FANDOM

Doru Doru no Mi
Doru Doru no Mi.jpg
Informació
Nom japonès: ドルドルの実
Nom anglès: Wax-Wax Fruit
Nom català: Fruita Doru Doru
Primera aparició:
Significat: Cera
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Galdino
La Doru Doru no Mi és una fruita del diable de tipus paramècia que permet a l'usuari crear quantitats il·limitades de cera i poder construir objectes amb ella i converteix a l'usuari en un home espelma. Quan la cera s'endureix es torna tan dura i resistent com l'acer però es pot desfer amb el foc o trencar amb un altre tros de la mateixa cera. També es poden crear objectes que, un cop creats, no desapareixen en contacte amb el kairoseki. La cera creada també es resistent a certa acidesa com la de l'estómac dels cocodrils banana i al verí d'en Magellan. L'usuari d'aquesta fruita és en Mr. 3.

Fortaleses i debilitatsEdita

És un home espelma que pot treure tanta cera com vulgui i transformar-se completament.

— En Mr. 5 explicant la fruita d'en Mr. 3 a en Ruffy.

El principal avantatge d'aquesta fruita, com demostra en Mr. 3, és que l'usuari pot crear i manipular la cera com ell vulgui. Quan la cera s'endureix es torna tan resistent i dura com l'acer, però abans d'endurir-se és tan manipulable i líquida que si es trepitja es pot relliscar, com li passa al Dorry, a més a les construccions finals es veu com la cera a anat regalimant.

Ruffy trencant el pastís.png

En Ruffy trencant el Pastís de cera, amb un jou de cera a les cames.

La cera és també resistent a l'àcid, tant a l'àcid de l'estómac dels cocodril banana com l'àcid del verí d'en Magellan. També sembla que el cabell de l'usuari pren foc com si fos una espelma cada cop que va a utilitzar el seu poder. A més, la flama augmenta com més cera vulgui utilitzar, tot i això aquest foc no fa mal a l'usuari.

Un tros de cera endurida pot ser trencat per un altre tros de la mateixa cera endurida, trencant-se els dos trossos. Tot i que aquesta cera és tan resistent, es pot fondre amb el foc, incloent el foc del cap d'en Mr. 3. A més, com sembla una espelma, gràcies als poders de la fruita, si exposes a l'usuari a una gran quantitat de calor el podries debilitar, com es mostra al nivell 3 d'Impel Down, a més la cera no aguanta sòlida a altes temperatures. A més d'això, l'usuari també es veu afectat per les debilitats comunes de les fruites del diable.

UsosEdita

En Mr. 3 utilitza els poders de la fruita per expressar la seva creativitat a través d'ella i, junt amb l'enginy, guanyar als seus adversaris o preparar plans de fugida. Les seves tècniques poden anar des de fer escultures de persones amb tot detall, a fer grans trampes mortals com el pastís amb espelmes que atrapava les seves víctimes.

En Mr. 3 també pot fer claus per obrir panys encara que siguin de kairoseki, cosa que va resultar molt útil a Impel Down per sortir de totes les cel·les. Com ho fa encara és un misteri.

TècniquesEdita

Les tècniques que fa servir en Mr. 3 són:

  • Jou de cera: és una tècnica que consisteix en llençar molta cera contra el contrincant a les mans o els peus i que aquests quedin atrapats i junts. El primer cop que es veu és contra la Vivi.
  • Jaqueta de cera: és una tècnica que consisteix en empresonar a una persona amb tires de cera per tot el cos, no cobrint-la completament, però si suficient com per que no pugui escapar ja que aquesta cera és mes resistent que el ferro. El primer cop que s'utilitza és contra en Brogy.
    Pastís de cera.png

    Pastís de cera.

  • Pastís gegant de cera: és una tècnica que consisteix en fer un pastís gegant amb espelmes i tot, en el qual es posen les víctimes com a figures. La part més alta del pastís va girant i la cera que es desfà en el procés va caient sobre les víctimes fent que, al final, morin asfixiades i convertides en figures de cera.  El primer cop que es veu el pastís va dedicat a la Nami, en Zoro i la Vivi.
  • Doru-doru manilles de cera: és una tècnica que consisteix en fer unes manilles de cera per les mans i els peus molt més resistents que en ferro i després cobrir les mans i els peus amb la mateixa cera per fer impossible l'escapatòria, fins el punt que ni un gegant pot trencar aquesta cera. El primer cop que es veu és quan capturen en Brogy per segon cop.
  • Estaques de ferro: és una tècnica que consisteix en fer unes estaques de cera tan dures i afilades com les de ferro i després clavar-les a l'enemic. El primer cop que es veu és contra en Brogy per assegurar que no escapa.
  • Arpó de cera: és una tècnica que consisteix en fer un arpó amb cera i llençar-lo contra el contrincant. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
  • Paret de cera: és una tècnica que consisteix en aixecar un mur de cera molt resistent per evitar qualsevol atac. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
  • Home espelma campió: és una tècnica que consisteix en fer una armadura de cera que només deixi lliure el cap i atacar amb aquesta fent tots els atacs molt més potents gràcies a la cera que és més dura que el ferro. Si aquesta armadura és pintada per la Miss Setmana d'Or, es torna molt més potent. És l'atac més fort d'en Mr. 3. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
    Galeria doru doru.png

    Galeria doru-doru.

  • Galeria de doru-doru: és una tècnica combinada amb la Miss Setmana d'Or que consisteix en fer moltes escultures d'en Mr. 3 i després que ella les pinti per confondre l'enemic i que no sàpiga quin és el de veritat i aprofitar per fugir o atacar. El primer cop que es veu és l'atac final contra en Ruffy.
  • Pilota doru-doru: és una tècnica que consisteix en fer una pilota de cera al voltant seu per poder protegir-se dels agents externs com un àcid o un atac. El primer cop que es veu és quan en Mr. 3 surt del estomac del cocodril banana gràcies en Sanji.
  • Escut de cera: és una tècnica que consisteix en fer un gran mur de cera gruixut per que sigui molt més difícil de destruir. El primer cop que es veu és per parar els llops del nivell 5 d'Impel Down.
  • Casa de cera: és una tècnica que consisteix en fer una casa de cera sense terra i amb una barra a dins per poder moure-la que pot protegir del fred i dels grans atacs. El primer cop que es veu és al nivell 5 de Impel Down.
  • Xanques de cera: és una tècnica que consisteix en fer unes xanques amb la cera extra resistent per poder aguantar a gran alçada sense poder ser atacat. El primer cop que es veu és una de les estratègies perque els llops del nivell 5 d'Impel Down no s'el mengin junt amb en Buggy.
  • Eliminació de cera ràpida: és una tècnica que consisteix en banyar la cera sòlida utilitzada anteriorment amb cera nova i calenta desfent aquesta anterior. El primer cop que s'utilitza és per treure-li el robot al Ruffy després de ser tocat pel dimoni del verí d'en Magellan.

Tècniques de videojocs Edita

  • Arts Doru Doru: Destral: És una tècnica que consisteix en crear una destral de cera i atacar amb aquesta. És una tècnica que s'utilitza en One Piece: Pirate Warriors 3‏‎.
  • Arts Doru Doru: canó: És una tècnica que consisteix en crear un canó de cera que dispara. És una tècnica que s'utilitza a Pirate Warriors 3.

Trivia Edita

  • Doru Doru manga.png

    En Mr. 3 flotant sobre l'aigua gràcies a la cera

    En el manga, hi ha una escena que es veu en Mr. 3 flotant a l'aigua tal ment com si aquesta no l'afectés. En un SBS l'Oda va dir que això era degut que en Mr. 3 havia creat una cera prou lleugera com per flotar sobre l'aigua i estar sobre d'ella.
  • Aquesta fruita es pot confondre amb una lògia pel fet de que controla l'element però, a diferència de les lògia, no es pot convertir en ell completament, tot i que a Impel Down sembla que es desfaci per les altes temperatures, això podria ser un gest còmic per ensenyar que les altes temperatures no li senten bé al usuari.
  • Aquesta és una de les poques fruites que permeten a l'usuari creuar el mar, junt amb la Mera Mera de l'Ace, amb l'ajut de la barca propulsada per foc, la Moku Moku de l'Smoker, amb l'ajuda de la moto propulsada per fum, i la Hie Hie del Aokiji, sent l'única paramècia que permet creuar el mar.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori