FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Carne" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Carne

Carne 2 anys després

Manga - Anime

Carne

Informació
Nom japonès: カルネ
Nom anglès: Carne
Nom català: Carne
Afiliació: Baratie
Ocupació: Cuiner
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Norbert Ibero
En Carne és un dels principals cuiners del restaurant de mar, Baratie.

Aparença Edita

En Carne és d'una alçada mitjana i té un rostre sense afeitar. Ell és un cuiner que porta la roba habitual del seu treball juntament amb unes ulleres de sol. Després de dos anys, li han crescut els cabells i li ha crescut la barba. També porta un barret de xef més gran.

Com la majoria del personal de cuina del Baratie, en Carne s'enorgulleix de ser un xef que també lluita. Quan el restaurant estava sota l'atac d'en Don Krieg, ell i els altres cuiners van agafar les armes per defensar-la. Es va barallar amb un ganivet de cuina.

Història Edita

La saga del Baratie Edita

Ell i en Patty es van convertir en la defensa del Baratie quan en Don Krieg va intentar apoderar-se'n però van ser derrotats per en Perla. A continuació, va ser testimoni de la derrota d'en Don Krieg a mans d'en Ruffy.

Després d'Enies Lobby Edita

Després de l'incident d'Enies Lobby, se'l va veure riure del cartell d'en Sanji.

Dos anys després Edita

En Carne és vist de nou dos anys més tard, durant la presentació d'un nou vaixell connectat al Baratie.