FANDOM

En Ruffy es desperta i la Kaya fa una temptativa desesperada
Episodi 14
← Anterior Episodi 14 Pròxim →
Informació
Nom en japonès ルフィ復活!カヤお嬢様の決死の抵抗
Nom en anglès Luffy's Revival! Kaya-ojousama's Life and Death Confrontation
Estrena al Japó 16 febrer 2000
Estrena en català 21 de març del 2006
Opening We Are
Ending Memories
Remake en HD 7 de juliol de 2012
En Ruffy es desperta i la Kaya fa una temptativa desesperada és l'episodi 14 de la sèrie One Piece.

Resum Edita

El capità Kuro arriba a la platja i renya a la seva tripulació i els germans Nyaban enfadats el començen a atacar. En Kuro fa una de les seves tècniques i amb les seves urpes espanta als dos germans i els hi diu que si d'aquí cinc minuts no han mort a en Zoro els matará ell. La Nami li xuta a en Zoro els seus dos sabres i ell sel's carrega en un instant, però en Buchi encara no esta mort i en Jango l'hipnotitza per fer-lo més fort. La Nami va corrent a despertar a en Ruffy. En Jango li tira les anelles d'hipnotitzar, i quasi la toca, però en Ruffy la fa caure a terra i l'anella va a parar a la boca d'en Ruffy, però la trenca amb les dents. En Ruffy s'aixeca i la Kaya corre cap a en Kuro, que la vol matar, pero l'Usopp la salva. En Kurahadol li explica el seu plà i la Kaya l'apunta amb una pistola, tremolant. En Kurahadol li diu que s'ha sentit molt humiliat durant els anys que ha estat amb ella, després l'Usopp agafa la pistola i li dispara però ell l'esquiva i l'agafa amb les seves urpes i després en Ruffy dóna un cop de puny a la cara a en Kuro.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc d'en Kuro
Capítols del manga
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
33 34 35 36 37 38 39 40 41
Episodis de l'Anime
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori