FANDOM

Esbós.jpg
Article_incomplet.png
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Demalo Black" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Demalo Black
Manga - Anime

En Demalo Black

Informació
Nom japonès: デマロ・ブラック
Nom anglès: Demalo Black
Nom català: Demalo Black
Afiliació: Falsa Tripulació del Barret de Palla
Ocupació: Capità
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 5 de maig[1]
Doblatge català:
En Demalo Black (三枚舌のデマロ・ブラック, Sanmai-jita no Demaro Burakku) és el capità de la Falsa Tripulació del Barret de Palla i el principal antagonista de l'arc del retorn a Sabaody. Es feia passar per en Monkey D. Ruffy aprofitant-se de la seva fama per aconseguir membres poderosos per anar al Nou Món. Té una recompensa de 26.000.000Belly i rep el sobrenom de "Tres llengües"

Aparença Edita

És un home bastant gros que vesteix d'una forma que intenta imitar la d'en Ruffy: armilla vermella i pantalons curts i blaus. A més, porta dues cicatrius que, molt possiblement, no siguin reals sinó només part de la disfressa: una sota l'ull i l'altra a la panxa, molt més petita de la que té en Ruffy.

Personalitat Edita

Aprofitant la terrible fama d'en Ruffy actuava davant la gent com els Nobles Mundials fent i matant a qui volia. No és gaire fort, com es pot veure no només per la seva recompensa sinó també perquè, quan arriba la Marina, es queda meravellat per com lluiten pirates relativament dèbils, a més que és derrotat per en Sentomaru d'un cop. Per últim, és poruc ja que intenta fugir quan descobreix que han arribat els Pacifistes.

Com a capità té autoritat sobre tots els que s'uneixen a la tripulació.

No ha demostrat cap habilitat especial, el haki d'en Ruffy el va desmaiar fàcilment.

Armes Edita

Com la majoria de membres principals de la tripulació porta una pistola.

Història Edita

InicisEdita

Era un capità pirata que, de manera desconeguda va aconseguir una recompensa de 26,000,000Belly.

Falsa Tripulació Edita

Un dia ell i els seus, per a tenir més oportunitats al Nou Món i aprofitant que tothom (ells també) creia que els Pirates del Barret de Palla estaven morts, es van disfressar d'ells i van afirmar ser els reals. Van començar a repartir cartells anunciant que els del Barret de Palla buscaven nous reclutes i que els capitans de les tripulacions que s'hi vulguessin unir haurien de tenir un mínim de 70,000,000Belly de recompensa.

Arc del Retorn a Sabaody Edita

Reunit amb els seus deia que en Caribou i en Coribou eren els millors reclutes que havien aconseguit. Va intentar lligar amb la Nami però ell i els seus van quedar atrapats amb una tècnica de l'Usopp i més tard van ser atacats per un llamp de la Nami. Al sortir del bar on estaven reunits, l'autèntic Ruffy topa amb ell pel carrer. Ell es posa a cridar i l'amenaça dient que no sabia amb qui s'havia topat, que era en Monkey D. Ruffy, fill del revolucionari Dragon i nét del vicealmirall Garp i l'apunta amb una pistola al cap. L'autèntic Ruffy esquiva fàcilment el tret utilitzant Kenbunshoku Haki i contraataca utilitzant Haoshoku Haki, deixant-lo desmaiat al terra. Quan es recupera diu que no perdonarà a la persona que l'ha ofès d'aquesta manera i ordena als seus subordinats que el busquin per l'illa. Quan el troben el porten davant seu quan estava amb tota la tripulació i els nous reclutes reunits a punt per marxar. Al veure'l arribar explica la situació i es disposa a matar a en Ruffy el qual es troba confós per la situació. Abans de l'execució apareix en Sentomaru amb un Pacifista per tal de confirmar o no els rumors sobre el retorn del Barret de Palla. Quan arriba el Pacifista detecta l'autèntic Ruffy enmig de la multitud i ordena atacar-lo. En Ruffy fàcilment esquiva l'atac. Quan en Demalo Black es troba davant d'en Sentomaru l'amenaça dient que si no sap qui és. En Sentoumaru se'n burla i diu que l'autèntic Ruffy no li arriba ni a la sola de les sabates i que mai faria una cosa així i demana al Pacifista que analitzi qui és en realitat. Quan la seva autèntica identitat surt a la llum i se sap que només té una recompensa de 26 milions la resta de reclutes s'adonen que els han enganyat i comença una batalla campal al mig de la plaça en la qual hi intervenen l'autèntic Zoro i Sanji, que havien anat a buscar el seu capità, la Marina i la resta de reclutes de la falsa tripulació del Barret de Palla. Se suposa que va ser capturat per la Marina.

Trivia Edita

  • Fa l'aniversari al mateix dia que en Ruffy el 5 de maig.

Referències Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori