FANDOM

Capità de la Marina "Morgan Mà de Destral" és el capítol 4 de One Piece. El seu llançament va ser el 1997. Es troba al volum 1.

PortadaEdita

Sense portada

ResumEdita

En Helmeppo està enfadat amb en Ruffy perquè l'ha pegat. En Coby a penes pot aguantar en Ruffy i els vilatans estan espantats per les seves accions. En Helmeppo se'n va ajudat per dos Marines, dient-li a en Ruffy que el matarà per haver-lo pegat. La Rika és ficada dins de casa per la seva mare, la Ririka, mentre defensa en Ruffy i en Zoro dient que són bons nois.

Tornant a la base de l'Armada, un dels soldats li diu en Morgan que els impostos de la gent del poble s'està reduïnt. En Morgan és incapaç d'acceptar que són pobres, veient-ho com una rebel·lió del poble. Apareix en Helmeppo i li diu que vol matar algú.

En Ruffy torna a aparèixer per parlar amb en Zoro. Fan un tracte: si ell li aconsegueix les seves espases, ell s'haurà d'unir a la seva tripulació.

En una teulada, s'està aixecant una estàtua d'en Morgan. En Helmeppo encara li demana a en Morgan que mati a en Ruffy, fent que rebi una bofetada per donar-li ordres. El tinent diu que ha sentit que una petita nena ha entrat a la base i ordena a en Rokkaku que la mati per desobeïr-lo. Quan el Marine rebutja l'ordre, és assassinat.

Notes del capítolEdita

  • En Helmeppo assegura que en Ruffy morirà per haver-lo pegat.
  • En Ruffy torna a la base per parlar amb en Zoro.
  • En Morgan s'està tornant paranoic pensant que la gent de poble es vol rebel·lar en contra d'ell.
  • En Ruffy aconsegueix que en Zoro accepti d'unir-se a la seva tripulació si ell recupera les seves espases.
  • En Morgan està fent aixecar una estàtua al terrat de la base de la Marina. Però en Ruffy la trenca quan s'impulsa cap al terrat.

PersonatgesEdita

1: introduït

3: primera aparició

Pirates Marines Ciutadans Caça-recompenses
Pirates del Barret de Palla Branca 153 Shells Town

Navegació Edita

Capítol Anterior Capítol Següent
Arc d'en Morgan
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7
Episodis de l'Anime
1 2 3