FANDOM

Amics és el capítol 7 de One Piece. El seu llançament va ser el 1997. Es troba al volum 1.

PortadaEdita

Portada a color: En Ruffy pinta un Jolly Roger a un ós, mentre en Zoro dorm.

ResumEdita

Els soldats d'en Morgan estan contents perquè s'han alliberat de la tirania del seu tinent. En Zoro cau desmaiat, però després d'un bon àpat al Bar de la Ririka es recupera. Llavors en Ruffy diu que vol anar a la Grand Line a buscar el One Piece. En Coby li diu que està boig, pensant que hi pot arribar, ja que allà hi ha els millors i més perillosos pirates del món. Aleshores, els soldats d'aquella base de la marina arriben i els diuen que no els capturaran per haver-los salvat, però que han de marxar del poble, ja que són pirates. En Ruffy provoca a en Coby per tal de que el pegui i els soldats vegin que no és un pirata i s'atreveixi a demanar-los per ajunta-se a l'armada. Al final en Ruffy i en Zoro marxen del poble a l'aventura sent despedits per en Coby i els marines (que s'autocastiguen una setmana sense menjar per haver saludat a uns pirates).

Notes del capítolEdita

  • Es revela que als Marines no els agradava la manera tirànica en que manava en Morgan.
  • Els Marines forcen a en Ruffy i a en Zoro a que marxin.
  • En Ruffy lluita amb en Coby per deixar-li clar que són enemics.
  • En Coby s'allista a la Marina.
  • La portada és contradictòria perquè es veu en Ruffy dibuixant bé, però després es veurà que és molt mal dibuixant.
  • Aquesta és la primera vegada que els Pirates del Barret de Palla són obligats a marxar d'un lloc, i també la primera que ho fan com una tripulació.

PersonatgesEdita

2: nou membre/antic membre
3: primera aparició

Pirates Marines Ciutadans
Pirates del Barret de Palla Branca 153 Shells Town
Pirates d'en Buggy
Pirates del Pèl-Roig

Navegació Edita

Capítol Anterior Capítol Següent
Arc d'en Morgan
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7
Episodis de l'Anime
1 2 3