FANDOM

Doku Doku no Mi
Doku doku no Mi.PNG
Informació
Nom japonès: ドクドクの実
Nom anglès: Venom-Venom Fruit
Nom català: Fruita de Verí-verí
Primera aparició:
Significat: Verí
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Magellan
La Doku Doku no Mi és una fruita del diable de tipus paramècia que dóna la capacitat a l'usuari de generar i controlar qualsevol tipus de verí des del seu cos, així com tenir certa immunitat al verí; en resum, aquesta fruita torna a l'usuari un home verí. Es pot confondre amb una lògia, però aquesta fruita no pot transformar el seu cos en verí tot i que sí pot cobrir-lo d'aquest. És una fruita molt poderosa, tant, que ni la Yami Yami no Mi va poder contrarestar. L'usuari d'aquesta fruita és en Magellan.

Fortaleses i debilitatsEdita

M'he oblidat de dir-los que és un home verinós amb l'habilitat de la fruita del diable verí-verí. Vagi amb compte siusplau.

— La Domino explicant a la Hancock l'habilitat d'en Magellan

La principal fortalesa de la fruita és que atorga a l'usuari la capacitat de produir i controlar diferents tipus de verí. Els tipus de verí produïts poden variar en intensitat i formes, que pot ser tan simple com la respiració de gas verinós de menor importància, o tan complexos com el concentrat i el líquid corrosiu de color anyil produït directament del seu cos. També es pot fer una "armadura" de verí recobrint el propi cos, de manera que tota persona que toca l'usuari és enverinada. Aquesta fruita també dóna la capacitat de poder ingerir menjar enverinat sense perill per a la salut, tot i que provoca una forta diarrea a l'usuari.

Armadura de verí.png

L'armadura de verí.

El verí té diferents reaccions: des de simplement fer sentir un malestar a la víctima (gasos lacrimògens entre altres), fer-li sentir un gran dolor durant 24 hores abans de morir, o bé, produir el verí més poderós que és capaç de fondre roques i qualsevol material, fins i tot capaç de transmetre's entre els malalts. Segons en Magellan, aquest últim tipus és capaç de destruir Impel Down. Si la víctima es veu afectada per un sol tipus, en general es pot curar fàcilment, donant-li l'antídot correcte. No obstant això, si pateix una acumulació de diferents tipus de verí alhora, produir un antídot adequat es torna més difícil i a vegades impossible. Fins ara, la màxima cura contra el verí són les hormones curatives de la Horu Horu no Mi.

L'usuari és capaç també de manipular el verí en diferents formes. En el cas d'en Magellan, ell crea una hidra de tres caps. És capaç també de moure's entre el verí, com demostra quan fa servir l'interior dels colls de l'hidra per moure's d'un lloc a un altre ràpidament.

El foc té algun efecte neutralitzant contra el verí líquid que produeix l'usuari. En Mr. 3 va demostrar que la seva cera és resistent a la majoria dels verins que l'usuari produeix. A part d'això, l'usuari també es veu afectat per la norma general de les debilitats de les fruites del diable.

UsosEdita

En Magellan fa servir els poders que li atorga la fruita de moltes formes diferents. Gràcies al poder de la fruita, en Magellan pot gaudir de menjar enverinat sense risc a morir. És més, per ell el verí afegeix sabor al menjar. L'únic problema d'això és que, mentre que el menjar enverinat no el matarà, sí li provoca un cas greu de diarrea que el fa estar unes 10 hores al bany de mitjana. La gravetat de la diarrea està relacionada amb la quantitat de verí que consumeix.

Quan vol castigar en Hannyabal per les seves trapelleries, o qualsevol queixa dels seus subordinats, en Magellan fa servir la forma més lleu d'utilitzar el seu poder, que és desprenent verí, aquest gas que treu és molt lleu i té un antídot, i així castiga sobretot a en Hannyabal.

Càstig d'en Magellan.png

Càstig d'en Magellan als presos del nivell 2.

Quan el càstig és seriós o quan utilitza la seva fruita per lluitar, en Magellan produeix i manipula el verí per tot el seu cos. Amb això, en Magellan utilitza la seva posició per enverinar els presos que li falten el respecte. Pot enverinar amb el seu alè o amb moviments més complexos, com més complex sigui el moviment més perillós serà el verí.

Per evitar que els seus enemics fugin o per atrapar-los, en Magellan pot utilitzar un verí líquid per bloquejar les portes i pasos de sortida d'algun lloc. Qualsevol objecte que intenti atravessar aquesta barrera, el verí simplement ho absorbirà i ho fondrà. Tot i això, en Barbanegra va poder travessar aquest poder fen servir l'obscuritat per absorbir-lo, fet que demostra que aquest bloqueig no és absolut.

A la lluita, en Magellan pot cobrir tot el seu cos amb verí utilitzant-lo d'armadura, evitant que qualsevol oponent el colpegi sense ser enverinat en el procés. Tot i aquesta armadura, en Magellan té suficient control sobre el seu poder com per poder manejar objectes petits sense treure's l'armadura, com es veu quan utilitza un Den Den Mushi bebè prop de la seva cara amb l'armadura activa sense que aquest mori.

Apart del verí letal, en Magellan pot fer altres tipus de verí que afectin només als sentits del afectat. També pot transferir el verí a través de la seva roba i les banyes falses, per perforar els seus enemics i a la vegada fondre'ls.

TècniquesEdita

les tècniques que fa servir en Magellan són:

  • Hidra afectada pel foc.png

    La Hidra afectada pel foc.

    Hidra: és una tècnica que consisteix en produir grans quantitats de verí i formar tres caps de drac i manipular-los a voluntat. Sembla que fins i tot els caps puguin separar-se d'en Magellan per seguir atacant els enemics. A vegades en Magellan pot crear només un cap de drac del seu braç per atacar un enemic en concret. Amb aquesta tècnica en Magellan pot inundar els enemics en verí mortal. Aquest verí és tan toxic que el afectat només pot esperar la mort, paralitza i fa sentir un gran dolor fins que es mor. El foc sembla aturar el verí de la hidra i no es recupera. Al anime aquesta tècnica sembla tenir voluntat propia, ja que es distrau amb en Mr. 2 disfressat de Ruffy. Aquesta tècnica és la firma d'en Magellan i una tècnica coneguda per tothom en Impel Down. El primer cop que es veu és quan els presoners del nivell 6 critiquen en Magellan.
  • Bola de clor: és una tècnica que consisteix en mastegar i fer una bombolla amb el seu verí, i l'escup a gran velocitat cap a la victima. Quan impacta desprén un núvol de gas verinós. El gas actua com un gas lacrimogen i causa estornuts severs, immobilitza l'enemic i a tots els que estan aprop d'ell. El primer cop que es veu és contra la lluita contra en Ruffy.
  • Carretera de verí.gif

    camí de verí.

    Camí de verí: és una tècnica que consisteix en formar una hidra i enviar-la just on es vol anar, aquesta para i en Magellan s'introdueix dintre la hidra per anar através d'ella fins on vulgui anar, fins que surt per la boca d'aquesta. És igual en quin sentit vagi, en Magellan pot viatjar fins i tot en vertical. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
  • Peix globus verinós: és una tècnica que consisteix en inspirar molt fort inflant lleugerament el seu cos i així resistir lleugerament els cops físics. Aixó és suficientment resistent com per parar un atac d'en Ruffy utilitzant el gear second. En Magellan amb aquesta tècnica pot disparar unes bombolles amb propietats semblants a la hidra. El primer cop que es veu és contra en Ruffy.
  • Núvol d'aranya verinosa: és una tècnica que consisteix en exalar el seu alé verinós, formant una zona de boira verinosa.  Aquesta boira no només emboira la vista dels que queden a dins, si no que va debilitant les victimes apoc apoc, deixant-los sense força, vista i oida. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
  • Dimoni de verí: és una tècnica que consisteix en produir un verí líquid que és capaç de desfer-ho tot, fins i tot la cera que resistia als altres verins. Al produir grans quantitats d'aquest verí l'usuari és capaç de formar un dimoni, amb cara de calavera, que imita els moviments d'en Magellan.
    Venom Denom-Moviment final d'en Magellan.png

    Verí del dimoni.

    Aquest verí és de color vermell i allivera un fum tòxic. Aquest verí és capaç de destruir tot el que toca només entrar en contacte, a més els seus efectes s'expandeixen com una epidèmia i si toca una persona aquesta mor al instant ja que el verí s'expandeix a gran velocitat. Aquesta és la tècnica més poderosa d'en Magellan i és capaç de destruir tot Impel Down. El primer cop que es veu és l'ultim intent per parar la fugida d'Impel Down.

TriviaEdita

  • Aquesta fruita del diable és molt similar a la no-canònica Noko Noko no Mi, que també manipula verí, però en forma d'espores.
  • Aquesta fruita es confon sovint com una lògia, ja que aparentment produeix un  verí. No obstant això, no és una lògia perquè l'usuari no es pot transformar en aquest element, sinó que simplement el genera. Aquest atribut és compartit amb la Doru Doru no Mi i l'Awa Awa no Mi.
  • Si una víctima sobreviu a un conjunt de verins diferents d'aquesta fruita, cosa molt estranya, pot desenvolupar anticossos contra tots aquests verins.
  • En Caesar Clown confirma que la Doku Doku no Mi és una fruita paramècia.
  • A l'anime, quan en Magellan desactiva el seu verí sembla que desaparegui, en canvi en el manga va desactivant-se a poc a poc.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori