Fandom

One Piece Català Wiki

Episodi 19

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
El passat d'en Zoro, la promesa d'en Zoro i la Kuina!
Episodi 19
← Anterior Episodi 19 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 三刀流の過去!ゾロとくいなの誓い!
Nom en anglès Past of the Three Swords! The Promise Between Zoro and Kuina!
Estrena al Japó 22 març 2000
Estrena en català 28 de març del 2006
Opening We Are
Ending Memories
Remake en HD 11 d'agost de 2012
El passat d'en Zoro, la promesa d'en Zoro i la Kuina! és l'episodi 19 de One Piece.

Resum Edita

En Ruffy troba una caixa de bales de canó al traster del Going Merry i les porta a la coberta. La Nami troba un lloc en el mapa on es pot anar a practicar els tir amb el canó. Això emociona a en Ruffy. Aquest episodi retrocedeix a la infància d'en Zoro.

En Zoro va ser un doujouyaburi, recollint rètols dojo. La Kuina, la filla d'un mestre de dojo, accepta el repte d'en Zoro. Amb només dos cops la Kuina envia a en Zoro volant al terra. En Zoro s'aixeca i agafa una "espasa de tècnica de dos shinai". Tot i això en Zoro perd, i com havia promès s'uneix al dojo i jura que ell vencerà a la Kuina algun dia. Així comença el seu entrenament, en Zoro es fa més fort cada dia, però encara no pot vèncer a la Kuina.

En el desafiament 2.001 fan servir Katanes de veritat, durant la baralla la Kuina comenta que en Zoro encara no té la resistència per portar dues espases de veritat. La Kuina guanya. Després de la lluita ella comenta que aviat la guanyarà pel fet de que ella és una noia. Segons explica ella:

Tu sempre dius que seràs l'espadatxí més bo del món sencer, i el meu pare m'ha dit que una noia no el podrà ser mai de la vida

— La Kuina li diu a en Zoro

En Zoro no està d'acord i la desafia a competir a veure entre ells dos qui es convertirà en el millor espadatxí del món. La Kuina accepta.

La Kuina va morir després de caure per les escales del traster. Es veu que ella va anar a buscar la seva pedra d'esmolar la katana i va relliscar per les escales. En Zoro va rebre la notícia durant l'entrenament. El mestre d'en Zoro li dóna les gràcies per acompanyar el dojo i motivar la Kuina a superar-se cada dia. En Zoro li demana la katana de la Kuina i jura que ell complirà la promesa feta a la Kuina, per convertir-se en l'espadatxí més bo del món. Després passen vuit anys i en Zoro deixa el dojo per complir aquesta promesa.

De tornada al present, la pràctica de Ruffy i Usopp disparant amb el canó del Going Merry. L'Usopp dóna al blanc. El que no saben és que en aquesta "illeta" hi havia en Yosaku. Més tard, quan els Pirates del Barret de Palla estant a la cabina tenint una discussió sobre afegir un nou membre de la tripulació, un músic o un cuiner, senten una commoció a la coberta, en Ruffy ho va a comprovar. És Johnny, el company d'en Yosaku que acaben de disparar, buscant venjança. En Zoro reconèixer la veu d'en Johnny. Ells eren amics en l'època en que era un caça-pirates. En Zoro pregunta a en Johnny per què ell està sol i no amb en Yosaku.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc del Baratie
Capítols del manga
42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52
53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63
64 65 66 67 68
Episodis de l'Anime
19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
30

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori