FANDOM

Els Onze Supernoves
Pre Timeskip - Post Timeskip

Els Onze Supernoves dos anys després (menys en Zoro)

Informació
Nom japonès: 11人の超新星
Nom anglès: The Eleven Supernovas
Nom català: Els Onze Supernoves
Capità:
Recompensa: 2.492.000.000Belly
Vaixell:
{{{extra1titol}}}:
{{{extra2titol}}}:
Pel capítol amb el mateix nom, veure Capítol 498

Els Onze Supernoves es refereix al grup d'onze pirates novells, amb una recompensa que supera els 100.000.000Belly que van arribar a l'Arxipèlag Sabaody just abans de la Guerra d'en Barbablanca. Tots els Supernoves, excepte en Zoro (i possiblement en Killer), són usuaris d'una Fruita del Diable, i només 2 (en Zoro i en Killer) no són capitans d'una tripulació pirata. Segons la Shakuyaku[1], els Supernoves podrien ser responsables d'inspirar a tota una nova generació de pirates. Menys els Pirates del Barret de Palla, tots els Supernoves intenten no topar-se amb un Noble Mundial. Casualment, tots els Supernoves van arribar a l'Arxipèlag Sabaody al mateix temps, causant una sèrie de problemes pels Marines que s'estaven preparant per la imminent guerra. A més, tots els Supernoves menys els Pirates del Barret de Palla i els Pirates del Cor, van entrar al Nou Món al mateix temps i se sap que han estat causant més problemes.

Història Edita

Rutes Supernoves.jpg

Els 11 Supernoves descrits per Shakky

Els Supernoves són els millors pirates novells, és a dir, que van començar a navegar fa menys d'un any (abans del Time-Skip). Tenen la característica que la recompensa pels seus caps supera els 100.000.000 Belly. Són de nou tripulacions diferents, o sigui que hi ha nou capitans i dos membres d'aquestes últimes que també tenen una recompensa més alta que 100 milions; i tots van seguir una de les set rutes de la Grand Line. Venen de tots els mars: East Blue, West Blue, South Blue, North Blue, Mar del Cel i de la Grand Line en sí. Tots van arribar a l'Arxipèlag Sabaody gairebé al mateix temps (amb poques hores de diferència).

Tenen en comú l'haver captat l'atenció del Govern Mundial i han sobreviscut a tota la travessia de la primera meitat de la Grand Line, a més que en el seu camí han derrotat a altres pirates o marins. Encara que estan relativament equilibrats pel que fa al seu nivell d'amenaça per al Govern (i per tant en les seves recompenses), cada tripulació representa una manera diferent de concebre la pirateria. De moment, només se sap la travessia per la Grand Line dels Pirates del Barret de Palla. Les causes que les recompenses dels altres siguin tan altes, és un misteri, exceptuant la de l'Eustass Kid, que, pel que se sap, va matar a molts civils. A causa d'això, és el Supernova amb la recompensa més alta.

A causa d'un accident important causat sobretot pel capità dels Barret de Palla, Monkey D. Ruffy a la casa de subhastes d'Humans, tots els supernoves s'esforçaven per evacuar l'arxipèlag enfront dels enfrontaments amb els marines, un exèrcit de Pacifista i en última instància, l'Almirall Kizaru i el guardià Sentoumaru. Un per un, comencen a mostrar les seves habilitats úniques per lluitar i que els han permès arribar fins aquí. Els resultats i les circumstàncies que fa als seus enfrontaments individuals són variats:

  • Els Pirates d'en Kid i els Pirates del Cor van ser capturats en una batalla amb un Pacifista al que van derrotar després d'un gran esforç i en torna a apareixer un altre (només en el anime, en el manga no arriba a passar).
  • Una combinació de Hawkins, Drake, Urouge i Apoo van ser aixafats fàcilment per Kizaru si mateix i un Pacifista. Com que tornen a aparèixer durant la guerra s'entén que van evitar la seva detenció d'alguna manera.
  • Els Pirates Barret de Palla van quedar atrapats entre el Pacifista PX-4, en Kizaru i en Sentoumaru en última instància, abans de ser enviats en moltes direccions diferents per l'aparició de Shichibukai Bartholomew Kuma.
  • Només Bege i Bonney va tenir pocs problemes, enfront de només marines suposadament abans d'escapar de la zona, encara que el fet que no topessin amb en Kizaru s'ha de prendre en compte.

Membres Edita

Habilitats Edita

  • Eustass Kid: Té poders magnètics. Probablement d'una Fruita del Diable del tipus Paramècia.
  • Monkey D. Ruffy: Fruita Gomu Gomu no Mi, tipus Paramècia. Tres tipus de Haki
  • Basil Hawkins: Controla la palla i utilitza tècniques de vodú. Probablement usi una Fruita del tipus Paramècia.
  • X. Drake: Pot transformar-se en un Tiranosaure. Fruita Zoan prehistòrica.
  • Trafalgar Law: Fruita del Diable tipus Paramècia: Ope Ope no Mi , Nodachi.
  • Scratchmen Apoo: Pot manipular el so barrejant-lo amb onomatopeies japoneses que expressen música, transformant el seu propi cos en instruments musicals en sonar una nota aquestes en la seva equivalent onomatopeia, repercuteix en forma d'atac sobre els seus enemics. Possiblement, fa servir una fruita tipus Paramècia.
  • Killer: Maneja dues armes amb forma de falç.
  • Jewelry Bonney: Pot canviar i manipular l'edat de qualsevol persona, inclosa ella. Possiblement, fruita tipus Paramècia.
  • Capone Bege: El seu poder de fruita del diable li dóna la capacitat de ser una fortalesa vivent, amb múltiples soldats dins del seu cos, en ser envoltat pels marins, del seu cos emergeixen petits canons i ponts llevadissos, en llançar un atac aquest adquireix mida real després de passar una "frontera" causant dany, el mateix amb el gran grup de cavalleria que surt del seu abdomen i sorgeixen a mida real. Possiblement, es tracti d'una fruita Paramècia.
  • Roronoa Zoro: Espadatxí expert en Santoryu, Busoshoku Haki i Kenbunshoku Haki.
  • Urouge: Augmenta la seva mida i massa muscular gràcies, segurament, a una Fruita del Diable del tipus Paramècia. També podria ser una tècnica de tornada a la vida, el malnom ho confirma.

Recompenses Edita

Total: 2.908.000.000 Belly: Dos mil nou-cents vuit milions de Belly

Presentaciokid.png
La presentació d'en Kid amb la seva recompensa
Presentaciohawkins.png
La presentació d'en Hawkins amb la seva recompensa
Presentaciodrake.png
La presentació d'en Drake amb la seva recompensa
Presentaciolaw.png
La presentació d'en Law amb la seva recompensa
Presentacioappo.png
La presentació de l'Appo amb la seva recompensa
Presentaciokiller.png
La presentació d'en Killer amb la seva recompensa
Presentaciobonney.png
La presentació de la Bonney amb la seva recompensa
Presentaciocapone.png
La presentació d'en Capone amb la seva recompensa
Presentaciourouge.png
La presentació de l'Urouge amb la seva recompensa

Sobrenoms Edita

  • Monkey D. Ruffy: Barret de Palla.
  • Eustass Kid: Captain.
  • Basil Hawkins: L'Endeví.
  • X. Drake: Red Flag.
  • Trafalgar Law: El Cirurgià de la Mort.
  • Scratchmen Apoo: El Rugit Marí.
  • Killer: El Massacra-soldats.
  • Jewelry Bonney: La Goluda (golafre).
  • Capone Bege: Gang.
  • Roronoa Zoro: El Caça-Pirates.
  • Urouge: El Monjo Boig.

En el capítol 598, un grup de persones revelen que una nova generació de Supernoves han arribat a l'Arxipèlag de Sabaody. No se sap quants es troben actualment a Sabaody. Dos d'aquests nous supernoves han estat revelats: "Cabell Mullat" Caribou (210 milions) i "Esquitxat de Sang" Coribou (190 milions), dos germans que són dos capitans pirates infames per matar infants de marina. També es va revelar que els antics supernoves (excepte en Ruffy, en Zoro i la Bonney), estan causant el caos al Nou Món, amb en Kid i en Drake en particular com a capitans.

Més endavant es revela que al Coliseu Corrida participen dos supernoves d'altres generacions: en Bartolomeo "el caníbal" i en Cavendish "el del cavall blanc".

Curiositats Edita

Els supernoves de nens.png

Tots els Supernoves de petits.

  • Després del Time-Skip, en Kid passa a ser el pirata amb la recompensa més alta, 470.000.000 Belly, seguit per en Law amb 440.000.000Belly i en Ruffy amb 400.000.000Belly. És, també, la tercera més alta coneguda de tots els personatges, superat només per l'Ace i en Don Chinjao .
  • Els únics Supernoves que no són capitans són en Zoro i en Killer, que pertanyen a les tripulacions de Ruffy i Kid.
  • Tots els Supernoves posseeixen una Fruita del Diable, exceptuant a en Killer, en Zoro.
  • Tots els Supernoves, exceptuant a en Capone Bege i la Jewelry Bonney, han lluitat contra un Pacifista.
  • El conjunt de totes les recompenses dóna el major nombre de recompensa per un grup vist fins ara.

Referències Edita

  1. One Piece Manga i Anime - Vol. 51 Capítol 498 i Episodi 392, els Onze Supernoves són introduïts.

Enllaços externs Edita

  • Supernova: article que parla de l'explosió estel·lar.

Enquesta Edita

Quin és el teu Supernova preferit?
 
64
 
42
 
3
 
16
 
5
 
3
 
14
 
5
 
3
 
1
 
57

L'enquesta va ser creada el 12:25 ago 2, 2011, i fins ara 213 persones han votat.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori