FANDOM

Califa

Manga - Anime

Califa

Manga - Anime

Califa secretària

Informació
Nom japonès: カリファ
Nom anglès: Kalifa
Nom català: Califa
Afiliació: Govern Mundial; CP9; Galley-La (despatxada)
Ocupació: Agent del Govern; Secretària (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Edat: 25
27 (Time-Skip)[1]
Douriki: 630
Clau: 2
Doblatge català: Teresa Soler
Fruita del Diable
Nom japonès: Awa Awa no Mi
Nom català: Fruita Bombolla-Bombolla
Significat: Bombolla
Tipus: Paramècia
La Califa és una membre del CP9. Va estar durant 5 anys en una missió encoberta a Water 7 com a secretària de l'Iceburg. És la filla d'en Lasky.

AparençaEdita

La Califa és una dona alta, prima i esvelta. Té els ulls blaus i unes ulleres que tendeix a ajustar-se contínuament. Té els cabells castanys una mica llargs. Quan era secretaria de l'Iceburg diua una jaqueta de color groc, una faldilla molt curta, cosa que en Paulie li recriminava sempre, unes botes altes i el cabell llarg i recollit, amb una diadema a sobre. Fa 5 anys tenia el cabell més curt i sense recollir. Quan vesteix amb l'uniforme del CP9 porta un vestit negre d'una sola peça amb faldilla molt curta i l'escot de reixa igual que les malles, unes sabates de taló alt i es deixa anar els cabells. De petita duia els cabells recollits amb una diadema i ja portava vestits de faldilla curta.

Galeria Edita

Califa nena
La Califa quan era una nena
Califa fa 5 anys
Fa 5 anys quan arriba a Water 7
Califa màscara
La Califa amb la màscara

PersonalitatEdita

És una dona molt meticulosa i astuta. Gaudeix desconcertant els seus superiors dient que li estan fent assetjament sexual sempre que es dirigeixen cap a ella encara que només diguin el seu nom.

Té un caràcter seriós però que el perd fàcilment i es posa nerviosa tal com demostra en la lluita contra la Nami. No és molt llesta, ja que confón en Chopper en forma Monstre amb la Nami durant la lluita. També és molt egocèntrica i creu que és molt sexy fins i tot sense els poders de la fruita del diable.

Habilitats i PodersEdita

RokushikiEdita

A l'igual que la resta de membres del CP9 domina completament les sis tècniques del Rokushiki. Basa el seu estil de lluita en les cames dominant perfectament la Tempesta de cames i el Pas de lluna. És capaç de deixar imatges residuals quan passa gràcies a la seva gran velocitat. El seu estil de lluita amb les cames ha estat reconegut per en Sanji. Té un Douriki de 630. Malgrat ser el més baix de tots els membres ella és una de les més fortes. Abans de menjar la fruita del diable utilitzava un fuet d'espines per lluitar com a complement a les sis tècniques.

Fruita del diableEdita

Article principal: Awa Awa no Mi
Awa Awa

La Califa generant bombolles

Es va menjar la fruita del diable Awa Awa no Mi (Sabó-Sabó) que permet crear sabó, allisar superfícies i deixar-les completament netes. És capaç de netejar qualsevol cosa fins i tot la força del seu oponent si toca una part del cos o pulir al oponent per tal de que sigui tan relliscós que no pugui ni mantenir-se en peu. Molta gente (Inclosa la Nami quan va lluitar amb ella) pensa que la seva fruita es débil pero combinada amb la força del Rokushiki pot ser mortal. La fruita va ser donada per l'Spandam per haver capturat a la Nico Robin.

HistòriaEdita

Fa 5 anysEdita

Fa 5 anys es va infiltrar juntament amb en Kaku, en Lucci i en Blueno a Water 7. Ella va actuar com a secretaria de l'Iceburg. L'objectiu era recuperar els plànols de l'arma Plutó que se suposava que estaven en mans d'un dels aprenents d'en Tom. Al cap d'un temps quan l'Iceburg rep la visita d'en Cutty Flam el CP9 dedueix que és l'altre aprenent.

Water 7Edita

Apareix a Water 7 acompanyant a l'Iceburg per les drassanes de la ciutat i quan en Ruffy es mostra impertinent amb el Sr. Iceburg la Califa l'ataca sense pensar-hi dues vegades. A més sense cap problema anul·la totes les cites que l'Iceburg no volia fer i diu que s'encarregarà de tot el que necessiti la nova mascota de l'Iceburg. Quan el CP9 ataca l'Iceburg la segona nit ella es presenta a la mansió amb un vestit i una mascara per ocultar la seva identitat. Més tard, ja a l'habitació de l'Iceburg, revela la seva identitat i manté una breu lluita amb els Pirates del Barret de Palla que havien entrat a l'habitació. Al revelar a l'Iceburg les seves deduccions va amb la resta del CP9 a la oficina de la Tom's Workers amagatall d'en Franky i el segresten per obtenir els plànols. Es torna a veure al tren de mar escortant la Nico Robin.

Enies LobbyEdita

Abans de la batalla amb els pirates entra a la sala on es reuneix tot el CP9. Allà entreguen l'informe de la seva missió i es sotmesa a la prova del douriki per part d'en Fukuro. Abans de retirar-se l'Spandam li entrega la fruita del diable com a recompensa per la missió. Més tard se la menja juntament amb la resta de companys tret d'en Blueno. Torna a ser vista al balcó de la torre judicial juntament amb la resta del CP9 veien com els pirates es reuneixen al terrat de l'edifici judicial i declaren la guerra al món.

Califasanji

La Califa i en Sanji lluitant

Quan comença la batalla ella espera a la seva habitació. El primer en arribar és en Sanji. Ella el convida a prendre un te per agafar-lo desprevingut i l'intenta seduir dient-li que si vol la clau que la busqui, que no recorda en quin lloc del cos l'ha deixat. En Sanji es posa nerviós i es torna vermell de cop. Aprofitant això la Califa comença el duel de puntades de peu. Degut a la cavallerositat d'en Sanji, cosa que la Califa alaba igual que en Sanji alaba les seves puntades, aquest només es defensa de les puntades i és incapaç de pegar-li. Tot i que si que l'ataca només llança cops a l'aire que fallen expressament amb la intenció de fer-la retrocedir. Tot i tombar-la a terra no li dóna el cop de gràcia i malgrat dir-li que ha perdut ella s'aixeca i utilitza el seu nou poder per "netejar-li" la força. Un cop fet això el llença pel buit de l'escala i es queda mirant amb un somriure maliciós.
Califa xai espuma

La Califa fent un xai d'espuma

Més tard la Nami la va a buscar i comencen a lluitar les dues. La Califa intenta seduir-la igual que en Sanji però ella es resisteix. La Califa pren avantatge a l'agafar desprevinguda la Nami amb el seu nou poder. Poc a poc la Califa esquiva tots els atacs de llamp de la Nami o es protegeix d'ells.

Nami i Califa

La Califa "netejant" a la Nami

Finalment li comença a netejar les forces igual que en Sanji. En aquells moments entra en Chopper a l'habitació transformat en un monstre i rebenta una canonada d'aigua que passava per l'habitació i llença la banyera pel buit de l'escala. Al trencar la canonada la Nami es mulla i descobreix el punt dèbil de la fruita al poder eliminar les bombolles amb aigua. Al recuperar les forces comença el contraatac i amb miratges desconcerta la Califa i la posa nerviosa i per facultats per lluitar al perdre la concentració. Finalment amb una llança de llamp la Nami derrota la Califa. Amb la Califa derrotada comença a buscar la clau que posseeix estripant-li la roba i li dóna a en Franky que havia entrat darrera d'en Chopper.

Namicalifa
La Nami donant el cop final
Califa derrotada
La Califa derrotada

Informe independent del CP9Edita

Gràcies al poder d'en Blueno es salva de la Buster Call i marxa amb la resta de companys a St. Poplar on es veu obligada a treballar netejant taulades per tal de guanyar diners per tractar en Lucci. Un cop recuperats els CP9 decideixen disfrutar una mica de la ciutat i la Califa marxa a comprar roba nova. Finalmente tornen a la seva terra natal i al veure la nova generació de CP9 envien un missatge a l'Spandam dient-li que van a per ell. Actua0lment el busca juntament amb la resta del CP9.

Trivia Edita

Califa girafa

La Califa girafa.

  • L'Oda va dibuixar a tots els membres del CP9 quan eren petits
    Califa nena

    La Califa quan era petita.

    . La Califa duu al cap una diadema i el cabell més curt que ara. Porta un vestit que li arriba als genolls i un llibre a les mans.
  • En un SBS, un fan va preguntar a l'Oda com seria la Califa si en comptes de menjar-se la fruita Awa-Awa s'hagués menjat la d'en Kaku.
  • Es posible que en un endavant a la serie la Califa torni a aparéixer ja que l'Informe Independent del CP9 deixa un final obert.

Referències Edita

  1. One Piece Manga i Anime- Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, a la història hi ha hagut un salt de 2 anys.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori