FANDOM

El caçador de pirates Roronoa Zoro. Un mestre espadatxí!
Episodi 2
← Anterior Episodi 2 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 大剣豪現る!海賊狩りロロノア・ゾロ
Nom en anglès The Great Swordsman Appears! Pirate Hunter, Roronoa Zoro
Estrena al Japó 17 de novembre del 1999
Estrena en català 3 de març del 2006
Opening We Are
Ending Memories
Remake en HD 14 d'abril de 2012
El caçador de pirates Roronoa Zoro. Un mestre espadatxí! és l'episodi 2 de One Piece.

Resum Edita

En Ruffy i en Coby arriben a Shell Town o a la Base Naval (català). Aquesta illa és governada per un capità de la Marina tirà anomenat Morgan i seu fill Helmeppo. Aquest últim havia fet lligar a en Zoro en una creu durant un mes per matar el seu llop mascota que anava a atacar a una nena. Quan en Ruffy i en Coby arriben a la base i veuen en Zoro, arriba la Rika que li portava menjar a en Zoro, però en Helmeppo ho veu i se'n burla. Quan ha marxat, en Ruffy li demana a en Zoro si es vol convertir en el seu company i aquest s'hi nega. A la ciutat, la Rika explica la història d'en Zoro i en Ruffy torna allà per tornar-li a fer la proposta. En Helmeppo diu que executarà a en Zoro l'endemà i en Ruffy el colpeja. Després, en Ruffy i en Zoro fan un pacte: si en Ruffy recupera les espases d'en Zoro aquest s'unirà a la tripulació. Quan els soldats estaven disparant a en Zoro, en Ruffy arriba just a temps i atura les bales amb el seu cos de goma. En Zoro, sorprès, pregunta a en Ruffy qui és i aquest respon que es diu Monkey D. Ruffy i serà el futur Rei dels Pirates.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc d'en Morgan
Capítols del manga
1 2 3 4 5 6 7
Episodis de l'Anime
1 2 3