FANDOM

Cèrber
Manga - Anime

Cèrber

Informació
Nom japonès: ケルベロス
Nom anglès: Cerberus
Nom català: Cèrber
Primera aparició: Capítol 444; Episodi 339[1]
Afiliació:
Ocupació: Zombi salvatge
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
El Cèrber és un dels zombis de Thriller Bark[1].

AparençaEdita

És una espècie de gos amb tres caps, dos d'ells de gos i l'altre de guineu. És de color blau excepte el costat del cap de guineu, que, juntament amb les cues, és de color beix. Com tots els zombis, té el cos ple de cicatrius. Porta el seu número de zombi, el 82, escrit al seu costat dret. Els tres caps tenen una cresta de color beix, porten un collaret vermell amb punxes i tenen el coll embenat, igual que l'ull esquerre del cap de guineu, tres de les potes i la part alta i baixa del tors[1].

PersonalitatEdita

És un animal molt agressiu, com demostra atacant la Nami, l'Usopp i en Chopper[1] i, successivament, el grup d'en Ruffy i la resta. Tot i això, quan en Ruffy pretén de menjar-se'l, comença a tenir-li por. Finalment, el capità pirata acaba domesticant-lo i fent-lo més mans i dòcil[2].

El cap de guineu sembla tenir un cert complex i vergonya pel fet de no ser un gos, ja que va bordar juntament amb els altres el primer cop que apareix, tot i que en Chopper s'adona que la forma de bordar és una mica estranya i s'adona que és una guineu[3].

Habilitats i PodersEdita

Posseeix ullals i urpes amb les quals pot atacar les seves preses. També és molt ràpid i pot ensumar pistes. Tot i que va espantar la Nami, l'Usopp i en Chopper[1], en Ruffy el derrota fàcilment[2].

HistòriaEdita

El primer cop que se'l veu es quan la Nami, l'Usopp i en Chopper cauen al fossat ple d'ossos de Thriller Bark, convertint-se en la primera criatura zombi que els Pirates del Barret de Palla es troben. Allà, els persegueix una bona estona fins que l'animal els perd el rastre quan s'amaguen enfilant-se a un arbre[1].

La bèstia torna a aparèixer quan la resta dels pirates arriben a l'illa. Desgraciadament per a ell, ells no s'espanten. Ans al contrari, la Robin el troba bufó i en Ruffy vol menjar-se'l. Després d'una breu lluita contra en Ruffy, aquest l'encasta contra una paret, i l'animal es torna molt més dòcil[2]. Així, li van lligar una corda i el van fer servir com a animal de càrrega, fent torns entre ells per muntar-hi, fins que l'abandonen[4].

Apareix per darrera vegada quan fuig esperitat de l'Ozu juntament amb d'altres zombis. Va veure, amb els altres zombis, com els Pirates derrotaven l'Ozu[5].

Quan en Moriah fa servir l'Asgard d'ombres, el Cèrber perd l'ombra i es torna un cos sense vida[6].

TriviaEdita

  • Està basat en el Cèrber, una criatura canina de tres caps que segons la mitologia grega vigilava les portes de l'Infern.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 444 i Episodi 339, la Nami, en Chopper i l'Usopp es troben el Cèrber al fossat, que els persegueix fins que el despisten enfilant-se a un arbre.
  2. 2,0 2,1 2,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 446 i Episodi 341, el Cèrber prova d'espantar en Ruffy i la resta, però acaba sent derrotat per aquest.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 444 i Episodi 339, en Chopper s'adona que un dels caps del Cèrber és de guineu, que es deprimeix.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítols 446447 i Episodis 341342, en Ruffy fa servir el Cèrber com a animal de càrrega i fan torns per pujar-hi, fins que l'abandonen.
  5. One Piece Manga i Anime — Vol. 49 Capítol 481 (pàg. 1) i Episodi 373, el Cèrber i d'altres zombis presencien la derrota de l'Ozu.
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 49 Capítol 481 i Episodi 373, en Moriah absorbeix l'ombra de tots els zombis de Thriller Bark per fer-se més poderós.

NavegacióEdita

Thriller Bark
Quatre Misteriosos: Gekko Moriah  • Perona  • Hogback  • Absalom
Zombis: Salvatges (Kumashi  • Germans Risky  • Inuppe  • Senyor Hipopòtam  • Aranya-ratolins  • Hildon  • Cèrber  • Moc Donald  • Unigaro)  • Sorpresa (Buhichuck)  • Soldat (Victoria Cindry  • Gyoro  • Nin  • Bao)  • Generals (Ryuma  • Lola  • Jigoro  • Taralan  • John)  • Especial (Ozu)
Vaixell: Thriller Bark
Habilitats
Fruites del Diable: Kage Kage no Mi  • Horo Horo no Mi  • Suke Suke no Mi
Estils de Lluita: Esgrima  • Santoryu  • Estil Cama Negra
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark
Localitzacions: West Blue  • Triangle Florià  • Thriller Bark
Víctimes: Associació de Víctimes de Thriller Bark (Pirates Rodants  • Lola  • Germans Risky  • Spoil)  • Brook  • Margarita  • Goo  • Asahija
Altres: Shichibukai