Fandom

One Piece Català Wiki

Episodi 17

3.550pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
L'explosió de ràbia! El final de la batalla entre en Kuro i en Ruffy
Episodi 17
← Anterior Episodi 17 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 怒り爆発!クロVSルフィ決着の行方!
Nom en anglès Completely Infuriated! Kuro vs Luffy, Final Battle!
Estrena al Japó 8 de març del 2000
Estrena en català 24 de març del 2006
Opening We Are
Ending Memories
Remake en HD 28 de juliol de 2012
L'explosió de ràbia! El final de la batalla entre en Kuro i en Ruffy és l'episodi 17 de One Piece.

Resum Edita

En Ruffy troba que el Shakushi d'en Kuro té moviments molt inútils. D'alguna manera en Ruffy aconsegueix agafar-li una cama i després l'envolta. Els Pirates del Gat Negre animen a en Ruffy, ja que si en Ruffy guanya al seu capità no seran assassinats. Mentrestant, al bosc, Jango està a punt de matar a la Kaya quan la Companyia de l'Usopp li donen un cop amb una pala. Jango els hi fa una petada. En Zoro talla arbres del bosc per anar més de pressa. En Ruffy guanya a en Kuro, i diu a la tripulació del Gat Negre que marxin i no tornin mai més, i que ell serà el futur Rei dels Pirates. L'Usopp demana a la seva banda i a la Kaya que mantinguin en secret tot el que ha passat als habitants de l'illa. Els habitants es pregunten com és que aquell matí no ha vingut l'Usopp.

L'Usopp decideix convertir-se en un veritable pirata i diu adéu a la seva banda en el lloc on es van conèixer cinc anys enrere. L'Usopp recorda els vells temps... Ordena a la seva tripulació que segueixi els seus somnis, com ell que ho estar apunt d'aconseguir (els somnis dels membres de la companyia de l'Usopp són: en Ninjin portar una taverna, en Piiman ser fuster i en Tamanegi ser escriptor). La Kaya comença a sentir-se millor i prepara un regal per en Ruffy. Ella es troba amb ell i li dóna les gràcies. Com a obsequi els hi regalen un vaixell dissenyat per en Merry: el Going Merry. L'Usopp fa la seva maleta i cau rodant pel precipici. En Ruffy i en Zoro l'aturen abans que colpegi el Going Merry. L'Usopp diu a en Ruffy que espera que algun dia es trobin al mar com a rivals.

Però que t'empatolles! Puja va! Tu ja ets part de la nostra tripulació.

— En Zoro i en Ruffy li diu a l'Usopp

L'Usopp llavors s'uneix feliç a la banda d'en Ruffy. Ninjin, Piiman i Tamanegi continuen amb la tradició de l'Usopp, l'advertència al poble que "Venen els pirates!". La Kaya vol ser metge després d'assabentar-se de la infància de l'Usopp.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc d'en Kuro
Capítols del manga
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
33 34 35 36 37 38 39 40 41
Episodis de l'Anime
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori