Fandom

One Piece Català Wiki

Caribou

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Esbós.jpg
Article_incomplet.png
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Caribou" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Caribou
Manga - Anime

En Caribou

Informació
Nom japonès: カリブー
Nom anglès: Caribou
Nom català: Caribou
Afiliació: Falsa Tripulació del Barret de Palla (abans, temporalment); Pirates d'en Caribou
Ocupació: Pirata; Capità; Segrestador
Sobrenom: Cabell mullat
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 210,000,000Belly
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Numa Numa no Mi
Nom català: Fruita del Pantà-Pantà
Significat: Pantà
Tipus: Lògia
En Caribou "Cabell Mullat" és un supernova de la Nova Era de 210 milions Belly. És germà d'en Coribou de 190 milions i capità junt amb el seu germà dels Pirates d'en Caribou, es va unir a la Falsa Tripulació del Barret de Palla creient que eren els verdaders per a matar-los des de dins cosa que va fer-los-hi al descobrir la veritat.

Aparença Edita

En Caribou és un home alt amb el cabell fosc arribat fins a les espatlles, amb un distintiu floc mullat i una barba en forma d'una espiral. Té ulls psicòtics amb molts cercles al voltant de les ninetes, orelles punxegudes i extremitats llargues. Ell té una llengua llarga que es veu sovint sobresortint. Porta un abric de capità que sembla ser de pell, fosca per fora i més lleuger i descobert a l'interior, igual que, els pantalons foscos de lleopard i sabates, i una camisa de màniga molt llarga coberta de sang i amb una Creu Fleury que sembla ser el símbol del seu equip anterior. Amb la forma en que porta la camisa, ocultant els seus braços sota la seva màniga llarga, s'assembla a una camissa de força descordada.

Personalitat Edita

En Caribou és una persona psicòtica, violenta coneguda per matar marins. Pel que sembla, creu fermament en Déu, pregant-li que perdoni a la Marina que va intentar disparar-li, però després va ordenar al seu germà sàdicament enterrar l'home amb vida, com a càstig pels "pecats" de la Marina.

Caribou resant.PNG

En Caribou resant a Déu demanant que perdoni al marine que ha matat per haver-li mentit

Directament desobeeix les ordres del seu nou capità, per tal de matar un marí tot i que pensava que el seu capità era Ruffy Barret de Palla. Una vegada més demostrant que és molt boig (ja que ell no tenia por d'anar a contradir un pirata amb una recompensa de 400,000,000) i violent cap a la Marina. Ell també tenia previst unir-se en realitat els Pirates del Barret de Palla només per destruir des de dins.Tampoc sembla tenir paciència pel que fa a la costum del seu germà d'enfrontar de manera incorrecta en parlar amb algú.

Malgrat la seva bogeria però (o potser a causa d'ella) sembla tenir almenys un enteniment bàsic de com el món és corrupte, com ho demostra el seu comentari sobre com els marins necessiten desfer-se de la seva "regla no escrita" sobre la manera com està bé mentir als criminals. A més del seu comentari sobre la hipocresia dels marines. Encara que el comentari anterior pot estar basada més en la seva ira cap al mar que mentir sobre els reforços que va demanar abans que qualsevol altra cosa.

També va demostrar ser un pervertit en veure Nami, més tard amagat al barril pensava en entrar a la cambra de les dones i demostrar ser perspicaç ja que es va donar compte de la presència del Kraken.

Encara que pensà correctament d'esperar a atacar a l'Illa dels Tritons, no va ser molt intel·ligent a treure's les cordes i amagar-se ja que el van descobrir i va suplicar a Franky que l'alliberarà a canvi de ser el seu esclau, més tard segrestant a Ishley pensà que ja que ningú (a part dels Barret de Palla) a l'illa sabia alguna cosa sobre qui era que com les sirenes valien molt al vendre-les com a esclaves en el mercat de subhastes, seguiria atrapant-ne més.

En veure la Princesa Sirena va pensar en capturar-la demostrant que no te cap por a en Ruffy.

En Caribou és un capità pirata prestigiosos conegut com un temible assassí d'infants de marina, que ha aconseguit arribar a l'Arxipèlag Sabaody, navegant a través de la primera meitat del Grand Line.

En la seva primera aparició, va ser capaç de detectar la presència de l'amagatall d'un membre de la Marina que estava espiant als reclutes de la Falsa Tripulació i passant els informes als seus superiors. Però, contràriament a això, més tard no es va adonar quan en Franky dins el Sunny estava al costat del seu amagatall, mirant-lo.

Malgrat la seva temible reputació, cap dels Pirates del Barret de Palla el veuen com una amenaça, sinó com res més que una molèstia. Franky va dir que la raó perquè en Caribou no és una amenaça és perquè ha de ser un idiota.

Fruita del Diable Edita

Més informació: Numa Numa no Mi

En Caribou es va menjar la Numa Numa no Mi de tipus lògia. Aquesta li permet ser i tindre el control d'un pantà.

Pot crear pantans de diverses mides, ja sigui a la mà, com el que va usar per ofegar Drip, o un gegant com ho va fer amb la captura d'un trio de sirenes.

Sembla que la gent que va passar per la seva massa pantà pot enfonsar-se en ell, encara que el seu aspecte exterior es veu poc profund, similar a la Yami-Yami de Barbanegra.

També sembla que les persones que es van enfonsar al pantà i van ser absorbits van omplir el seu estómac i satisfer la seva gana, el que actua com una forma d'espai d'emmagatzematge, va afirmar que els pantans que es pot produir sense fons, el que li dóna el poder per emmagatzemar pràcticament tot l'interior del seu cos.

El veritable Sanji va ser capaç de donar-li una puntada malgrat la seva intangibilitat lògia.

Però es mostra més endavant que era perquè va a baixar la guàrdia, ja que no creu que ell pot prendre sol, normalment, en el seu pantà l'element és intangible per permetre atacs que s'absorbeix sense causar dany com el cas del Fals Sogeking.

Una debilitat important d'aquesta fruita és que, si es troba en la seva forma lògia, que es limita al seu volum, com es veu quan Franky tancat en un barril i no va poder escapar. També les debilitats comuns de les fruites del diable.

Armes Edita

Ell va utilitzar una dalla per apunyalar a un soldat de la Marina que estava espiant als Falsos Barret de Palla. També va ser vist manejant una pistola. A l'Illa Tritó del seu cos de fang treu una metralleta enorme per atacar. Guarda les seves armes al seu cos i d'aquesta manera en pot disposar quan vulgui.

Història Edita

IniciEdita

Caribou i el seu germà Coribou van començar a guanyar reputació matant Marines

Arxipèlag SabaodyEdita

Ell i en Coribou van ser nombrats per en Demalo Black com els millors reclutes que havia aconseguit.

A la reunió de la Falsa Tripulació del Barret de Palla apareix per primer cop, junt al seu germà i la seva tripulació, un membre de la armada amagat informa al Quarter General que seria horrible la unió dels pirates amb els del barret de Palla però va ser descobert i atacat amb una llança per en Caribou i va ordenar al seu germà i tripulació de cavar un forat per enterrar-lo i tot i que en Demalo Black li va donar ordres de parar no en va fer cas.
Caribou matant a un marine explorador.png

En Caribou apunt de matar al soldat de l'armada

Més tard la armada va arribar i en Demalo Black li va ordenar utilitzar el membre de la armada que tenia per a poder fugir però en Caribou el va desobeir i amb una pistola el va matar, juntament els altres membres de la Falsa Tripulació va començar a lluitar contra l'Armada.

Caribou asfixiant a en Drip.png

En Caribou asfixiant en Drip

En la batalla van aparèixer els pacifistes derrotant a molts membres poderosos de la tripulació i a també en Demalo Black la mentida del qual queda al descobert. Després de la Batalla ell s'ha aconseguit escapar i es troba amb el falsos membres supervivents dels quals mata a en Drip.

Perseguint els del Barret de PallaEdita

Més tard perseguint els verdaders amb la seva tripulació va preparar un atac sorpresa però, quan ell ja havia saltat al Sunny i els seus havien d'abordar el vaixell, el Mohmoo que estirava el vaixell va fugir i va quedar atrapat amb ells. En Franky el va tancar dins un barril. Després la seva tripulació va morir pel Kraken.

Illa TritóEdita

A l'illa Tritó va ser alliberat per unes sirenes i, després d'atrapar-ne una, va començar a segrestar-ne més per vendre-les al Mercat d'esclaus. Després de veure la princesa sirena va pensar que seria una bona idea atrapar-la per vendre-la.

Més tard, quan en Hody Jones i en Vander Decken IX van ser derrotats, en Caribou va infiltrar-se al Palau Ryugu i va alliberar a les sirenes segrestades. Llavors, va robar tots els tresors de palau, incloent-hi el Tamatebako. Va quedar-se allà amagat mentre la família reial i els pirates del barret de Palla estaven celebrant la victòria. Quan la Robin i el Rei Neptú estaven parlant sobre la Shirahoshi, sobre el fet de que ella és l'arma ancestral Posidó, encara amb més motiu va voler segrestar-la. Llavors, quan la Shirahoshi és a la seva habitació sola, en Caribou comença a absorbir-la amb el seu poder, però apareixen en Ruffy, en Zoro i en Sanji, que salven la princesa i envien lluny a en Caribou.

El Kehihihihi d'en Caribou al Nou MónEdita

Després de que els barret de Palla hagin marxat, se'l veu que s'ha recuperat de l'atac d'en Pekoms i es dedica a segrestar més sirenes, però ràpidament en Jinbe l'atura, l'atrapa en un barril i se l'emporta de l'illa, però de camí a la superfície apareix en Coribou.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori