FANDOM

Esbós.jpg
Article_incomplet.png
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Cosmos" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Cosmos
Manga - Anime

La Cosmos

Informació
Nom japonès: コスモス
Nom anglès: Cosmos
Nom català: Cosmos
Afiliació: Kuja; Pirates Kuja
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Cosmos és una dona alta i grassa, membre dels Pirates Kuja. El seu nom va ser revelat per l'Oda en un SBS.

Aparença Edita

La Cosmos és una dona alta i grassa que vesteix un top a la part superior i un barret de les Kuja.

Personalitat Edita

És una dona molt alegre i normalment sempre és vista somrient.

Com a membre de les Pirates Kuja, se sobreentén que és molt forta, ja que només les guerreres més fortes poden formar-ne part. Igual que tots els membres de la tribu Kuja, la Cosmos presuntament pot utilitzar el Haki.

Història Edita

Arc d'Amazon Lily Edita

La Cosmos va ser la primera en ser vista al vaixell de les Kuja al Cinturó de la Calma, molt a prop d'Amazon Lily, quan el vicealmirall Momonga demanava reunir-se amb la Shichibukai Boa Hancock. Després de que la Hancock va convertir a la tripulació d'en Momonga en pedra, les pirates Kuja van tornar a Amazon Lily.

Més tard, en Ruffy va ser capturat per tres guerreres i va ser portat al Colisseu d'Amazon Lily per ser sacrificat per en Bacura. Llavors, la Cosmos, juntament amb la resta de la Tribu Kuja van veure com en Ruffy fàcilment derrotava a la pantera. Llavors va mirar la lluita entre d'en Ruffy contra la Sandersonia i la Marigold. Va ser testimoni del Haoshoku Haki d'en Ruffy.

Arc de Després de la GuerraEdita

Arc del Retorn a SabaodyEdita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori