FANDOM

Aquest noi, "Ruffy Barret de Palla" és el capítol 2 de One Piece. El seu llançament va ser el 1997. Es troba al volum 1.

PortadaEdita

En Ruffy al costat d'una zebra-estruç i, de fons, el Jolly Roger d'en Ruffy.

ResumEdita

En Ruffy es fa a la mar per a formar la seva pròpia tripulació pirata, però amb prou feines deixa el seu poble es troba amb el seu primer problema: un remolí.

Mentrestant, en una illa remota, es mostra com l'Alvida fa una inspecció a la seva nau i demana a un noi anomenat Coby que li digui qui és la més bella de tot el mar. El nen, amb por, respon que és ella. Llavors, comenta que a en Coby només se li permet quedar-se perquè sap més sobre navegació que tots els altres, dient-los inútils.

Molest, en Coby va a buscar el barril de sake que ha estat arrossegat i es disposa a tornar-lo a la nau. Després d'això, en Ruffy surt del barril davant la sorpresa dels que es trobaven allà en aquell moment. En veure als 3 homes, en Ruffy els pregunta qui són. Llavors, l'Alvida llança el seu mall després d'escoltar el xivarri i exigeix una explicació sobre què era el que passava. Els seus homes responen que és un intrús, que l'Alvida pensa que es tracta d'en Roronoa Zoro.

En Coby ha portat a en Ruffy en un lloc segur. En Coby li explica que, sense voler, va anar a parar en aquest vaixell i en Ruffy li respon dient-li que és un covard. També li diu que el seu somni és convertir-se en el rei dels pirates. En Coby no pot creure que en Ruffy estigui disposat a morir per complir el seu somni i en Ruffy el pega perquè a ell no li agrada la seva actitud de covard. En Coby admira les perspectives d'en Ruffy a la vida. A continuació, revela que el seu somni és arribar a ser un Marine per perseguir els dolents. Diu que preferia morir en l'intent d'escapar per unir-se a la Marina que passar la resta de la seva vida al costat de l'Alvida.

En aquest moment, l'Alvida apareix destrossant una part del seu vaixell. L'Alvida acusa a en Coby de contractar a algú per matar-la. Quan li pregunta qui és la dona més bella, en Ruffy interfereix demanant a en Coby qui és aquella dona vella i lletja. Inspirat per en Ruffy, en Coby diu a l'Alvida directament el que pensa d'ella. L'Alvida, en un atac d'ira, intenta atacar a en Coby, però en Ruffy s'hi interposa i, per a sorpresa de tots, sobreviu. Llavors, utilitza una "Pistola de goma-goma per colpejar a l'Alvida i ordena a la seva tripulació que preparin un vaixell per en Coby.

Temps després, en Ruffy i en Coby es veuen navegant en el mar ells sols. En Coby explica a en Ruffy qui és en Zoro, el caçador de recompenses abans esmentat per l'Alvida. En Ruffy decideix que vol tractar de reclutar a en Zoro per a la seva tripulació.

Notes del capítol Edita

  • El bot d'en Ruffy acaba en un remolí.
  • L'Alvida i en Coby són introduïts.
  • Es revela el passat d'en Coby amb l'Alvida.
  • Es menciona que en Zoro està a una presó de la Marina.
  • En Coby revela que el seu somni és ser un soldat de laMarina.
  • En Ruffy ajuda en Coby a no témer l'Alvida.
  • En Coby li explica a en Ruffy que necessita trobar el One Piece a la Grand Line per ser el Rei dels Pirates.
  • En Ruffy és el primer que s'enfronta a l'Alvida.
  • És la primera vegada que es menciona la Marina.

Personatges Edita

1: introduït

2: nou membre/antic membre

3: primera aparició

Pirates Caça-recompenses
Pirates del Barret de Palla *Roronoa Zoro (només mencionat)3
Pirates de l'Alvida

Navegació Edita

Capítol Anterior Capítol Següent
Arc d'en Morgan
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7
Episodis de l'Anime
1 2 3

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori