Fandom

One Piece Català Wiki

Cabaji

3.547pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Cabaji
Manga - Anime

En Cabaji

Informació
Nom japonès: バギー
Nom anglès: Cabaji
Nom català: Cabaji
Afiliació: Pirates d'en Buggy
Ocupació: Segon a bord
Sobrenom: L'acròbata Cabaji
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Toni Mora
En Cabaji és el segon a bord dels Pirates d'en Buggy.

Aparença Edita

En Cabaji és un home alt i prim amb un pentinat únic que cobreix la meitat del seu rostre. Ell és generalment vist amb un mocador gran de quadres blaus i blancs que cobreix la part inferior de la cara, un abric sense mànigues violeta que li arriba fins als genolls i pantalons blancs. També un faixí blau clar i sabates blanques.

Personalitat Edita

En Cabaji és greu, misteriosa i elegant. És un lluitador mortal acrobàtic, així com formidable com un oponent. El seu pèl és particularment interessant en el seu disseny, sempre en un costat i un disseny paral·lel afaitat per l'altre. Sembla estar preocupat pel seu capità, juntament amb en Mohji. En Cabaji no sembla preocupar-se per la mascota d'en Mohji, en Richie, fins i tot l'utilitza com a escut.

En Cabaji baralla amb una combinació de l'esgrima i l'acrobàcia (en la seva majoria en un monocicle) per lluitar contra els seus enemics, que ell anomena Trucs de Carnaval. La majoria dels seus atacs tenen noms basats com de números de circ. No té por de jugar brut i prendre avantatge dels enemics debilitats i pegar a un home ferit quan ell ja està ferit sense pensar-ho dues vegades. Va atacar a en Zoro d'aquesta mateixa manera.

Armes Edita

Juntament amb les seves habilitats acrobàtiques, ell utilitza a grans altures el seu monocicle, l'ús de dues dagues i una espasa en les seves baralles, no a diferència del seu capità. A més, ha demostrat ser bastant expert en combat cos a cos després que el seu espasa es trenques.

Història Edita

En Cabaji i en Zoro Edita

Zoro vs Cabaji.jpg

En Cabaji donant una patada a la ferida d'en Zoro

Quan l'alcalde de la ciutat apareix davant seu i desafia a en Buggy, en Cabaji vol matar-lo, però li diu en Buggy que es retiri, ja que l'alcalde havia desafiat a en Buggy. No obstant això, després que que en Ruffy es recupera amb èxit una de les bales de canó d'en Buggy destrueix gran part de la tripulació d'en Buggy, i en Cabaji es veu obligat a utilitzar a en Richie com a escut per sobreviure dels efectes de la bala. Després vol anar a matar a en Ruffy, però és detingut per en Zoro, a qui repta a un duel.

Cabaji derrotat.jpg

En Cabaji derrotat per en Zoro

Es procedeix a lluitar amb en Roronoa Zoro i juga brut colpejant les ferides d'en Zoro cada vegada que té l'oportunitat. També crea flames a través de la respiració i li dóna directament a la cara d'en Zoro. No obstant això, un cop a en Cabaji és derrocat del seu monocicle, i ataca amb una sèrie de virolles i maniobres acrobàtiques mortals. En Buggy tracta d'ajudar-lo mitjançant l'enviament del seu braç per ajudar a sostenir a en Zoro, però en Ruffy no li va permetre que s'interfereixi en el duel. En Zoro llavors agafa la seva espasa i es talla la ferida per assegurar-se que pot lluitar amb en Cabaji fins i tot quan està molt ferit. En Cabaji pensa que és l'oportunitat perfecta per enderrocar-lo. En Zoro declara que si no pot enderrocar tots els homes que es diuen espadatxins, com en Cabaji, llavors ha de renunciar al seu somni de convertir-se en el millor espadatxí. Llavors en Cabaji és derrotat per en Zoro, amb ferides obertes al pit. Després de que en Cabaji caigués a terra, en Zoro també va caure, al·legant que necessitava un descans després de la lluita esgotadora.

La recerca d'en Buggy Edita

Richie dormint.jpg

En Cabaji i en Mohji derrotats per en Richie

Després de que en Buggy i la seva tripulació fossin derrotats per en Ruffy, ell va lluitar amb en Mohji pel títol del pròxim capità, però tots dos van ser derrotats per en Richie, somnàmbul, que va guanyar el títol. En Cabaji i en Mohji sovint van discutir i semblaven ser rivals, però, en els panells posteriors de la història s'uneixen per derrotar a la tribu kumato.

A Loguetown Edita

Durant l'atac de Loguetown, en Cabaji acompanyat per en Buggy i l'Alvida van lluitar contra els Barret de Palla i la Marina. En Cabaji ràpidament va immobilitzar a en Ruffy a la part superior del patíbul on en Gol D. Roger va morir. Es va asseure a la part superior i es va burlar d'en Ruffy, i va preguntant on era en Zoro. No obstant això, malgrat voler tenir una revenja amb en Zoro, aquest duel no va ser així. Ell i l'Alvida van ser vistos junts veient com en Buggy estava a punt de tallar-li el cap a en Ruffy. En aquest instant, com la Nami havia predit, el mal temps va electrocutar a en Buggy a través de la seva espasa.

La saga d'Impel Down Edita

En Cabaji es veu de nou amb l'Alvida i la resta dels Pirates d'en Buggy, suplicant a l'Alvida per anar a Impel Down a rescatar a en Buggy. No obstant això, ell i la resta de la tripulació finalment van decidir procedir al mateix temps que honraven la mort d'en Buggy després de que l'Alvida els diu que rescatessin a en Buggy per ells mateixos.

Grans Baralles Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori