FANDOM

Poble de Coco
Kokoyashi.jpg
Informació
Nom japonès: ココヤシ 村
Nom anglès: Cocoyasi Village
Nom català: Coco
Situació: Illes Konomi
Clima:
Càrrega Log Pose:
Afiliació:
Població:
Coco és un poble situat a les Illes Konomi. És on la Nami i la seva germana Nojiko van créixer amb la Bellemere. El poble és també el lloc més proper a Arlong Park i és aquí on la majoria dels personatges importants de la saga hi viuen, incloent-hi la Nami. Quan els Pirates del Barret de Palla van arribar, estava perillosament a prop de ser destruït com el poble del costat, Gosa. Quan l'Arlong va ser derrotat, aquest poble va ser el lloc de la celebració per la derrota de l'home-peix.

Llocs principals Edita

Els mandariners de la Bellemere Edita

Poble de Coco.jpg

El carrer principal de Coco

Els mandarines es troben a la casa de la Bellemere. Era propietat d'ella, se'n feia càrrec i de vegades cuinava amb elles (com per exemple salsa de mandarina). Ella i les seves dues filles es guanyaven la vida gràcies a elles. Després de que la Bellemere va morir, els mandariners eren cura de la Nami i la Nojiko. La Nami hi va amagar els diners que robava allà (93 milions Belly). Més tard el Capità Rat, comprat per l'Arlong ho va saquejar tot de dalt a baix per trobar els diners. Quan la Nami va marxar, va agafar tres mandariners com a record de la seva mare. Els mandariners estan actualment sota la cura de la Nojiko.

La biblioteca Edita

És on la Nami, de petita, robava llibres de navegació per aprendre a fer mapes.

Els ciutadans Edita

Els ciutadans de Coco
Bellemere portrait.png
Nami petita portrait.png
Nojiko portrait.png
Bellemere (morta) Nami Nojiko
Genzo portrait.png
Dr. Nakoportrait.png
Chaboportrait.png
Genzo Nako Chabo

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori