FANDOM

VERSUS! Contra la tripulació d'en Buggy és el capítol 16 de One Piece. El seu llançament va ser el 1997. Es troba al volum 2.

PortadaEdita

Portada a color: Buggy, Mohji i Cabaji

ResumEdita

Mentre la Nami li demana a en Ruffy que li expliqui què és, en Buggy i en Cabaji emergeixen il·lesos de l'atac de la bala de canó havent utilitzat la seva tripulació com a escut. En Mohji es recupera breument la consciència abans de ser colpejat per en Buggy i en Ruffy. En Cabaji intenta atacar en Ruffy, però en Zoro intercepta l'atac. Però, a causa de la seva lesió d'abans amb en Buggy, en Zoro es troba en desavantatge, però es cansa de veure com en Cabaji ataca cap a la seva ferida i decideix mostrar-li una lluita de veritat.

Notes del capítolEdita

  • En Buggy i en Cabaji sobreviuen a la bala Buggy utilitzant els seus companys de tripulació com a escut.
  • En Mohji informa al seu capità de les habilitats de la Fruita del Diable d'en Ruffy.
  • En Ruffy derrota en Mohji.
  • En Zoro comença a lluitar contra en Cabaji.
  • En Cabaji comença amb avantatge a causa de les ferides que havia rebut amb en Buggy.
  • En Zoro comença a prendre el control de la batalla després d'un dels atacs d'en Cabaji, i més tard empitjora les seves ferides, per donar-se un handicap contra l'acròbata.

PersonatgesEdita

Pirates Ciutadans
Pirates del Barret de Palla Orange Town
Pirates d'en Buggy

Navegació Edita

Capítol Anterior Capítol Següent
Arc d'en Buggy
Capítols del manga
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Episodis de l'Anime
4 5 6 7 8