FANDOM

Bompen
Bompen
Informació
Nom japonès: ボクデン
Nom anglès: Bokuden
Nom català: Bompen
Primera aparició: Episodi 55
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Fèlix Benito
En Bompen és l'avi de l'Apis. Viu a l'Illa Creuer.

AparençaEdita

En Bompen és un home gran amb bastó, cabells i barba grisos. Vesteix una túnica marró sobre una camisa blava i pantalons verd clar. A més, duu un barret similar al de l'Apis.

PersonalitatEdita

És un avi gentil i savi. Però té un defecte: sempre explica històries de reis molt avorrides i llargues, de manera de que la gent que les escolta acaba agafant son.

HistòriaEdita

Quan els Pirates del Barret de Palla porten la seva néta Apis a l'Illa Creuer, en Bompen és al moll esperant-los per  donar-los les gràcies, invitant-los a casa seva i oferint-los menjar. Mentre esperen que es faci el menjar, en Bompen els explica la història del Ryu i de l'Illa, però la tripulació va adormint-se mentrestant.

Quan arriba l'Armada a casa seva, en Hardy li pregunta on és la seva néta. En Bompen, que encara està mig adormit, no li respon. En Bompen es desperta de cop quan un terratrèmol causat en emergir la part de l'illa que havia estat submergida durant mil anys sacseja l'Illa Creuer. Aleshores, torna amb la seva néta i veu fascinat el Sennenryu. Després d'això s'acomiada i desitja bona sort als Pirates.

Poc després, en Bompen pregunta a l'Apis perquè ha refusat l'oferiment d'afegir-se a la tripulació. La nena li respon que el que vol és quedar-se a l'illa per estudiar-la i protegir-la en el futur. Davant d'això, en Bompen s'ofereix a explicar-li la història de l'illa, però l'Apis fuig corrents.