FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 50è Article Destacat.
"Charlotte Brûlée" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Charlotte Brûlée
Manga - Anime

Charlotte Brûlée anime

Informació
Nom japonès: シャーロット・ブリュレ
Nom anglès: Charlotte Brûlée
Nom català: Charlotte Brûlée
Primera aparició: Capítol 831; Episodi 791[1]
Afiliació: Família Charlotte[2]; Pirates de la Big Mom
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari: 6 de març
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Mira Mira no Mi
Nom català: Fruita Mirall-Mirall
Significat: Mirall
Tipus: Paramècia
La Charlotte Brûlée és la vuitena filla de la família Charlotte i una de les principals antagonistes de l'Arc de l'Illa Pastís.[2]

Aparença Edita

La Brûlée és una dona alta i prima, amb la cara llarga, un gran nas i una cicatriu que li travessa la cara. Té les extremitats i els dits extraordinàriament llargs, ja que les seves cames són més altes que el cos sencer de la Nami. Té els cabells llargs i separats en quatre manyocs, que es separen en quatre direccions diferents. Duu un vestit llarg, decorat amb volants i roses i amb unes mànigues amples i esparracades. També duu una capa fosca de plomes.[2]

Personalitat Edita

Per culpa de la cicatriu que té a la cara, odia aquella gent que té una cara bonica, fins al punt que voldria tallar-los en rodanxes. La Brûlée és orgullosa, sentint-se ofesa quan la Carrot es va referir a ella com a arbre parlant, quan en Ruffy li va dir branca o quan la Big Mom va enviar en Charlotte Cracker per lluitar contra els Barret de Palla, fent pensar a la Brûlée que no la considerava prou forta per derrotar-los.[2][3] La Brûlée confia molt en els seus poders, exclamant que podria derrotar els Barret de Palla en un moment i que no havia de ser subestimada.[3]

La Brûlée es burla dels que intenten enfrontar-se a una yonko com la Big Mom, considerant-ho una gesta ridícula i impossible. Especialment, té poca empatia cap a la Pitjor Generació, considerant que les accions que van cometre a la primera meitat de la Grand Line no són tan importants com es diu.[4]

Igual que la seva mare, vol crear una família amb totes les races del món unides. També mostra una gran fascinació per descobrir nous tipus de criatures, sobretot animals.[5]

A més, té molt poca consideració pels marits de la seva mare i, fins i tot, va declarar que el seu ex-padrastre, en Pound, era un enemic de la família i que no tenia possibilitats de ser perdonat.[4]

Com molts altres personatges de la sèrie, té un riure distintiu; en el seu cas, "Wiwwiwwiwwi".[2]

RelacionsEdita

FamíliaEdita

Charlotte LinlinEdita

Sent la vuitena filla, la Brûlée és molt lleial a la seva mare, la yonko Charlotte Linlin. A causa d'això, va seguir les ordres de la seva mare de no permetre que en Ruffy arribés a en Sanji. La Big Mom va enviar un germà de la Brûlée, en Cracker, per ajudar-la en la lluita contra en Ruffy i la Nami, ja que el Barret de Palla havia estat capaç de derrotar en Doflamingo.

Charlotte CrackerEdita

Com a germans, la Brûlée i en Cracker es porten molt bé. Tot i això, a la Brûlée no li va agradar que en Cracker fos enviat per ajudar-la en la lluita contra en Ruffy i la Nami, ja que creia que podria derrotar-los ella sola.

AliatsEdita

King BaumEdita

El King Baum és lleial a la Brûlée i obeeix totes les seves ordres. Tot i això, quan la Nami va treure la Vivre Card de la Big Mom, el King Baum i els Homies van parar d'atacar la pirata perquè notaven l'ànima de la Big Mom en aquella Vivre Card.

EnemicsEdita

Pitjor GeneracióEdita

La Brûlée es va burlar dels membres de la Pitjor Generació que van arribar a Totto Land abans que en Ruffy: en Kid, l'Apoo, en Bege i l'Urouge.

Tot i admetre que l'Urouge va ser capaç de derrotar un dels quatre Comandants Dolços i considerar-ho tota una gesta, la Brûlée va esmentar orgullosa que l'Urouge va ser derrotat posteriorment a mans d'en Cracker.

Equip de rescat d'en SanjiEdita

Complint les ordres de la seva mare, la Brûlée va dirigir-se al Bosc Seductor per enfrontar-se a l'equip de rescat d'en Sanji i evitar, d'aquesta manera, que arribessin a reunir-se amb el cuiner.

Com que en Ruffy forma part de la Pitjor Generació, la Brûlée se'n va burlar de bon principi. De seguida es va convertir en enemiga de la Nami i la Carrot, volent esgarrapar-los la cara. Després de veure en Chopper en la seva forma monstre, la Brûlée es va interessar pel ren i es va proposar capturar-lo per portar-li a la seva mare. Quan la Carrot i en Chopper van caure al Món del mirall, es va enfrontar a la Nami que va aconseguir derrotar-la amb un llamp. Tot i això, dins el Món del mirall, va començar a perseguir en Chopper i la Carrot amb una dalla amb la intenció de matar-los.

PoundEdita

La Brûlée i el seu ex-padrastre, en Pound, es van enfrontar en la lluita contra els Barret de Palla, fent que l'anomenés "enemic de la família Charlotte".

Força física Edita

La Brûlée és prou forta com per aixecar la Nami pel coll amb una sola mà. Té unes ungles esmolades que utilitza per tallar la gent.[2]

També té uns reflexos molt ràpids, com es veu quan esquiva fàcilment el cop de puny que li donava en Pound o com es defensava dels atacs de la Carrot, una mink caracteritzada per ser ràpida.[4]

Fruita del Diable Edita

Per més informació veure: Mira Mira no Mi
Mira Mira no Mi

La Brûlée creant un mirall

La Brûlée va menjar la Mira Mira no Mi, una fruita del diable de tipus paramècia que li permet convertir-se en el reflex de qualsevol persona. En ser un reflex, copia exactament tot el que fa i diu aquell a qui copia. També pot (fins a cert punt) obligar al seu objectiu a copiar els seus moviments.[2]

També pot crear un mirall rodó amb les mans per reflectir els atacs dels seus enemics, i fins i tot fer-los passar a través del mirall i tancar-los al amb la seva tècnica de "Món del mirall".

Armes Edita

Quan estava perseguint en Chopper i la Carrot dins el Món del mirall, la Brûlée portava una dalla.[6] No se sap, però, si és una arma habitual.

Història Edita

Arc de l'Illa PastísEdita

Ruffy i reflex

En Ruffy i la Brûlée

Quan en Ruffy, la Nami, en Choper i la Carrot entren al Bosc Seductor buscant en Sanji, la Brûlée comença a enfrontar-se amb en Ruffy utilitzant una còpia d'ell mateix.[1] Quan la Nami, en Chopper i la Carrot intenten fugir, la Brûlée els persegueix, obligant a en Ruffy a córrer en sentit contrari. Mentre l'equip de rescat d'en Sanji intenta tornar on eren al principi, la Brûlée mostra la seva forma, agafa la Nami pel coll i es prepara per tallar la cara de la Nami.[2] Es revela que just abans, la Brûlée havia canviat l'aparença de diferents animals i els havia transformat en còpies de la Nami, en Chopper, la Carrot, en Sanji i la Charlotte Pudding, fent que aquest es distregui corrent pel bosc i buscant-los.[7]

Brûlée atrapa Carrot

La Brûlée captura la Carrot dins el mirall.

La Nami recupera el Clima-Tact i escapa de les mans de la Brûlée. Quan ho fa, la Carrot intenta atacar la Brûlée, aquesta utilitza els poder de la Mira Mira no Mi per retornar-li l'atac i, quan ho torna a intentar, la mink queda tancada al Món del mirall. Després, la Brûlée revela que la Big Mom sempre ha sabut que els Pirates del Barret de Palla estaven a Totto Land, però que ha donat ordres d'impedir que s'acostin a en Sanji. La Brûlée ordena als arbres del Bosc Seductor que atrapin la Nami i en Chopper, i aquest, per intentar ajudar la Nami a fugir, pren una Ultra Píndola i es transforma en la seva forma monstre. La Brûlée, fascinada per l'habilitat, diu que el capturarà per la seva mare; mentre en Choper s'encarrega dels arbres, la Nami fuig corrent en busca de reforços.[5]

Juntament amb els homies, la Brûlée captura en Chopper al seu Món del mirall, i muntant el King Baum arriba on en Cracker s'enfronta a la Nami i en Ruffy. Llavors, torna a la seva forma els animals que havia convertit en els companys d'en Ruffy i llença el mirall on té tancats en Chopper i la Carrot a terra, trencant-lo. Quan la Nami i en Pound fugen, la Brûlée i els seus homies els persegueixen, però la Nami treu la Vivre Card que li va donar la Lola i els homies es neguen a atacar-la, ja que poden sentir l'ànima de la Big Mom en aquella Vivre Card.[3]

Nami electrocuta Brûlée

La Nami electrocuta la Brûlée

Mentre en Cracker i en Ruffy lluiten, la Brûlée i el King Baum persegueixen la Nami. La Brûlée revela que els Pirates del Barret de Palla no són els primers membres de la Pitjor Generació en intentar derrotar la Big Mom, sinó que en Kid, l'Apoo, en Bege i l'Urouge ho havien intentat també. Llavors explica que l'Urouge va ser capaç de derrotar un dels Comandants dels Dolços, tot i que va ser derrotat per en Cracker, i que en Bege va arribar a un acord amb la Big Mom per aliar-se amb ella. Llavors crea un mirall que tira a terra, i el fa servir per sortir-ne i intentar agafar la Nami, però en Pound prova de donar-li un cop de puny. La Brûlée, però, l'esquiva i li diu que s'ha convertit en un enemic de la família Charlotte, però rep un Temps de Llamps de la Nami, que la derrota i fa que caigui al Món del mirall.[4]
Brûlée persegueix Chopper i Carrot

La Brûlée perseguint en Chopper i la Carrot al Món del mirall.

La Brûlée és vista més tard perseguint en Chopper i la Carrot amb una dalla, dins el Món del mirall. En Chopper es comunica amb la Nami a través d'un mirall i li explica que estan bé, però alguna cosa fa tallar la connexió.[6]

Grans BatallesEdita

Trivia Edita

  • El seu nom es basa en la Crème Brûlée, una adaptació francesa de la recepta de la Crema Catalana, però canviant els rovells d'ou per ous sencers, la llet per nata, el sucre blanc per morè i variant els aromes.
  • La Brûlée segueix el tema de conte de fades que segueix la seva família
    • S'assembla a la Reina Malvada de la Blancaneus, tant en disseny com en personalitat.
      • Les dues estan geloses de la bellesa d'una noia més jove
      • El el conte original, la Reina Malvada es disfressa diverses vegades per enganyar la Blancaneus per tal que aquesta mori. La Brûlée també es disfressa per enganyar els seus enemics.
      • La Reina Malvada parla diverses vegades amb el mirall, i això pot haver sigut una referència per la fruita del diable de la Brûlée.
    • La seva fruita del diable pot ser una referència a la novel·la de Lewis Carroll "A través del mirall", seqüela de la seva novel·la "Alicia al País de les Meravelles", on un mirall funciona de portal cap a un univers paral·lel, que actua com a reflex del nostre
  • La seva tendència a tallar la cara de la gent en ressentiment per la seva pròpia cicatriu s'assembla en certa manera a la llegenda japonesa de la Kuchisake-onna (o La dona de la boca tallada); tot i així, la cicatriu de la Brûlée és vertical, mentre que la de la Kuchisake-onna és una "Glasgow smile", un tall que va des de la comissura del llavi fins la orella, fent una forma semblant a un somriure. A més, la Kuchisake-onna utilitza unes tisores per tallar la cara de la gent, a diferència de la Brûlée, que utilitza les seves pròpies ungles.

Referències Edita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 83 Capítol 831 i Episodi 791, apareix la Brûlée per primer cop com a còpia d'en Ruffy.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 One Piece Manga i Anime — Vol. 83 Capítol 832 (pàg. 11-12) i Episodi 792, es presenta la Brûlée.
  3. 3,0 3,1 3,2 One Piece Manga — Vol. 83 Capítol 836.
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 One Piece Manga — Vol. 83 Capítol 837, la Brûlée parla amb en Pound i és atacada per la Nami.
  5. 5,0 5,1 One Piece Manga — Vol. 83 Capítol 835, la Brûlée vol crear una família amb totes les races.
  6. 6,0 6,1 One Piece Manga — Vol. 84 Capítol 842, la Brûlée persegueix en Chopper i la Carrot.
  7. One Piece Manga — Vol. 83 Capítol 834, la Brûlée enganya en Ruffy amb animals transformats.

NavegacióEdita

[v · e]
Família Charlotte
Pares: Charlotte Linlin  •  Pound
Fills: Charlotte Perospero  •  Charlotte Katakuri  •  Charlotte Daifuku  •  Charlotte Oven  •  Charlotte Opera  •  Charlotte Counter  •  Charlotte Cadenza  •  Charlotte Cabaletta  •  Charlotte Gala  •  Charlotte Cracker  •  Charlotte Nusstorte  •  Charlotte Moscatell  •  Charlotte Mont-d'Or  •  Charlotte Snack  •  Charlotte Bavarois  •  Charlotte Brownie  •  Charlotte Raisin  •  Charlotte Mascarpone  •  Charlotte Yuen  •  Charlotte Baskarte  •  Charlotte Dosmarche  •  Charlotte Dolce  •  Charlotte Dragée  •  Charlotte Anglais
Filles: Charlotte Compote  •  Charlotte Amande  •  Charlotte Brûlée  •  Charlotte Smoothie  •  Charlotte Citron  •  Charlotte Cinnamon  •  Charlotte Galette  •  Charlotte Poire  •  Charlotte Praline  •  Charlotte Chiffon  •  Lola  •  Charlotte Joconde  •  Charlotte Joscarpone  •  Charlotte Flampe  •  Charlotte Pudding  •  Charlotte Myukuru  •  Charlotte Anana
Néts: Capone Pez
Familiars polítics: Aladine  •  Capone Bege
Grups: Pirates de la Big Mom  •  Pirates Rodants  •  Pirates del Sol  •  Pirates del Tanc de Foc  •  Família Vinsmoke  •  Germa 66
Habilitats
Fruites del Diable: Soru Soru no Mi  •  Mira Mira no Mi  •  Pero Pero no Mi  •  Bisu Bisu no Mi
Estils de lluita: Haki
Armes: Pretzel
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Altres: Totland (Illa Pastís  •  Illa Cacau  •  Illa Melmelada)  •  Submón