Fandom

One Piece Català Wiki

Capítol 3

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Introducció del caçador de pirates Zoro és el capítol 3 de One Piece. El seu llançament va ser el 1997. Es troba al volum 1..

PortadaEdita

En Ruffy muntat sobre un tauró.

ResumEdita

En Ruffy i en Coby arriben a la base de la Marina on es troba en Zoro. En Ruffy es sorprèn de que arribés. En Coby assenyala que són els fonaments de la navegació i que ha de trobar aviat un navegador. En un restaurant,en Coby i en Ruffy discuteixen la manera de comiat, En Ruffy esmenta el nom de Zoro amb resultats impactants dels altres clients. Quan en Coby esmenta el nom de la Marina a càrrec del capità de la base, Morgan, el mateix efecte es produeix. Al carrer en Coby escolta comentaris sobre les reaccions dels habitants del poble aquí a la ciutat. Es pot entendre per la por a causa de la reputació de Zoro, però no pel nom de Morgan.

A la base de la Marina, en Ruffy puja per la paret per veure en Zoro, però el descobreixen. Mentre parlen amb Zoro, la Rika apareix de sobte al seu costat i ella puja damunt d'ell per arribar al mur, demanant que callessin. Ella li ofereix algunes boles d'arròs, ja que no ha menjat en diversos dies. En Zoro es nega i li diu que se'n vagi.

En aquest moment, el fill d'en Morgan, en Helmeppo apareix amb uns marines i comença a burlar-se'n. Li pren les boles d'arròs a la Rika i s'en menja una, però aviat l'escup pel fet que estan fetes de sucre en lloc de sal. Ell els tira a terra i les trepitja. La Rika plora, causant que Helmeppo ordeni a un dels infants de la marina llançar-la per sobre del mur. Quan ell es nega, els recorda qui és el seu pare i el Marine la llança, però en Ruffy l'agafa. Llavors en es burla d'en Zoro, però ell no li fa cas.

Després que en Helmeppo se n'ha anat, en Ruffy parla amb en Zoro perquè s'uneixi a la seva tripulació. En Zoro afirma que no s'unirà a una tripulació pirata i no es convertirà en un criminal com ell, ja té el seu propi somni a seguir. Després que acabi de parlar, en Zoro demana a en Ruffy donar-li les boles d'arròs, per menjar-se-les tot i l'estat en què es troben.

Més endavant la Rika explica que en Zoro no és una mala persona i que va ser detingut per matar la mascota d'en Helmeppo mentre que la defensava. Després de l'explicació, en Helmeppo apareix presumint de fer marxa enrere a la promesa d'en Zoro i té la intenció de matar-lo demà. En Ruffy ho copeja per la ira i mentre s'escapa, decideix que en Zoro s'uneixi a la seva tripulació.

Notes del capítolEdita

  • En Ruffy intenta reclutar en Zoro.
  • Es revela que en Zoro va ser detingut pels Marines.
  • En Ruffy arriba a la base de la Marina.
  • La gent del poble es sobresalta en sentir els noms de Morgan i Roronoa Zoro.
  • La Rika explica per què va ser detingut en Zoro.
  • En Helmeppo planeja no cumplir la seva promesa amb en Zoro i rep una bofetada d'en Ruffy per fardar-ne

PersonatgesEdita

1: introduït

3: primera aparició

Pirates Marines Ciutadans Caça-recompenses Animals
Pirates del Barret de Palla Branca 153

Navegació Edita

Capítol Anterior Capítol Següent
Arc d'en Morgan
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7
Episodis de l'Anime
1 2 3

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori