FANDOM

Introducció de la Nami és el capítol 8 de One Piece. El seu llançament va ser el 1997. Es troba al volum 1.

PortadaEdita

En Ruffy i en Zoro pujats en una barca amb ocells.

ResumEdita

Per tal d'obtenir aliment, en Ruffy intenta atrapar a un ocell, però és ell qui queda atrapat i acaba anant a parar a una illa. En Zoro el persegueix i pel camí troba uns membres dels Pirates d'en Buggy, que li expliquen que una noia els va robar el bot en el que anaven, i per això estan al mig del mar. Llavors, un dels tres explica qui és en Buggy el pallasso. Mentrestant en Ruffy coneix a una noia que es diu Nami i que fuig d'uns pirates. Aquests intenten matar al noi, però ell els derrota fàcilment.

Notes del capítolEdita

  • Es veu clarament que la tripulació necessita algú que pugui controlar un vaixell.
  • Un ocell gegant s'emporta en Ruffy.
  • En Zoro troba un grup dels Pirates d'en Buggy que havia estat estafats per una noia. Intenten prendre el vaixell però són derrotats per en Zoro.
  • En Ruffy cau a una illa davant d'un grup de pirates.
  • Abans de la seva introducció, la Nami va aparèixer en alguns dibuixos, encara que en Zoro va ser el primer en unir-se.
  • Es veu que en Coby tenia raó al dir que necessitaven un primer oficial en el Capítol 3.

PersonatgesEdita

3: primera aparició

Pirates Ciutadans Animals
Pirates del Barret de Palla Coco Illes Organ
Pirates d'en Buggy

Navegació Edita

Capítol Anterior Capítol Següent
Arc d'en Buggy
Capítols del manga
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Episodis de l'Anime
4 5 6 7 8