FANDOM

Vinsmoke Sanji és el capítol 843 de One Piece. El seu llançament va ser el 24 d'octubre de 2016. Es troba al volum 84.

PortadaEdita

Portada a color: els Pirates del Barret de Palla amb roba amb temàtica d'óssos davant d'una pagoda.

A la samarreta d'en Ruffy hi ha escrit "Reconstruction Kumamoto", possiblement una referència al desastre que ha passat a la ciutat real Kumamoto, on va néixer i créixer l'Eiichiro Oda. La pagoda s'assembla al Castell Kumamoto que hi ha a la ciutat. "Kuma" vol dir "ós" en japonès.

ResumEdita

En Cracker arriba volant a Ciutat Dolça, causant un estat d'emergència. En Ruffy i la Nami continuen endavant utilitzant en King Baum per sortir dels Bosc de la Seducció, tot i les advertències d'en Pound sobre les represàlies que tindran per part de la Big Mom. La Nami es posa en contacte amb en Chopper i la Carrot a través d'un tros de mirall i li diuen que estan bé, però de sobte el mirall es trenca i es talla la connexió.

Llavors, en Ruffy i la Nami troben el carruatge del Regne Germa, on viatge en Sanji amb la seva família, i en Ruffy surt disparat a parlar amb el seu cuiner. Inesperadament, però, en Sanji dóna un cop de peu a en Ruffy i l'aparta, exclamant que el seu nom és Vinsmoke Sanji i que ha acceptat el seu estatus de noble, tractant els Barret de Palla de plebeus. Tot i això, en Ruffy no el creu i es prepara per lluitar contra ell.

Notes del capítolEdita

  • En Ruffy derrota en Cracker.
    • L'Illa Pastís queda sobresaltada en adonar-se de la derrota d'en Craker.
    • En Ruffy torna a la seva mida normal en uns minuts i explica que, en la forma de Gear Fourth, s'accelera el seu metabolisme.
  • S'introdueixen més membres de la família Charlotte:
    • Charlotte Opera, el cinquè fill i Ministre de la Crema Batuda.
    • Charlotte Galette, la vuitena filla i Ministra de la Mantega.
    • Mont-d'Or es revela que és el dinovè fill de la família i Ministre del Formatge.
  • Els altres dos Comandants Dolços s'han reunit al castell de la Big Mom.
  • Segons en Pound, la Linlin té el poder de controlar el temps.
    • La seva mà dreta controla "Prometeu el Sol" i l'esquerra "Zeus el Núvol de Tempesta".
  • Es revela que, a causa de la influència que exerceix sobre els Homies, els fills de la Big Mom no tenen permès portar la seva Vivre Card, tot i que la Lola en portava una quan va marxar del Nou Món.
  • En Ruffy i la Nami troben el carruatge de la família Vinsmoke i es reuneixen amb en Sanji.
    • En Niji i l'Ichiji reaccionen en veure la Nami amb cors als ulls, de la mateixa manera que van fer en Sanji i en Yonji.
    • Per protegir en Zeff i conservar les mans, en Sanji es veu forçat a identificar-se com a "Vinsmoke Sanji" i ordena als Barret de Palla que marxin. En Ruffy ho refusa i els dos es preparen per lluitar.
  • En una vinyeta, la cella arrissada d'en Sanji està mal dibuixada.

PersonatgesEdita

Pirates Ciutadans
Pirates del Barret de Palla

Pirates de la Big Mom

Pirates del Tanc de Foc
Zou

Totto Land

Regne Germa

Baratie
  • Zeff (foto), (flashback)

NavegacióEdita

Capítol Anterior Capítol Següent
Arc de l'Illa Pastís
Capítols del manga
825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835
836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846
847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857
858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868
869 870 871 872 873 874
Episodis de l'Anime
783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793
794 795 796 797 798 799 800 801 802

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori