FANDOM

Els caçarecompenses (o caçapirates) són persones que es guanyen la vida capturant i cobrant les recompenses que tenen pel seu cap els criminals.

Les raons per les que treballa un caçador de recompenses són sovint diverses. Alguns estan a la caça dels criminals només per diners, altres per dur-los davant la justícia a la seva manera i alguns per la fama. Els caçarecompenses també actuen de forma independent d'altres forces de l'ordre públic i són lliures de vagar al seu gust. Tampoc tenen treballs fixos i alguns poden caçar en solitari o en grup. Encara que de vegades els delinqüents poden ser ells mateixos, se'ls deixa sols als criminals de caça, sempre que no violin la llei en fer-ho. En qualsevol cas, tots els delinqüents capturats es lliuren a la Marina, viu o mort.

El caçador de recompenses més famós destacat a One Piece va ser en Roronoa Zoro (que realment no volia fer-ho, però necessitava els diners). Va ser tant famós que, tot i ser pirata i tenir recompensa, encara li diuen "caçapirates Zoro".

CaçarecompensesEdita

Caçarecompenses
Zoro Portrait Pre.png Yosaku portrait.png Johnny portrait.png Daddy masterson portrait.jpg Scorpion Portrait.png
Roronoa Zoro Yosaku Johnny Daddy Masterson Scorpion
Shuraiya Bascùd portrait.png Jean Ango Portrait.png Gardoa Portrait.png
Shuraiya Bascud Jean Ango Gardoa
Família Accino
Accino Portrait.png Kanpachino Portrait.jpg Brindo portrait.jpg Arabelle Portrait.png Salchow portrait.png
Don Accino Campacino Brindo Arbell Salchow
Hockera portrait.png Lilo portrait.png
Hockera Lilo

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori