FANDOM

Esbós.jpg
Article incomplet.png

Curly Dadan
Manga - Anime

La Curly Dadan

Informació
Nom japonès: カーリー・ダダン
Nom anglès: Curly Dadan
Nom català: Curly Dadan
Primera aparició: Capítol 568 (flashback); Episodi 0
Afiliació: Família Dadan
Ocupació: Bandit, mare adoptiva d'en Ruffy i l'Ace
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Curly Dadan és una amiga d'en Monkey D. Garp i la mare adoptiva d'en Portgas D. Ace i en Monkey D. Ruffy. En Garp li va confiar a ella que cuidés de l'Ace poc després del seu naixement. Més tard en Garp també deixà en Ruffy a la seva disposició. Dadan viu al Mont Colbo, prop de Villa Fucsia. És la cap de la Família Dadan formada pels bandits de les muntanyes, i també és una criminal buscada.

AparençaEdita

La Dadan és una dona bastant alta i amb sobrepès amb els cabells llargs, arrissat, una cara gran i masculina. A la seva aparició al flashback d'en Ruffy, se la veu fumant. Porta una camisa de coll, un collaret de comptes, pantalons a quadres subjectats amb un gran cinturó i botes de taló alt. Sol portar un cigarret a la boca. La seva arma és una alabarda. Al One Piece Green surt l'aparença de la Dadan quan era jove, ella era una dona maca i de complexió prima.

PersonalitatEdita

La personalitat de la Dadan és la d'una lladregota poc important, els altres bandits de la muntanya tenen un gran respecte per ella, i segueixen les seves ordres, fins i tot en una lluita mortal. Els mètodes que es van utilitzar, suposadament per "disciplinar" tant a en Ruffy i l'Ace són bastant qüestionables (encara que en Ruffy semblava ser capaç de posar-se fàcilment amb ells ja que el tracte que va rebre sota el seu propi avi, en Garp, era molt pitjor), ja que ells li proporcionaven menjar limitat, només li feien netejar la casa, caçar per a ells, i fins i tot recórrer a activitats criminals (és a dir, el saqueig de persones). No obstant això, a jutjar pel que fa a en Ruffy i l'Ace ella, cada vegada que s'ha esmentat, pot haver estat una persona millor del que qualsevol pogués haver pensat. Ella també ha donat mostres de breu valentia, com es veu quan ella i la seva família de bandits van a rescatar l'Ace i en Ruffy i, immediatament després, escapar per assegurar la seguretat dels dos nois. Encara que ella diu que odia als mocosos, sembla que realment té cura del Ruffy i l'Ace com si fossin els seus propis fills, però sembla tenir vergonya d'admetre-ho, ja que quan l'Ace i en Ruffy es van anar al mar aquesta es va posar a plorar i fins i tot va anar a veure com en Ruffy salpava tot i que estava amagada.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori