FANDOM

L'home més estrany del món, l'hipnotitzador Jango
Episodi 10
← Anterior Episodi 10 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 史上 最強 の 変 な 奴! 催眠 術 師 ジャンゴ
Nom en anglès The World's Strongest Weirdo! Jango the Hypnotist!
Estrena al Japó 19 de gener de 2000
Estrena en català 15 de març del 2006
Opening We Are
Ending Memories
Remake en HD 9 de juny de 2012
L'home més estrany del món, l'hipnotitzador Jango és l'episodi 10 de One Piece.

Resum Edita

La Kaya intenta defensar als pirates, però en Kurahadol la renya. Quan l'Usopp l'està a punt de colpejar per segona vegada, la Kaya el deté perquè segons ella és una bona persona. Mentre es disculpa per la seva conducta, en Kurahadol li diu que mai oblidarà el dia en què va arribar moribund a la mansió i el pare de la Kaya va fer que l'atenguessin immediatament. En Tamanegi avisa a en Zoro, la Nami, en Ninjin i en Piiman que ha vist un tipus rar que camina al revés, llavors, aquest apareix i els diu que no és estrany, que és un hipnotitzador; demostra les seves habilitats i fa adormir als tres nens i també a si mateix. Després, l'Usopp i en Ruffy veuen des d'un cingle a en Kurahadol i l'hipnotitzador, anomenat Jango parlar sobre un pla per matar a la Kaya, el qual ha de semblar un accident; però abans l'han d'hipnotitzar perquè deixi tota la seva herència al seu majordom Kurahadol, o com en Jango l'anomena, "capità Kuro", un pirata que fa tres anys s'havia mort, pressumptament. Entre la conversa, en Jango revela que en Kuro va matar el pare de la Kaya. Li diu que tot està a punt, que només ha de donar un senyal. Després, s'adonen de la presència d'en Ruffy i l'Usopp i en Jango hipnotitza a en Ruffy, que aquest s'adorm i cau de cap fent veure que és mort. Decideixen no matar l'Usopp, ja que no era necessari i li diuen que atacaran al poble a l'alba. Finalment li diuen a l'Usopp que faci el que faci no podrà afectar el plà. Acte seguit, l'Usopp recorda quan va conèixer a la Kaya plorant d'impotència i cridant: Maledicció!

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc d'en Kuro
Capítols del manga
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
33 34 35 36 37 38 39 40 41
Episodis de l'Anime
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori