Fandom

One Piece Català Wiki

Capítol 5

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

El Rei dels Pirates i el Mestre Espadatxí és el capítol 5 de One Piece. El seu llançament va ser el 1997. Es troba al volum 1.

PortadaEdita

En Ruffy ha acabat de beure el seu refresc i li inenta prendre a un dofí. En Zoro també apareix bebent un refresc.

ResumEdita

En Ruffy corre pels passadissos arrossegant en Helmeppo perquè li digui on són les espases d'en Zoro. Mentrestant, en Coby ha sigut disparat. En Zoro li diu que fugi, però són rodejats pels soldats, que es preparen per matar el caça-pirates i el nen. Llavors, en Zoro recorda el seu passat i la promesa que va fer a la Kuina i diu que no pot morir sense complir-lo.

Però quan són a punt de rebre l'impacte de les bales, apareix en Ruffy amb les espases d'en Zoro i els protegeix amb el seu cos, ja que les bales li reboten al ser de goma. L'espadetxí decideix unir-se a ell, ja que prefereix ser pirata abans que morir.

Notes del capítolEdita

  • En Ruffy troba les espases d'en Zoro.
  • Es revelen el passat, el somni i la raó de per què viatja per la mar d'en Zoro.
  • Les bales no funcionen contra en Ruffy.
  • En Zoro comenta que no té més remei que unir-se a la tripulació. Dient això, es converteix en el segon membre dels Pirates del Barret de Palla.

PersonatgesEdita

2: nou membre

3: primera aparició

Pirates Marines Ciutadans
Pirates del Barret de Palla Branca 153 Shells Town
Poble Shimotsuki

Navegació Edita

Capítol Anterior Capítol Següent
Arc d'en Morgan
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7
Episodis de l'Anime
1 2 3

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori