Fandom

One Piece Català Wiki

Episodi 1

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Sóc en Ruffy! El que serà Rei dels Pirates!
Episodi 1
← Anterior Episodi 1 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 俺はルフィ!海賊王になる男だ!
Ore wa Rufi! Kaizoku Ō ni naru Otoko da!
Nom en anglès I'm Luffy! The Man Who Will Become the Pirate King!
Estrena al Japó 20 d'octubre del 1999
Estrena en català 2 de març del 2006
Opening We Are
Ending Memories
Remake en HD 7 d'abril de 2012
Sóc en Ruffy! El que serà Rei dels Pirates! és l'episodi 1 de One Piece.

Resum Edita

Aquest és el somni d'en Monkey D. Ruffy, un somni que li ha promès al seu fidel amic Shanks. Des de que en Ruffy va menjar la fruita del diable Gomu Gomu no Mi de casualitat, ell pot estirar les parts del seu cos a gust i per això és un home de goma. En Ruffy, amb l'edat de 17 anys, va marxar del seu poble natal per complir el seu somni.

Per desgràcia per ell, el vaixell en què anava va naufragar i com no pot nedar es va refugiar dins d'una bóta. La bóta estava a punt d'introduir-se en un remolí, quan un vaixell de passatgers la recull i just abans d'obrir-lo, els Pirates de l'Alvida es posa a assaltar el vaixell.

Quan en Coby, un dels Pirates de l'Alvida (no pel seu gust), i uns membres de la tripulació troben la bóta es disposen a obrir-la. De sobte, en Ruffy surt de la bóta i deixa KO a un dels pirates sense voler. En Ruffy espanta als pirates i coneix a en Coby, que li explica la seva història de com va arribar al vaixell pirata. L'Alvida, però, interromp la seva conversa fent que en Ruffy i ella s'enfrontin en una batalla on, en Coby, té l'oportunitat de dir-li a Alvida el que sent cap a ella (l'insulta). Quan en Ruffy aconsegueix vèncer a l'Alvida, surten fugint en un bot salvavides perquè la Marina ha arribat per rescatar el vaixell de passatgers de mans dels pirates.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Següent
Arc d'en Morgan
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7
Episodis de l'Anime
1 2 3

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori