FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Daisy" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Daisy
Manga - Anime

Daisy

Informació
Nom japonès: デージー
Nom anglès: Daisy
Nom català: Daisy
Afiliació: Kuja; Pirates Kuja
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 15 de febrer
Doblatge català:
La Daisy és una membre de les Pirates Kuja, això vol dir que és una de les guerreres més fortes de la tribu Kuja. Té un riure vulgar.

Aparença Edita

És una noia esvelta, tot i que no gaire alta. Té els ulls rodons i negres, la boca sempre amb un somriure estrany i uns cabells molt voluminosos d'un marró torrat. Porta un biquini negre de la part de baix i verd amb taques negres de la de dalt, unes mitges negres que li arriben fins a mitja cuixa i, com totes les Kuja, una capa blanca amb unes espatlleres grogues, molt semblant a la de l'Armada.

Personalitat Edita

Encara que no hagi aparagut gaire, s'ha pogut veure com sempre està rient, encara que es tracti d'un tema seriòs. Té un esperit valent, ja que forma part de les Pirates Kuja i quan en Ruffy va deixar anar el haki a la batalla de la Boa Sandersonia i la Boa Marigold ella no es va desmaiar.

Relacions Edita

Té una bona relació amb totes les Kuja, encara que a vegades s'enfadin amb ella degut a la seva tendència a riure. Al conèixer en Ruffy el volia eliminar, ja que és un home, però finalment, al banquet, li va acabar caient bé.

Poders i habilitats Edita

Se suposa que com a membre de les Pirates Kuja, és molt forta, ja que només aquestes són parmeses al vaixell. Com totes les membres de la tribu Kuja, la Daisy pot utilitzar el haki.

Història Edita

Arc d'Amazon Lily Edita

Se la va veure per primer cop al vaixell pirata de les Kuja, quan van ser aturades pel vicealmirall Momonga, per dir-li a la Boa Hancock que havia d'assistir a l'execució pública de l'Ace o sinó li retirerien el títol de Shichibukai. Després que la princesa de la serp tornés la tripulació d'aquest en pedra, van tornar a Amazon Lily.

Quan arriben, han capturen en Ruffy per haber entrat a l'illa sense autorització i el posen al camp de batalla perquè lluiti contra la Bacura i les germanes de la Hancock. Aleshores, la Daisy i la resta de Kuja presencien la gran força que té el pirata i són testimonis del seu Haoshoku Haki. Quan la roba de la Boa Sandersonia es crema, totes les noies suten esverades, tot i que en Ruffy li tapa l'esquena.

Quan en Ruffy va ser convidat al castell de la princesa de la serp, ella, igual que la resta de Kuja, es van estranyar molt. Més tard, se la veu disfrutant del vanquet i la seguida festa amb en Ruffy. Quan aquest es va assaventar que executarien el seu germà al cap d'uns dies i desideix marxar per salvar-lo, es veu com la Daisy i totes les Kuja es despadeixen d'ell i la Boa Hancock, prometent que tindrien cura i protegirien l'illa.

Arc de Després de la Guerra Edita

Després que en Ruffy marxés de la guerra, se la veu al vaixell de les Pirates Kuja.

Arc del Retorn a Sabaody Edita

Dos anys després, les Pirates Kuja porten en Ruffy a l'Arxipèlag Sabaody per tal que es pugui retrobar amb els seus companys de tripulació. Es pot veure la Daisy despedint-se del pirata.

Pel tal que els Pirates del Barret de Palla puguéssin anar a l'Illa dels Tritons, elles retenen l'Armada.

Trivia Edita

  • En anglès, el seu nom és el mateix que la flor daisy.
    • En el llenguatge de les flors, aquesta pot significar "la sensilleza, la puresa, la innocència i/o alegria", que s'ajusta al seu gairebé sempre constant somriure.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori