FANDOM

La bèstia estranya, en Gaimon i companyia!
Episodi 18
← Anterior Episodi 18 Pròxim →
Informació
Nom en japonès あんたが珍獣!ガイモンと奇妙な仲間
Nom en anglès You Are a Special Animal! Gaimon and His Wonderful Nakama
Estrena al Japó 15 de març del 2000
Estrena en català 27 de març del 2006
Opening We Are
Ending Memories
Remake en HD 4 d'agost de 2012
La bèstia estranya, en Gaimon i companyia! és l'episodi 18 de One Piece.

Resum Edita

L'Usopp pensa en somnis en el mar, però cap de la tripulació li està prestant atenció. Atès que la tripulació s'han incrementat a quatre, en Ruffy vol fer una bandera. "Amb 50 anys d'experiència en l'art de pintar l'Usopp crea una bandera pels Pirates del Barret de Palla. També pinta les espelmes com li ha ordenat en Ruffy.

El seu primer destí és l'illa del tresor llegendari. Un cop allà tenen una estranya trobada amb uns animals salvatges. "Fora d'aquí! Fora d'aquí! Sóc el Déu guardià de l'illa". El que representa que és el Déu guardià ataca als pirates. Quan veu que els atacs no serveixen de res, el Déu guardià fuig. En Ruffy el sorprèn i descobreix que ell és en realitat un home que viu en una cofre. Segons el que explica en Gaimon ("el Déu guardià de l'illa", així es diu) fa vint anys era un pirata que va caure en un cofre quan buscava tresors amb la seva tripulació, i ha estat encallat des de llavors. En Ruffy i en Zoro l'intenten treure'l del cofre. En Ruffy es presenta com el que serà el Rei dels Pirates després de trobar el One Piece. En Gaimon recorda que fa 20 anys ell també tenia aquests somnis. Porta als pirates al turó on hi ha el tresor, quan Nami es compromet a fer-ho per ell. En Ruffy s'estira per arribar al turó i troba cinc cofres del tresor, però es nega a lliurar-los a en Gaimon. En Gaimon ja sap per què no li vol donar, perquè estan buides i no li vol fer mal.

Al final de l'episodi en Ruffy demana a en Gaimon que s'uneixi a la tripulació, però ell ho denega dient que ha de cuidar als animals de l'illa, que li han fet companyia aquests últims 20 anys.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc d'en Kuro
Capítols del manga
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
33 34 35 36 37 38 39 40 41
Episodis de l'Anime
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori