FANDOM

CP9
CP9
Informació
Nom japonès: シーピーナイン
Nom anglès: CP9
Nom català: CP9
Afiliació:
Ocupació:
Líder: Spandine (1502-1514), Spandam (1514-1522)
Estat: Actiu
:
En el món de One Piece existeixen unes organitzacions a càrrec del Govern Mundial anomenades Cipher Pol (サイファーポール, 'Saifāru pōru, Cipher Pol'). Les Cipher Pol estan numerades del 1-8; però existeix una novena organització d'alt secret. "Cipher" és una manera de dir número i "Pol" un diminutiu de policia. Aquests actuen com a antagonistes principals a la Saga de Water 7 i a Enies Lobby.

HistòriaEdita

Els Plans del PlutóEdita

Van viure cinc anys a Water 7 com a mestres d'aixa, excepte la Califa com a secretària de l'Iceburg i en Blueno com a cambrer d'un bar.

Enies LobbyEdita

Torre de la justícia

Torre de la Justícia, la seu del CP9

Enies Lobby és una illa judicial a càrrec del Govern Mundial. En aquesta illa es troba el tribunal més important del món. Com a punt clau del Govern Mundial, l'illa està molt protegida, es troba suspesa sobre unes cascades que creen un forat al ben mig de l'oceà, a part d'això l'illa està fortament emmurallada. Rere Enies Lobby, es troba la "Porta de la Justícia" que comunica l'illa amb la caserna de la Marina i Impel Down, la presó on són enviats els majors criminals del món. Una peculiaritat d'aquesta illa és que mai es fa de nit.

Enies Lobby va ser destruida per la Buster Call que va accionar Spandam accidentalment. Els del Barret de Palla van poder escapar d'aquesta Buster Call, però gràcies a aquest incident, es van convertir en una de les bandes més buscades del món.

CP9Edita

El CP9 (シーピーナイン, Shī pī nain) és una organització "secreta" formada per gent capaç de utilitzar el Rokushiki, sis poderoses tècniques que solament coneixen els membres. A diferència dels altres CP, aquesta no només es dedica a recopilar informació, la seva labor és realitzar el treball brut de la Marina i acabar amb tots els enemics del govern mundial de manera encoberta. El CP9 té permís per utilitzar la força i matar a qualsevol que ells considerin una amenaça per l'estabilitat mundial.

RokushkiEdita

Membres CP9 Enies Lobby

Membres del CP9 excepte en Blueno i en Nero

Article principal: Rokushiki

És l'art marcial que dominen els membres del CP9. Han entrenat els seus cossos al límit durant anys i ara tenen la força de 100 homes. "Rokushiki" (6 arts) com el seu nom indica aquesta art marcial es basa en 6 tècniques de combat diferents. Les tèniques que el componen són el Dibuix de paper, el Pas de Lluna, la Tempesta de cames, l'Arma de dit, el Fora, la Massa d'acer i la Bala de Canó.

Base Edita

Enies Lobby és la ciutat judicial del Govern Mundial i base principal del CP9. És el lloc on es jutgen els criminals i es decideix si van o no a Impel Down. L'illa està protegida amb 10.000 homes, està emmurallada i està suspesa sobre una cascada gegant que crea un forat al mig del oceà. Just darrere hi ha una de les portes de la Justícia que comunica amb Impel Down i amb Marineford.

Enies Lobby va ser destruïda pel Buster Call que va activar l'Spandam per accident. La tripulació del barret de palla va ser la primera tripulació en entrar a l'illa i sortir-ne vius després de crear-hi un gran caos.

Les Cinc ClausEdita

Per assegurar-se que la Robin no s'alliberés de les esposes de Kairoseki que la tenien presa, l'Spandam va ocultar secretament la clau a tots els membres del CP9, a excepció d'en Blueno (que va sortir a lluitar amb en Ruffy anticipadament) i d'en Lucci. A més a més, perquè no les trobessin tant fàcilment, l'Spandam va otorgar unes altres claus de les esposes de Kairoseki per confondre'ls. En Fukuro va explicar (revelant el secret) que tots els membres en tenien una.

Tres de les claus eren inútils, les altres dues van servir per rescatar la Nico Robin i l'altra per rescatar a en Zoro i a l'Usopp.

Membres Edita

CP9
Membres actuals
Spandamportrait
Funkfreed portrait
Spandam Funkfreed
Membres anteriors
RobLucciCPportrait
Kaku CP9 portrait
Jaburaportrait
Bluenoportrait
Kumadoriportrait
Rob Lucci Kaku Jabura Blueno Kumadori
Fukuroportrait
CalifaCPportrait
Neroportrait
Hattoriportrait
Fukuro Califa Nero Hattori
Membres de fa 20 anys
Spandineportrait
Laskey portrait
CP9 old member
Spandine Laskey  ????

Enquesta Edita

Quin és el teu membre del CP9 preferit?
 
5
 
153
 
140
 
24
 
8
 
12
 
6
 
51
 
5
 
8
 
7

L'enquesta va ser creada el 14:31 març 3, 2012, i fins ara 419 persones han votat.