que l'estat d'en Ruffy és crític cosa que preocupa la Hancock. Els presoners d'Impel Down comandats per l'Ivankov surten del vaixell de la Marina i la Hancock diu que estan del costat d'en Ruffy abans no marxin cap al Regne Kamabakka.

L'Ivankov diu que els esdeveniments que ha passat en Ruffy li causaran un gran trauma psicològic. La Hancock diu que hauria d'haver estat ferida ella en lloc d'en Ruffy, cosa que desperta l'enveja dels Pirates del Cor. Llavors demana, a en Bepo, un Cargol Telèfon per trucar a Amazon Lily, on en Ruffy es recuperar.

Al cap de dues setmanes en Ruffy es desperta. Quan la Hancock sent això s'alegra i diu que anirà a veure en Ruffy immediatament. La Nyon li desaconsella i també li diu que tindrà problemes amb en Law i la seva tripulació. Les seves germanes li aconsellen que mengi una mica ja que des que va arribar no havia menjat res. La Hancock no fa cas a les seves peticions i ordena que preparin una muntanya de menjar per en Ruffy i que ella se'n cuidarà fins que es recuperi del tot. La Nyon insisteix en que s'hauria d'esperar a que en Ruffy s'hagi recuperat.

Quan en Ruffy ja s'ha recuperat del trauma psicològic de la pèrdua de l'Ace en Jinbe el porta a la platja. Allà ja hi ha en Rayleigh. Després arriben la Hancock, les seves germanes i la Nyon amb algunes altres Kuja a portar el menjar per en Ruffy. Quan veu en Jinbe que en vol menjar una mica s'enfada i li diu que allò és per en Ruffy tot i que li permet menjar-ne una mica. Les seves germanes es van sorprendre en veure en Rayleigh allà tot i que ella encara va tardar més estona en veure'l ja que només es fixava en en Ruffy.

Després que en Ruffy tornés a Marineford per fer sonar la Campana Ox el vaixell de les Kuja el recull a ell, en Rayleigh i en Jinbe, però aquest últim marxa cap a l'Illa Tritó.

BoaiRayleigh.jpg

La Hancock enfadada quan en Rayleigh li prohibeix interferir en l'entrenament.

Després en Ruffy i en Rayleigh van en direcció a l'Illa Rusukaina per començar l'entrenament que durarà dos anys. Al desembarcar la Hancock diu que li portarà menjar i l'anirà a veure cada dia. En Rayleigh li prohibeix i ella s'enfada. En Rayleigh li diu que no es permet ningú durant l'entrenament ja que en Ruffy s'ha de valdre per si sol. La Hancock es resigna però hi està d'acord i li demana a en Rayleigh que no es passi amb l'entrenament. Ell li diu que si de debo es preocupa per en Ruffy el millor que pot fer és resar cada dia.

Dos anys després Edita

RecollidaRuffy.jpg

Les Pirates Kuja anant a recollir en Ruffy

Dos anys després la Hancock i la resta de Pirates Kuja van a recollir en Ruffy a Rusukaina. Quan hi arriben veuen sorpreses com ara és el rei de l'illa. La Hancock li diu que té tot el vaixell ple de menjar pel viatge de tornada. La Hancock li diu si ara es casarà amb ella i en Ruffy li diu que no, tot i això ella encara s'enamora més.

A prop de Sabaody dóna a en Ruffy una maleta plena de menjar i altres provisions i li dóna el seu abric i un bigoti fals per poder passar desapercebut. Abans de marxar la Hancock li demana que no li digui adéu i en Ruffy li diu que mai ho fa i que espera tornar-se a veure un altre dia i la Hancock s'ho pren com una proposta de matrimoni.

Quan la tripulació del Barret de Palla està a punt de salpar cap a l'Illa Tritó un vaixell de la Marina es disposa a capturar-los però la Hancock s'hi interposa i permet que en Ruffy guanyi més temps.

Referències Edita

  1. 1,0 1,1 SBS One Piece Manga - SBS Volum 58, pregunta d'un fan: Quines són les edats i alçades dels Shichibukai?
  2. One Piece Manga i Anime- Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, a la història hi ha hagut un salt de 2 anys.
  3. SBS One Piece Manga - SBS Volum 54, Pregunta d'un fan: Quin és l'aniversari de la Hancock?
  4. SBS One Piece Manga - SBS Volum 58, pregunta d'un fan: Quines són les 3 mesures de la Hancock-sama?

NavegacióEdita

Shichibukai
Membres: Dracule MihawkBartholomew KumaBoa HancockBuggyEdward Weeble
Antics Membres: CrocodileGekko MoriahJinbeMarshall D. TeachTrafalgar D. Water LawDonquixot Doflamingo
Vaixell(s): Coffin BoatFullThriller BarkBig Top
Habilitats
Fruites del Diable: Suna Suna no MiIto Ito no MiYami Yami no MiKage Kage no MiNikyu Nikyu no MiMero Mero no MiOpe Ope no MiBara Bara no Mi
Estils de Lluita: HakiKarate Home-Peix
Armes: YoruKogatanaSalomeModficacions de PacifistaKikokuBales de Canó Especials Buggy
Articles Relacionats
Organitzacions: Banda BaroquePirates d'en DoflamingoPirates d'en BarbanegraPirates KujaPirates del SolExèrcit RevolucionariPirates del CorPirates d'en Buggy
Localitzacions: AlabastaMariejoisJaya(Mock Town) • Illa BanaroTriangle FloriàArxipèlag Sabaody(Casa de Subhastes) • Amazon LilyCinturó de la Calma(Impel DownMarineford) • Illa KuraiganaIlla dels TritonsPunk HazardDressrosa
Sagues: Saga BaratieSaga ArlongSaga Whiskey PeakSaga Little GardenSaga AlabastaSaga JayaSaga Davy Back FightSaga Després d'Enies LobbySaga Thriller BarkSaga Arxipèlag SabaodySaga Amazon LilySaga Impel DownSaga MarinefordSaga Després de la GuerraSaga Retorn a SabaodySaga de Punk HazardSaga de DressrosaArc de Zou
Mini Sagues: Operació de la Miss Setmana d'Or: Reunió amb la Banda Baroque
Altres: RecompensaBatalla de Marineford

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori