Fandom

One Piece Català Wiki

Capítol 6

3.550pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La Primera Persona és el capítol 6 de One Piece. El seu llançament va ser el 1997. Es troba al volum 1.

PortadaEdita

Sense portada.

ResumEdita

En Morgan explica als seus soldats que en Ruffy va menjar una fruita del Diable i que per això les bales li reboten. El noi de goma aconsegueix deslligar en Zoro. Just en aquell moment els soldats els ataquen, però en l'espadatxí para el cop de tots els soldats alhora, dient-los que si es mouen els matarà. Llavors en Ruffy, d'una puntada derrota a tots els soldats i aquests s'adonen de que no els poden derrotar. En Morgan diu que els que han dit això que es disparin ells mateixos. En Rufy llavors lluita contra en Morgan dient que ell és l'únic enemic, però en Helmeppo apunta a en Coby i amenaça de matar-lo, per això en Ruffy i ha de parar de lluitar contra el tinent. En Ruffy es prepara per aturar a en Helmeppo, mentre en Morgan intenta matar-lo per l'esquena, però és aturat per en Zoro, que el derrota d'un sol cop.

Notes del capítolEdita

  • En Roronoa Zoro és alliberat dels Marines.
  • En Zoro s'uneix oficialment als Pirates del Barret de Palla.
  • En Morgan és derrotat per en Zoro.
  • Des d'aquí, encara que no tinguin recompensa, en Ruffy i en Zoro són considerats criminals.

PersonatgesEdita

Pirates Marines Ciutadans
Pirates del Barret de Palla Branca 153 Shells Town

Navegació Edita

Capítol Anterior Capítol Següent
Arc d'en Morgan
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7
Episodis de l'Anime
1 2 3

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori