FANDOM

Carmen
Carmen
Informació
Nom japonès: カルメン
Nom anglès: Carmen
Nom català: Carmen
Primera aparició: Episodi 50
Afiliació:
Ocupació: Cuinera
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Carmen (カルメン, Karumen) va ser una rival de cuina d'en Zeff, i a Loguetown també d'en Sanji. La Carmen només surt a l'anime.[1] Sempre va acompanyada pels seus dos ajudants, en Leo i en Jose.

Aparença Edita

La Carmen amb 10 anys

La Carmen amb deu anys

És una dona alta amb el cabell rosa foc i de punta. Va vestida amb un vestit vermell fosc flamenc amb volants blancs, utilitza una cenyeix verda com a cinturó amb una gran rosa vermella al maluc, i les sabates rosades fosques. Porta una diadema d'or i un collaret de plata maragda que coincideix amb les seves arracades de maragdes en forma de diamant. Molts cops també porta un ventall. A vegades sosté una cullera a la boca de la forma en què un ballarí sovint sosté una rosa.

Quan era nena, el seu cabell rosa tenia un estil més natural, però encara tenia les seves joies maragda sense la diadema d'or. Vestia una brusa blanca amb una armilla morada i un cinturó marró a la cintura. També portava una faldilla llarga de color vermell fosc semblant al seu vestit actual.

Personalitat Edita

És descrita com una gran mentidera pels seus dos ajudants i es mostra molt orgullosa de les seves habilitats culinàries, està profundament enfadada per la idea de què en Sanji fos un millor cuiner ella. És bastant extravagant, de vegades, és el que porta a què quan cuina faci moviments vistosos. Li molesta molt que en Sanji sigui més bon cuiner que ella, però sap acceptar la derrota.

És una molt famosa cuinera. Ella ha desafiat i vençut a gairebé cada cuiner notable de l'East Blue, els únics realment importants són en Zeff, que no ha impugnat, i en Sanji, qui la va derrotar. El seu estil de cuina és bastant cridaner, amb moviments vistosos per fer tasques bàsiques com encendre els cremadors o pelar pastanagues. Els seus plats són gairebé tan atractius a la vista com la seva pròpia cuina i són suficients perquè molts cuiners admetin la derrota.

Història Edita

Saga de Loguetown Edita

La Carmen aspirava a ser la millor cuinera de tot l'East Blue, però estava furiosa després de llegir un article de premsa anunciant en Sanji amb aquest títol. Per tant, es va disposar a trobar-lo. Quan ho va fer, va dir haver buscat en Sanji durant 10 anys. (Tot i que era "més com ara 10 dies", d'acord amb els seus ajudants). Ella va desafiar en Sanji a participar en contra seu en el concurs de cuina a Loguetown. Encara que, en Sanji en un principi no estava interessat en el desafiament (sinó que estava més interessat en ella), es va convèncer després de saber que el premi era una de les rares i famoses Tonyines elefant. Al final, tot es va reduir a ell i la Carmen, i encara que el guanyador encara no havia estat anunciat, la Carmen sabia que en Sanji li havia guanyat, encara que no li guardava rancor.

Mentre que ella estava dient que no tenia ressentiments per a la victòria d'en Sanji, va tenir una escena retroactiva en què ella estava espiant en una cuina. Mentre l'observava, en Sanji estava dient que l'All Blue era real als altres cuiners de la cuina. Això va ser dit fa deu anys, pel que en veritat, ella no estava mentint quan va dir que estava esperant això durant deu anys.[2]

Grans Batalles Edita

  • La Carmen contra molts Xefs famosos de l'East Blue (en una batalla de cuina).
  • La Carmen contra els Competidors del Concurs de Cuina a Loguetown (en una batalla de cuina).
  • La Carmen contra en Sanji (en una batalla de cuina).

Referències Edita

  1. One Piece AnimeEpisodi 50, primera aparició de la Carmen.
  2. One Piece AnimeEpisodi 51, la Carmen repta en Sanji i revela el seu passat.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori