Fandom

One Piece Català Wiki

Episodi 13

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Els terribles germans Niavan contra en Zoro
Episodi 13
← Anterior Episodi 13 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 恐怖 の 二 人組! ニャーバン VS 兄弟 ゾロ
Nom en anglès The Terrifying Duo! Nyaban Brothers vs Zoro
Estrena al Japó 9 de febrer del 2000
Estrena en català 20 de març del 2006
Opening We Are
Ending Memories
Remake en HD 30 de juny de 2012
Els terribles germans Niavan contra en Zoro és l'episodi 13 de One Piece.

Resum Edita

Els Pirates Barret de Palla aconsegueixen guanyar la major part dels Pirates del Gat Negre, de manera que en Jango dóna ordres als dos germans Nyaban, en Sham i en Buchi, perquè ataquin als pirates. En Jango com que veu que perdran hipnotitza a els pirates, i també a en Ruffy dient que seran més forts i en Ruffy corre cap al pal del vaixell Bezan Black i després en Jango el torna a hipnotitzar perque s'adormi i cau adormit amb el pal a sobre. La Companyia de l'Usopp se'n van a la mansió de la Kaya. La Kaya es desperta d'un malson i va a buscar en Kurahadol i hi troba en Merry ferit estirat a terra, i s'aixeca i li diu que l'ha ferit en Kurahadol i que és un pirata i que va venir al poble per els diners i les terres. La Kaya surt dient que negociarà amb ell. Els germans Nyaban desembarquen i en Jango els hi diu que matin a en Zoro. En Sham comença a atacar i li pren a en Zoro dos sabres i els llença. En Zoro furiós els va a buscar però en Sham el fa caure a terra. L'altre germà fa un salt i quasi esclafa a en Zoro. Els dos germans comecen a atacar i l'Usopp llença una bala però toca a en Zoro i despres fereixen en Zoro. La Nami va a buscar els dos sabres però en Jango la fereix a l'espatlla. En Kurahadol apareix a la platja.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc d'en Kuro
Capítols del manga
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
33 34 35 36 37 38 39 40 41
Episodis de l'Anime
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori