FANDOM

Chabo

Chabo Time-Skip

Manga - Anime

Chabo

Informació
Nom japonès: チャボ
Nom anglès: Chabo
Nom català: Chabo
Primera aparició: Capítol 69;Episodi 31
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Chabo és un nen de Gosa.

AparençaEdita

És un noi baix, amb el cabell marró, i ulls rodons. Porta un casquet verd i una dessuadora taronja.

Després del timeskip ha crescut molt més i el seu cabell és més llarg. Té un barret nou, i una camisa de quadres. Porta un davantal que diu "Bell Mè'res" damunt. Porta guants i té una tireta en el seu braç esquerra.

Història Edita

Saga de l'ArlongEdita

Ell va intentar matar a l'Arlong per haver matat al seu pare, però la Nami li va donar una pallissa i li va donar diners per sobreviure. Més tard, va atacar a l'Usopp, pensant que l'Usopp era un Tritó (a causa del seu nas llarg), però la Nojiko el va aturar. Quan va anar a la casa de la Nojiko, li va dir que el que havia fet era el que feien els covards que no afrontaven els moments difícils. Després, ella li va dir que tornés cap a casa seva, i ell se'n va anar.

Quan els marines van arribar per salvar-los, ell va anar a anunciar la bona notícia a la Nojiko i a els habitants de Coco. Però l'Arlong els va derrotar. Després de la mort de l'Arlong ell va dir que havien de mirar cap al futur i ho va celebrar amb la gent de Coco.

Dos anys desprésEdita

Va entrar a treballar a la botiga de mandarines amb la Nokijo. Després del retorn dels Barret de Palla se'l veu amb en Genzo, la Nojiko i en Nako a la tomba de la Bellemere.