FANDOM

Chimney

La Chimney

Manga - Anime

La Chimney

Informació
Nom japonès: チムニー
Nom anglès: Chimney
Nom català: Chimney
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 2 de juny[1]
Doblatge català: Meritxell Ané
La Chimney és la néta hiperactiva de la conductora de Tren de Mar Kokoro, amb un pare desconegut. Té una mascota que es diu Gonbe i va sortir durant les sagues de Water 7, Enies Lobby i Després d'Enies Lobby.

Aparença Edita

Chimney al manga.png

La Chimney al manga en color.

La Chimney és una nena amb el cabell verd clar, lligat amb dues trenes que pugen rectes cap amunt. Els seus ulls són blaus i rodons, la seva pell és blanca i sempre està somrient. Vesteix amb un vestit taronja amb ratlles liles, una jaqueta groga clara de màniga curta i unes sandàlies liles.

Després del timeskip, és una mica més alta i es vesteix amb roba de conductor, amb un barret gran com la Kokoro, un abric sobre les espatlles, guants i un xiulet.

Personalitat Edita

És alegre i aventurera, sempre té un somriure a la cara, té una actitud despreocupada i és molt curiosa, pel qual, és una nena innocent. A més, quan va amb en Gonbe i s'avorreix, normalment acaben descobrint coses que ningú hauria descobert. Ella i la seva àvia Kokoro també canvien el nom a la gent, com fa en Ruffy.

Es la néta de la Kokoro, una sirena que es va casar amb un ésser humà i van tenir una filla mig sirena, qui desprès va tenir una filla amb un altre ésser humà i, com a resultat, va sorgir la Chimney que és 1/4 de sirena i 3/4 humana.[2] L'únic que ha heretat de la seva àvia és que és una molt bona nedadora.[2] També sembla ser resistent, ja que només va sortit amb una mica de sang el nas després de que el Rocket Man s'estavellés violentament.[3] Té una molt bona vista perquè va veure en Ruffy atrapat entre dos edificis i era molt fosc. També s'havia adonat de l'escala a la part superior del tribunal d'Enies Lobby, i cal assenyalar que en ambdues situacions, la Chimney estava a una distància considerable.

Història Edita

Water 7 Edita

Apareix per primer cop al costat de la seva àvia Kokoro i de la seva mascota, en Gonbe, al costat de les vies del tren de mar.

Més tard, quan es van adonar que l'Aqua Laguna s'acostava, van anar a Water 7 i van apareixent per allà. Després tornen a apareixen quan en Franky va al Bar d'en Blueno.

Saga d'Enies Lobby Edita

Acompanya als membres de la Galley-La, la Família Franky i la tripulació del Barret de Palla al Rocket Man. Jugant per Enies Lobby, troba un passadís secret que li ensenya a en Ruffy. Allà, hi ha una porta d'acer que el pirata trenca amb el Gear Third i ella es sorprèn molt.[4] En Lucci revela que ell sabia que la Chimney i en Gonbe els seguien però no hi va fer res perquè l'Spandam no li havia ordenat.

Com que en Ruffy es barallava amb en Lucci, ella i en Gonbe van córrer amb la Kokoro i els altres membres del barret de palla a través del passadís secret. Quan en Lucci inunda el passadís, la Kokoro es va transformar en sirena, va agafar a tot el grup i, a través del mar, els va portar a un vaixell de l'Armada que controlaven la Nico Robin i en Franky. La Chimney, en Gonbe i la Kokoro veuen en Chopper immòbil i els del barret de palla lluitant contra els marines. Quan els de l'Armada saben que volen escapar amb aquell vaixell, preparen els seus per destruir-lo. En Sanji, però, en el moment precís, la salva a ella, en Gonbe, la Kokoro i en Chopper. Quan els soldats de l'Armada aconsegueixen acorralar-los, senten el Going Merry i salten a bord i finalment aconsegueixen fugir d'Enies Lobby.

Quan ja estaven lluny d'Enies Lobby, es van reunir amb l'Iceburg i els seus treballadors. El Going Merry es trenca i ella assisteix al seu funeral Víking amb la resta del grup.

Retorn a Water 7 Edita

La Chimney i el grup retornen a Water 7 i passen l'estona amb els Barret de Palla a la seu de la Galley-La. Quan el Vicealmirall Garp arriba a veure en Ruffy, La Chimney se sorprèn en saber que en Garp és l'avi d'en Ruffy i en Dragon és el seu pare. La Chimney i en Gonbe després de nedar en la piscina de la Galley la Nami espia la conversa d'en Ruffy i en Coby. Ella i la seva mascota després assisteixen a la gran festa dels Barret de Palla. Després que en Franky, l'Iceburg, i els treballadors de la Galley-la acabessin de construir el Thousand Sunny, la Chimney, en Gonbe i la Kokoro veuen els Barret de Palla navegar cap a una nova aventura.

Durant els timeskip Edita

La Chimney, en Gonbe i la Kokoro es veuen després en l'estació de tren de mar, divertint-se amb la Yokozuna, ja que ell ja no es baralla més amb el tren de mar.

Dos anys després Edita

Després del timeskip, la Chimney ha crescut més i s'ha convertit en la cap d'estació els diumenges.

Abans de One Piece Edita

Kokoro, Chimney i Gonbe abans de One Piece.png

Un esbós de la Chimney, la Kokoro i en Gonbe.

L'Oda l'inclou en alguns esbossos inicials. Tenia el serrell cap a un costat i un rostre més prim.

Referències Edita

  1. One Piece Blue Deep: Characters World pàg. 104, es revela el seu aniversari.
  2. 2,0 2,1 SBS One Piece Manga - SBS Volum 45, Pregunta d'un fan: Si la Kokoro és una sirena, per què la seva néta Chimney és un ésser humà normal?
  3. One Piece Manga i Anime - Vol. 42 Capítol 400 i Episodi 285, la Chimney, en Gonbe i la Kokoro surten de la caiguda del Rocket Man amb una mica de sang al nas.
  4. One Piece Manga i Anime - Vol. 42 Capítol 403 i Episodi 228, la Chimney és testimoni del primer cop que apareix el Gear Third d'en Ruffy.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori