FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Enies Lobby" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Enies Lobby
Enies Lobby
Informació
Nom japonès: エニエスロビー
Nom anglès: Enies Lobby
Nom català: Enies Lobby
Situació: Primera meitat de la Grand Line
Clima:
Càrrega Log Pose:
Afiliació:
Població:

Enies Lobby, coneguda com L'Illa Judicial (司法の島, Shihō no Shima), és una illa controlada pel Govern Mundial a la Grand Line, juntament amb la Seu de la Marina i Impel Down. Enies Lobby es troba en una illa que es pot considerar tant com una "illa de tarda" (昼島, hiru-jima) com una "illa sense nit" (不夜島, fuya-jima).

Enies Lobby porta a Impel Down i al Quarter General de la Marina. A causa d'això, hi ha molts agents del Govern estacionats aquí, al voltant de 10.000 homes, una barreja de procedents tant del Govern Mundial i de la Infanteria de Marina. L'illa també té un Palau de Justícia, que facilita la transferència dels criminals d'alt nivell a través d'Enies Lobby i directament a Impel Down, o la seu de Marina. A causa dels recents esdeveniments, l'illa ha estat completament destruïda i va quedar en ruïnes a causa dels efectes d'un Buster Call. No se sap si després del salt temporal ha estat reconstruïda.

L'illa Judicial Edita

Enies Lobby és una illa amb una raresa de la qual no es té constància que existeixi a les altres illes. Entre elles, les grans cascades que hi ha sota de l'illa que porten cap a un buit obscur. Per alguna raó, una gran quantitat de terra i d'edificis està connectada per un pont amb la resta de l'illa.

Aquesta és una illa on mai es pon el sol. Fins i tot quan hi ha tempestes com l'Aqua Laguna, el sol segueix brillant. Hi ha també remolins entre l'illa i les Portes de la Justícia, que només s'obren per permetre passar els criminals. Quan s'obren del tot, els remolins s'aturen.

L'estació Edita

Es tracta de l'estació on para el Tren de Mar en el seu pas per l'Illa Judicial. Es troba just davant de la Porta Principal de l'Illa.

Porta Principal Edita

Porta Principal Enies Lobby

La Porta Principal.

És la primera línia de defensa de l'illa. Es troba al costat de les tropes de l'armada. Van ser derrotades durant la invasió dels Barret de Palla i la Família Franky.

Porta de l'Illa Principal Edita

La porta interior de l'illa es troba després del pas de roca que manté Enies Lobby unit amb la terra i que l'impedeix caure al forat. Els seus guàrdies són l'Oimo i en Kashi, gegants que el govern mundial els va enganyar dient-los que havien de servir el Govern Mundial a canvi d'alliberar els seus caps, que realment es troben lluitant a Little Garden, tal com van veure els Barret de Palla durant la saga de la Banda Baroque.

Interior de l'illa Edita

A l'interior es troben cases dels soldats de la Marina i agents del govern (es creu). Hi han diverses avingudes que porten al palau de la Justícia.

Plaça Edita

Es tracta d'una gran plaça al davant del palau de la Justícia, i al davant les portes són enormes i sobretot estan fetes de roca.

Palau de Justícia Edita

Enies Lobby disposa d'un gran palau de justícia, el jutge del qual és un gegant de tres caps, el Jutge Barskerville, que realment està format per tres persones amb extremitats molt desproporcionades. Cadascun d'ells té un nom: Baskerville Esquerre, Baskerville Dret i Princesa, tal com es refereix a si mateix el Baskerville del mig.

Se suposa que el tribunal és just, per cadascun dels caps afavoreix una cosa diferent. L'Esquerre normalment vol considerar la gent innocent, el Dret vol sempre condemnar-los, i el Centre, que hauria de ser un intermedi entre tots dos, realment sempre vol sentenciar-los a mort, causant que els altres dos caps sempre el colpegin amb el cap.

El jurat està format per criminals que han estat sentenciats. Res pot ser provat ni ningú pot resultar innocent, ja que el jurat només vol enviar més gent a Impel Down a sofrir el mateix destí que ells van tenir. En Tom va ser l'únic capaç d'evitar aquesta sentència pel seu treball amb el Tren del Mar. Tot i això, per la intromissió de l'Spandam, en Tom va ser executat.

La Torre de la Justícia, seu del CP9 Edita

Torre de la justícia

La Torre de la Justícia

La Torre de la Justícia (司法の塔 Shihō no Tō), seu del CP9, es troba a Enies Lobby, creuant el pont llevadís. Es tracta d'una gegantina torre amb les paraules "Enies Lobby" escrites orgullosament en ella, i és l'edifici més alt de tota l'Illa. Se'n coneixen molts pisos, com les habitacions dels agents i el despatx de l'Spandam. Generalment, si no tenen cap missió, els CP9 es troben en aquestes habitacions.

És en la Torre de la Justícia on van tenir lloc els combats entre els Pirates del Barret de Palla i els CP9. Conté diferents habitacions i passadissos secrets. Durant l'Arc d'Enies Lobby, va rebre molts danys, sent primer tallada per la meitat per la tempesta de cames d'en Kaku. La part superior de la torre va anar relliscant a causa dels poderosos atacs efectuats, com el Gear Third d'en Ruffy, fins que, finalment, durant el combat entre en Ruffy i en Lucci, va sofrir l'atac del Buster Call. Uns altres exemples d'atacs que la van danyar enormement van ser durant els combats entre en Franky i en Fukuro i la Nami contra la Califa. Molts dels danys de la part baixa de la torre van ser causats pel combat entre en Sanji i el Jabra, sobretot a causa de la Cama del Diable del pirata. Però possiblement el mal més greu que va patir l'edifici va ser causat per en Chopper en el seu estat de Monstre. Actualment, la torre es troba destrossada, igual que la resta d'Enies Lobby a causa del Buster Call que va iniciar l'Spandam per error en prémer el cargol daurat.

Passadís subterrani Edita

Es tracta d'un passadís subterrani que condueix des de la base de la Torre de la Justícia cap al Pont del Dubte. Aquest passadís va ser inundat d'aigua per en Lucci per tal d'evitar que els Barret de Palla que hi havia poguessin arribar fins on eren ell, l'Spandam i la Nico Robin.

Pont del DubteEdita

El Pont del Dubte (ためらいの橋 Tamerai no Hashi) és un gegantí pont dividit en dos. La primera part del pont duu des del passadís subterrani fins a la Porta de la Justícia, mentre que la segona meitat travessa aquesta porta, ja que és llevadís.

El Pont del Dubte és l'última parada del criminal abans de travessar la Porta de la Justícia. Aquest és anomenat així perquè un cop el presoner és dut a aquest lloc, els fan por les tortures que arribaran a sofrir si segueixen avançant i surten fugin cap al lloc oposat, on són aturats i detinguts pels guàrdies. Un cop el criminal abandona aquest punt, no té tornada enrere i el seu destí queda sentenciat. Ells, aleshores, han d'agafar un vaixell que els durà cap al Quarter General de l'Armada o cap a Impel Down. Tots dos llocs no donen cap oportunitat d'escapar i el presoner normalment mor. Fa dos anys, la major part del pont va quedar destruït pel Buster Call.

La Porta de la Justícia Edita

Porta de la justícia d'Enies Lobby

Porta de la Justícia d'Enies Lobby

La porta de la Justícia (正義の門, Seigi no Mon) és una misteriosa i enorme porta. Serveixen com a entrada cap al Quarter General de l'Armada i cap a Impel Down. Estan localitzades al final del Pont del Dubte i, un cop el criminal les travessa, no té cap esperança d'escapar. La porta mai no s'ha vist oberta del tot abans de la invasió dels Pirates del Barret de Palla.

Navegació Edita

[v · e]
Illes i localitzacions
Mar Blava
East Blue: Illa Dawn (Poble de Foosha  •  Mont Colubo  •  Bosc Midway  •  Terminal Gris  •  Regne de Goa)  •  Illa de les Cabres  •  Shells Town  •  Poble Shimotsuki  •  Illes Organ  •  Illa del Tresor de l'East Blue  •  Illes Gecko (Poble de Syrup)  •  Baratie  •  Illes Conomi (Arlong Park  •  Poble de Coco  •  Poble de Gosa)  •  Loguetown  •  Illa Kumato  •  Illa Mirrorball  •  Tequila Wolf
North Blue: Lvneel  •  Spider Miles  •  Rakesh  •  Flevance  •  Illa Minion  •  Illa Rubeck  •  Illa Swallow  •  Notice  •  Regne Germa
West Blue: Regne d'Ilusia  •  Ohara  •  Thriller Bark  •  Toroa  •  Las Camp  •  País de Kano
South Blue: Regne Briss  •  Illa Karate  •  Centaurea  •  Regne Torino  •  Baterilla  •  Regne Negre de Drum
Grand Line
Paradís: Illa del Cactus (Whiskey Peak)  •  Illa Nanimonai  •  Little Garden  •  Illa Kyuka  •  Drum (Castell de Drum  •  Rocadrum  •  Robelle  •  Gyasta  •  Cocoa Weed  •  Cornàs)  •  Alabasta (Alubarna  •  Yuba  •  Base Fluvial  •  Nanohana  •  Erumalu  •  Cafè de les aranyes  •  Katorea  •  Tamarisk  •  Suiren  •  Tomba dels Reis  •  Desert Sandora  •  Riu Sandora)  •  Vira  •  Renaisse  •  Jaya (Mock Town)  •  Long Ring Long Land  •  Illa Ukkari Hot-Spring  •  Water 7 (Moll 1  •  Franky House  •  Base de la Galley-La)  •  Illa Scrap  •  St. Poplar  •  San Faldo  •  Pucci  •  Enies Lobby  •  Illa Banaro  •  Triangle Florià  •  Thriller Bark  •  Arxipèlag de Sabaody (Parc Sabaody  •  Antonio's Graman  •  Casa de Subhastes  •  Sabao Dome  •  Bar l'Estafa de la Shakky)  •  Illa Karakuri  •  Illa Momoiro  •  Arxipèlag Boin  •  Illa Namakura  •  Illa Kuraigana  •  Illa Kenzan  •  Merveille  •  Marineford  •  Fons marí (Inframón marí  •  Goldfish Empire  •  Poble dels peixos gat diadema)  •  Illa Foolshout
Nou Món: Raftel  •  Illa Yukiryu  •  País de Wano  •  Guerra d'Edd  •  Foodvalten  •  Totland (Illa Pastís  •  Illa Cacau  •  Illa Melmelada)  •  Punk Hazard  •  Illa Raijin  •  Illa Risc Vermell  •  Illa Mystoria  •  Dressrosa (Coliseu Corrida  •  Acacia  •  Sebio  •  Carta  •  Primula  •  Camp de Flors)  •  Green Bit (Regne Tontatta)  •  Zou (Ducat de Mokomo)  •  Regne de Prodence  •  Regne Mogaro  •  Jewel Ice Sheet  •  Regne de Doerena  •  Regne Majiatsuka  •  Illa Applenine  •  Illa Karai Bari  •  Illa Broc Coli
Desconegudes: Baltigo  •  Elbaf  •  Illa Pirata  •  Continent de Gel  •  Nakrowa  •  Regne de Rommel  •  Ciutat Maragda
Altres
Mar del Cel: Skypiea (Carretera Làctia  •  Jardí Superior  •  Illa de l'Àngel  •  Mar Blanca  •  Mar Blanca Blanca  •  Cloud End)  •  Bilka  •  Weatheria  •  Ballon Terminal
Calm Belt: Amazon Lily  •  Corrent Tarai (Marineford  •  Enies Lobby  •  Impel Down)  •  Rusukaina
Red Line: Reverse Mountain  •  Caps Bessons  •  Mariejois  •  Illa dels Tritons (Regne Ryugu)
Espai: Lluna
Desconegudes: Micqueot  •  Gran Regne
Farciment
Només anime: East Blue: Ocean's Naval  •  Illa Creuer  •  Illa Perduda  •  Grand Line: Illa Papanapple  •  Illa dels Focs Artificials  •  Illa de les Cabres  •  Illa Ruruka  •  Boira de l'Arc de Sant Martí  •  Illa Navarone  •  Hyokaido  •  Illa Balneari  •  East Blue Petit  •  Illa Eight Nine  •  Nou Món: Mar Maubeugemour  •  Illa Mà  •  Nebulandia  •  Silver Mine
Pel·lícules: East Blue: Illa Gold  •  Illa Clockwork  •  Grand Line: Illa Crown  •  Hannabal  •  Illa Navarone  •  Elena  •  Partia  •  Illa Asuka  •  Illa Omatsuri  •  Illa Mecha  •  Kilauea  •  Nou Món: Endpoints  •  (Illa Firs  •  Illa Secon  •  Piriodo)  •  Illa Dock
Altres: Illa Samba  •  Ciutat Trans

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori